pelottaa..

tytsy

mua pelottaa mun eka kerta koska mä oon viel neitsyt..voiko joku kertoa ekasta kerrasta..minkälaista se on?sattuuko se?kannattaako kuinka kauan enne yhdyntää harrastaa esileikkejä?kertokaa kaikkea ekasta naimiskerrasta..mua jännittää että minkälaista siitä tulee oikein olemaan..haluaisin tietää..vastailkaa..

14

11910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen vm.85

      Noh...ensiks sun täytyy olla ihan varma et haluuks sitä todella vai että teetkö sen sen takia että poikakaveri haluaa vai sen takia että "ku muutki tekee niin". No sit ku olet ihan varma niin valitkaa joku rauhallinen paikka eikä mitään räkästä tunkkasta huonetta. Ja sitten rentoudut ja sanot sille sun kumppanilles(tai ehkä poikakaveri?) jos se ei sitä tiedä niin sanot että olet neitsyt ja haluut että hän on oikein hellä. Kandee harrastaa ensin pitkään esileikkejä ja sit vasta yrittää, eikä sitä ole pakko viedä heti loppuun asti. Kyl se vähän sattuu aluks...minulla ainakin sattu vaikka oltiin "rentona" ja mukavassa paikassa ja poikakaverini oli oikein hellä. Ainakin mulla meni pari/muutama kerta ennen ku se alkoi tosissaan tuntuu hyvälle. Mut älä tosiaan tee sitä sen takia et "muutki tekee" tai poikakaverisi haluaa niin. Ekan yhdynnän jälkeen saattaa tulla vähän verta mut se yleensä ei kestä kauaa...ehkä pissan mukana sitä saattaa tulla tai sit vähän pikkuhousuihin! Muista käydä pissalla ennen sitä ja sen jälkeen...se estää tulehduksia koska toi meidän naisten alapää on aika herkkä tulehduksille. Käykää pesulla niin se on paljon mielekkäämpää suihkunraikkaana! Mun ekalla kerralla oltiin poikakaverini kanssa selvinpäin ja minusta se oli hieno kokemus! Jos haluut niin kerro sit miten meni! ;) Niin...kuinka vanha olet?

      • pelottaa

        kiitos..tuo oli todella hyvä kun kerroit miten pitää tehä..nyt tiiän melkeen kaikki miten kannattaa varustautua ja mitä tehdä..joo kyllä kerron sitten kun se tapahtuu;)haluan kyllä todella sitä..ei ole mitään syytä mitä sanoit..haluan todella varmasti poikakaverini kanssa..vielä kerran kiitos tosi paljon..:)


      • 85vm.
        pelottaa kirjoitti:

        kiitos..tuo oli todella hyvä kun kerroit miten pitää tehä..nyt tiiän melkeen kaikki miten kannattaa varustautua ja mitä tehdä..joo kyllä kerron sitten kun se tapahtuu;)haluan kyllä todella sitä..ei ole mitään syytä mitä sanoit..haluan todella varmasti poikakaverini kanssa..vielä kerran kiitos tosi paljon..:)

        Oleppa hyvä! :)


    • eka kerta

      Olin seurustellut tyttöystäväni kanssa noin 4kk
      olimme rakastelleet ilman yhdyntää useita kertoja. Joten paljon "kuivaharjoittelu" kertoja oli takana ja kummatkin jo kaipasimme yhdyntää.

