Vaikka tulee lunta, ei koiraa tarvitse paskattaa talojen edustalla / postilaatikoiden edessä. Jos vahinko käy, ei tartte potkia lunta päälle, vaan kerätä jätökset pussiin.
Koiranomistajat huomio!
8
616
Vastaukset
- fkklöö
Vai astuit paskaan,heh.
- jöyhkä
Kyllä syytä voidaan etsiä remmin toisesta päästäMehän voitais alkaa levitellä lastemme paskavaippoja ympäri luontoa.Eikö se ole sama kakara vai koira.
- miinamies
jöyhkä kirjoitti:
Kyllä syytä voidaan etsiä remmin toisesta päästäMehän voitais alkaa levitellä lastemme paskavaippoja ympäri luontoa.Eikö se ole sama kakara vai koira.
Samaa mieltä jöyhkän kanssa. Pitäähän koiran saada tehdä tarpeensa, mutta remmin toinen pää voi heittää jätökset pussiin tai ojaan, missä ne ei oo kenenkään näkösillä. Ainakin taajama-alueella.
- koirank*settaja
jöyhkä kirjoitti:
Että siinä vaiheessa koira ja ihmiskakara on sama, jos jomman kumman paskaan astuu? Miten olis koiralisät koirallisille? Tai valtion tukemat koirien päiväkodit? Sossukin vois antaa lyhkäkarvaisten koirien vaatettamiseen rahaa talven varuiksi!?
Eikä sikäli, että koiran paskottaminen keskelle tietä olis fiksua. Mutta jotain rajaa sentään. Kaikenmaailman irmapettereitä tuetaan, että voisivat käydä roskiksia polttelemassa ja huutelemassa hävyttömyyksiä ohikulkijoille. Mutta koiraharrastajat hävetkööt, kun ovat niin huonon elämäntavan valinneet. Kulki se haukku remmissä miten nätisti tahansa ja keräsi koiranomistaja koiransa jätökset kuin kunnollisesti vaan, niin aina on huonommassa asemassa kuin nämä "tulevaisuuden toivot".
Miettikää "aikuiset" ihmiset, tartteeko just teidän synnyttää kersoja tähän maailmaan. Eikö sitä valtiolla olis muitakin menoja.
- M.
mielummin koiranpaska kadulla, kuin romanialainen kerjäläinen.
Olen itse koiraihminen. ja tämä on lapsettavaa kirjoittaa tuommosta tänne koska te jotka asutte uusissa taloissanne niin ettekö tiedä että ihan varmaan ennen kun rakensitte siihen talonne niin, monet metsän eläimet ovat käyneet siinä tarpeillaan. JA SANON TÄMÄN YSTÄVÄLLISIN MIELIN. A) KOIRANKAKKA MAATUU JA KUSI KUIVUU. ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa.
- koira ei roskia
Omalla koirallani on remmi, josta voi vetäistä sen verran sen verran että koiraa siirtyy pois postilaatikolta ja portin pielessä. Ei kukaan halua paskoja tai keltaisi kusiläikkiä postilaatikolleen.
Ihan kuin koirattomat ja koiralliset olisivat vihollisia keskenään jotka kilpailevat kuka jättää jätöksensä mihinkin. J
"ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa."
Lapsellista puhetta. koira ei roskia kirjoitti:
Omalla koirallani on remmi, josta voi vetäistä sen verran sen verran että koiraa siirtyy pois postilaatikolta ja portin pielessä. Ei kukaan halua paskoja tai keltaisi kusiläikkiä postilaatikolleen.
Ihan kuin koirattomat ja koiralliset olisivat vihollisia keskenään jotka kilpailevat kuka jättää jätöksensä mihinkin. J
"ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa."
Lapsellista puhetta.no aika fiksusti sanottun siskoltani. mutta teiltä muilta sanottu aika lapsellisesti, se vaan on totta mitä olen yrittänyt selittää teille joten miettikää omaa käyttäytymistänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812