      Olimme vanhempien sängyssä suihkun/saunan raikkaina. Suudeltiin ja halailtiin pitkään saunan lauteilta saakka. Taisimme ottaa pari siiderilasillistakin.
      Tyttöystäväni oli selvästi kiihottunut ja märkä.
      Olimme jutelleet etukäteen että haluaisimme rakastella ja olla yhdynnässä. Tyttöystäväni oli neitsyt ja hieman jännittynyt. Olimme lähetyssaarnaaja asennossa ja työnnyin varovasti tyttöystäväni kosteaan vakoon. Työntyminen tuntui ahtaalta ja vaivalloiselta. Kyselin että sattuuko ja jatkammeko. Tyttöystäväni sanoi hieman jännittyneenä että hieman sattuu mutta jatketaan vaan. Itsekin olin jännittynyt ja ajatus rakkaani satuttamisesta sai kaluni välillä lepsuksi. En antanut sen häiritä vaan otin rauhallisesti ja vähän huumorillakin, aloitin alusta suutelun, rintojen hyväilyn. Imeskelin tyttöystäväni suloisia kiinteitä pikku rintoja kunnes olimme jälleen kiihkon vallassa. Asettelin kovan kaluni rakkaani vakoon ja painuin hitaasti tyttöystäväni emätintä kohti. Kalu kovana suutelin rakastani ja painoin hieman kovemmin immenkalvoa vasten. Tunsin immenkalvon antavan periksi ja terskanpää upposi kovana tuikkaan vakoon.. rakkaani äännähteli.. kivuliaan tuntuisesti. Lopetin heti työntymisen ja olin aivan paikoillani. Suutelin rakastani suulle ja kaulalle. Nautin elimestäni tyttöystäväni sisällä. Kaluni sykki ja ajatus neitsyyden viemisestä kiihotti minua.
      Kysyin rakkaaltani helpottiko ja voisinko jatkaa työntymistä. Ihana rakas tyttöystäväni makasi alastomana ja kiihtyneenä allani hikipisaroita vartalollaan silmät hieman kyynelehtien. Sirot jalat levitettynä vain minua varten söpö hento karvoitus alapäässään. Kaluni paine neitseellisessä emättimessään kultani sanoi urheasti haluavansa minut kokonaan sisäänsä. Suudellen ja painaen rintani suloisen tyttöystäväni rintoja vasten yritin saada hänen ajatuksensa muualle arasta emättimestä ja neitsyyden menettämisestä.
      Liikutin hieman veltostunutta kaluani hyvin varovasti edestakaisin. Joka työnnöllä kuitenkin syvemmälle emättimeen. Raskaasti hengittäen sulauduimme kuin yhteen halaillen ja suudellen kunnes tunsin koko kaluni rakkaan tyttöystäväni sisällä. Rakkani söi e-pillereitä joten muuta ehkäisyä emme tarvinneet. Tyttöystäväni pyysi kiihtyneeseen äänensävyyn että laukeaisin hänen sisäänsä. Varovasti työnnellen nousin punnerrus asentoon naiseni päällä. Työnsin nyt itsekkäämmin kaluani rakkaani emättimeen. Kämmeneeni painoivat kultani kädet sivuille ja lantioni työntyi yhä uudelleen naiseni lantiota vasten. Tyttöystäväni vaikeroidessa allani jalat levällään tunsin paineen kasvavan nivusissani. Rakkaani nosti jalkansa ristiin selkääni vasten ja kuin vetäen lantiotani lantiotaan vasten. Kiihdytin tahtiani kuin hurmiossa, unohdin täysin tyttöystäväni tarpeet ja työnnyin yhä voimakkaammin naiseni kosteana litisevään vakoon.. Tyttöystäväni inisi ja voihki arkaa ja kiihottunutta emätintään käännellen päätään. Kun tunsin laukeavani tarrauduin kiinni tyttöystävääni ja työnsin kaluni niin syvälle kultani emättimeen kuin pystyin.. Rakkaani suuteli ja näykki rintaani ja olkapäitäni hukien kiihkeästi tule kulta minun sisään tule..
      Sekunteja puristin itseäni naistani vasten ja suutelin ja melkein purin kaulan. Kaluni tuntui paisuvan ja sykkivän neitseellisessä emättimessä.
      Kunnes viluväreet ja mahtava sykkivä orgasmi purkautui ja nivuseni alkoi nykien laueta rakkaani emättimeen ja kohdunsuulle. Tunsin myös tyttöystäväni emättimen puristelevan kaluani kouristuksenomaisen laukeamisen myötä..
      Kauan makasimme sylikkäin ja kaluni sykki spermaa yhä harventuvaan tahtiin.
      Lopuksi tyttöystäväni supisteli tahallaan emätintään kaluni ympärillä ja hymyili raukeana.
      Hetken makailtuamme kävimme suihkussa suukottelimme, halailimme ja päätimme rakastella mahdollisemman nopeasti uudelleen.
      Ja vaikka kokeilla uusia asentoja..
      Seksielämämme oli herkkää ja ihanaa jatkossakin.

      • pelottaa

        kiitos tuostakin..oli todella hyvä:)kirjoitelkaa vaan lisää tuollasia..on kiva kuunnella erilaisia ensimmäisiä kertjoanne..


      • Lost
        pelottaa kirjoitti:

        kiitos tuostakin..oli todella hyvä:)kirjoitelkaa vaan lisää tuollasia..on kiva kuunnella erilaisia ensimmäisiä kertjoanne..

        itse en ainakaan painanut ihan pohjaan asti, koska se sattui Rakkauden kohdettani... tosin sen jälkeen rakastelimme vielä 3 kertaa saman yön aikana... johtopäätökseni tähän ilmiöön on se että mikäli seksiä harrastaa ensimmäisen kerran niin että se sattuu mahd vähän jos ollenkaan, saamme aikaan joko nymfon, lievemmän nymfon tai supernymfon... ja ehkäisyä on aina hyvä käyttää..!

        T: Eksyy-Ilman-Opasta


    • pepper

      Menetin neitsyyteni vappuna -04 laivalla. Olin juuri pari viikkoa sitten täyttänyt 17 ja lähdin yhden hyvän ystäväni kanssa juhlimaan synttäreitäni.
      Alussa oli aika tylsää juotiin vodkaa aika kiitettävään tahtiin,tuntui että on tulossa todella kuiva ilta. Tavattiin kuitenkin pari ihan hyvän näköstä jätkää kannella ja otettiin heidät mukaamme hyttiimme. Kännihuuruissa rupesin nuoleskelemaan toisen jätkän kanssa joka oli minua 5 vuotta vanhenpi. Ystäväni lähti toisen pojan kanssa poikien hyttiin käymään ja me jäimme kahdestaan sängylle. Kai se meni sitten automaattisesti siihen suuntaan että alettiin riisua toistemme vaatteita. Kerroin olevani neitsyt ja jätkä ihmetteli kovin että miten noin kaunis tyttö voi olla viellä neitsyt. Kortsua meillä ei ollut ja minulla oli menkat.
      Mentiin aika nopeasti suoraan asiaan, kalu ei meinannut mennä sisälle ja sattus ihan s***nasti,vaikka oli menkat ja sen pitäisi antaa lisää liukuvuutta. Oli todella tuskaa saada kalu kokonaan sisälle... siihen menikin muistikuvat koska taisin todellakin olla aika jurrissa.
      Aamulla heräsin hytistä jossa nukkui minun lisäkseni 4 jätkää. itse nukuin neitsyyteni vieneen jäkän vieressä. Ystävääni ei näkynyt missään.
      Käytiin Teemun (Sen mun jätkän kanssa) meijän hytissä jossa mun kaveri oli lähössä aamupalalle. Teemu sano mun kaverille et me tullaan kohta perässä ja jäätiin taas kahestaan sinne hyttiin. Maattiin sängyssä ja jätkä yritti koko ajan sormettaa mua, mulla oli paikat tosi hellänä, sattus kaikki koskettaminen ja pillu oli ihan turvonnu. Jotenki me sit taas päädyttiin yhdyntään. Se oli kamalampaa mitä eilen olin muistanut! koko se vaihe oli sellasta rynkyttämistä helvetisti ja mä huusin täyttä kurkkua ja puraisin jopa jossain vaiheessa kipeesti huuleeni. Vaihdettiin asentoja myös; olin päällä, takaapäin (mikä sattui muuten ihan v*tusti) ja sitten tehtiin se myös suihkussa mikä oli jo ihan siedettävän tuntuista.
      Loppupäivän käveleminen oli ihan tuskaa ja virtsaaminen kirveli ja pisteli.
      Laivan tullessa satamaan mentiin juhlimaan vappua vielä teemun kämpille jossa tehtiin se vielä ainakin pari kertaa, kaikki sattui älyttömästi ja se oli samanlaista rynkyttämistä.
      Kysyin sen illan jälkeen jätkältä että voisitko viellä menettää muijalta neitsyyden ni se sanoi vaan että ei musta taida olla siihen enää, tais sen jätkän kalukin olla aika hellänä :)
      pari päivää sen jälkeen sattui vielä käveleminen mutta nyt on haavat ihan umpeutuneet. Mitään en kadu mutta pelottaa seuraava kerta! vakaan päätöksen kuitenkin teen että seuraavan kerran harastan seksiä oman kullan kanssa enkä minkään laivatuttavuuden.. Ehkä liian hätäiseen neitsyt meni ja sanon vaan sen että ei todellakaan kannata pitään mitään kiirettä!!

    • Blondi87

      tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu. mun eka kerta oli eilen ja ennen sitä panikoin lähinnä ettei se menis sisää. tein sen mun poikaystävän kanssa jonka kanssa oon seurustellu vähä yli 2kk. me oltiin meillä kahdestaa, mut ei oltu mitää sovittu, mut kyl molemmat sen ties et se tapahtuis tänää, ku meil oli ollu joo nii paljo "kuivaharjotteluu". siinä kävi alussa just sillai millai pelkäsin; ei meinannu men sisää. koitettii kax kertaa jamolemmil kerroil se sattu iha älyttömästi! kolmannel kerral se kyl sit jo meni sisää. se ie tuntunu oikee miltää...mä en itseasias ees tienny et olix se menny mun sisää. mä vaan tunsin sen jossai vaihees. siin lopus se alkoki jo tuntuu hiuka hyvält. mut se oli tosi lyhyt hetki, koska se laukes aika pia sen jälkee ku se oli menny sisää, joten ei siin paljo ehtiny kokee. verta multa ei tullu ennen ku menin vessaan. mut se todellaki sattu ku se koitti tulla sisää!
      en todellakaa kadu, koska mä rakastan sitä todella paljon! ja olin unelmoinu siit jo kauan enne ku se ees ties musta mitää ja ennen ku tunnettii. en olis halunnu ketää muuta ku just sen!
      mut ihan vinkkinä...ÄLÄ JÄNNITÄ! yritä iha tosissaa rentoutuu, ni se on paljo helpompaa! mä jännitin ja olin tosi kiree joten se sattu!
      no mut onnee=)

      • pelottaa

        kiitos kaikki taas avustanne:)auttaa ku saa tosiaa kuulla teijä juttuja..no kyllä se sit iha hyvi toivottavasti menee:)kiitos kun sanoit et onnee:P


      • Satu
        pelottaa kirjoitti:

        kiitos kaikki taas avustanne:)auttaa ku saa tosiaa kuulla teijä juttuja..no kyllä se sit iha hyvi toivottavasti menee:)kiitos kun sanoit et onnee:P

        oon nyt seurustellu poikakaverini kans kaks vuotta piakkoin, eka kerta oli kun oltiin oltu 3 kk yhessä. eka kerta oli aivan ihana, poikakaverini oli tosi hellä ja sanoi pelkäävänsä että satuttaa vahingossa mua.. kylhän se vähän teki kipeetä, mut se hetki oli muuten niin ihana ja rakas oli niin sulosen huolehtivainen et ei sitä pientä kipua ajatellu:) jälkeenpäin ollaan mietitty et tunnettiinko toisiimme viel 3kk:n seurustelun jälkeen kovin hyvin.. ehkei, mut toisaalta hetki tuntui sopivalta silloin ja sen jälkeen uskals puhua viel vapaammin ja enemmän kaikista asioista. ja on myös ollu ihanaa kuulla kullalta se, ettei sitä ois haitannu vaikka ei oltas just sillä kerralla sitä tehtykään, et ois ihan hyvin voinu oottaa myöhempäänkin:) sitten teette kun ootte valmiita:)


    • sanna

      mua lähinnä pelottaa se että kuinka paljon se sattuu, en tiiä mutta muu asia tossa ei oikeastaan pelota... Onko muilla sitten samanlaisia että pelkää tota kipua?mulla kun ei ole mikään maailman paran kivunsietokyky...:/

    • :o)

      ..joku naistenlehti kaupasta ja lue sieltä.

    • boy

      Mua vastakkaisen sukupuolen edustaja pelottaa aika paljon se, että tyttö ei teekään mitään vaan odottaa, että hoitasin yksin koko jutun.
      Aika moni selittää, että pojan pitäs osata sitä ja tätä ja, että tyttö on se mitä pitää lämmitellä ja hyväillä. Sanotaan, että tytöt vaatii esileikin, mutta pojilta juttu onnistuu heti. Kyllä varmaan onnistuu, mutta ei se tunnu niin hyvälle. Mä ainakin haluan hyväilyjä ja kaikkea...

      Sori, kun tää ei oikein kuulu tähän keskusteluun, mutta mä vaan halusin kertoa.

      • pelottaaa

        ei se mitää tähä keskusteluu saa lisätä iha mitä juttuja vaan..mua ainaki pelottaa se että ei mee sisää ja sit se varmaa ottaa kipeetä..enite justii noi kaks juttuu:/ kipu ja se että jos se ei meekkää sisää..noh ekaa kertaa ei vieläkään oo tullu..mutta kait se kohta tulee:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe