kirjoittaa kuin ihminen ihmiselle,ilman nälvimistä.Se ei varmaan kohota edes nälvijän mieltä.
Ettekö voi
16
533
Vastaukset
- Matt.6;Hoos 4.
Kultakin koetellaan tulessa,ja onhan teidän uskonne paljon arvokkaampaa kuin katoava kulta.Koettelemuksissa teidän uskonne todetaan aidoksi,ja siitä koituu Jeesuksen Kristuksen ylmestyessä ylistystä,kirkkautta,ja kunniaa.1.Piet 1:8
- -ra
Hyvää adventti sunnuntaita jokaiselle.Minä odotan sinua,Herra,odotan koko sielustani.Panen toivoni sinun sanaasi.Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua,hartaammin kuin vartijat aamua.Ps.130:5-6
- -ra
-ra kirjoitti:
Hyvää adventti sunnuntaita jokaiselle.Minä odotan sinua,Herra,odotan koko sielustani.Panen toivoni sinun sanaasi.Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua,hartaammin kuin vartijat aamua.Ps.130:5-6
kuin itseä,kuka siihen pystyy,niin käsi ylös?
- ella salmon
-ra kirjoitti:
kuin itseä,kuka siihen pystyy,niin käsi ylös?
Iralla tietysti molemmat kädet ylhäällä...kukaan muu ei ole NIIIN hyvä
- -ra
ella salmon kirjoitti:
Iralla tietysti molemmat kädet ylhäällä...kukaan muu ei ole NIIIN hyvä
kuvitelmasi,mitä mä olen sulle tehnyt jotta jaksat koko ajan irvailla,jätä väliin,mene minun kirjoituksieni yli vinhaa vauhtia.Haluaisitko jotta sinulle irvailtaisiin joka viestissä,kohottaisiko se sinun mielialaasi,tokkopa?
- cancer.
-ra kirjoitti:
kuvitelmasi,mitä mä olen sulle tehnyt jotta jaksat koko ajan irvailla,jätä väliin,mene minun kirjoituksieni yli vinhaa vauhtia.Haluaisitko jotta sinulle irvailtaisiin joka viestissä,kohottaisiko se sinun mielialaasi,tokkopa?
nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.
cancer. kirjoitti:
nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.
Kyllähän se menee niin, että jos ei rakasta itseään, ei pysty rakastamaan lähemmäisiään. Suomalaisilla on paljon puutetta eli parantamista. Ja kaikki parantaminen siis alkaa itsestä, ei siitä naapurista.
- -ra
cancer. kirjoitti:
nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.
miten hirveästi aloittaja morkkaa ja halveeraa minua,hän sen aloitti,niin tollukka en ole etten takaisin vastaisi paljon pahemmin.
- -ra
cancer. kirjoitti:
nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.
kirjoitusta,hänhän loukkauksilla aloitti aamun,jos sinulle olisi kirjoitettu samallailla,niin en usko sinunkaan sanattomaksi jäävän,vai antaisitko loukata jatkuvasti,en usko.Aloittajalle voisi varoituksen antaa,ei tuollaisia kirjoiteta kenellekkään,mutta hän haluaa jotta hermostuisin,ja sitten kaikki olisikin minun syytäni,näinhän se menee aina.Etsippä palsta jonka minä olisin aloittanut toisia loukkaamalla,et löydä se on varma,sitten siunailette miten kehtaan sillain kirjoitella,ette sitä mitä paskaa aloittaja heittää niskaan.
- .
-ra kirjoitti:
kirjoitusta,hänhän loukkauksilla aloitti aamun,jos sinulle olisi kirjoitettu samallailla,niin en usko sinunkaan sanattomaksi jäävän,vai antaisitko loukata jatkuvasti,en usko.Aloittajalle voisi varoituksen antaa,ei tuollaisia kirjoiteta kenellekkään,mutta hän haluaa jotta hermostuisin,ja sitten kaikki olisikin minun syytäni,näinhän se menee aina.Etsippä palsta jonka minä olisin aloittanut toisia loukkaamalla,et löydä se on varma,sitten siunailette miten kehtaan sillain kirjoitella,ette sitä mitä paskaa aloittaja heittää niskaan.
aloittaja ole ketään nävinyt tai loukannut.
- -ra
. kirjoitti:
aloittaja ole ketään nävinyt tai loukannut.
on ollut ja ovatko he kaikki kuolleet.Laskisi vaan kuinka monen patjana hän on maannut,ja monellekko lapsia laittanut.Loukkaus loukkaudesta,niin tasoissa ollaan eikös vaan,vai täytyisikö niellä kaikki loukkaavat paskakasat,nielköön hän,Hänhän sen aloittikin.Miten kukaan voi tuollaista moskaa kirjoittaa,tuli kai hyvä joulumieli hänelle.Jumalan edessä hän vastaa sanoistaan.
- ;(((((((((((((((((((
-ra kirjoitti:
on ollut ja ovatko he kaikki kuolleet.Laskisi vaan kuinka monen patjana hän on maannut,ja monellekko lapsia laittanut.Loukkaus loukkaudesta,niin tasoissa ollaan eikös vaan,vai täytyisikö niellä kaikki loukkaavat paskakasat,nielköön hän,Hänhän sen aloittikin.Miten kukaan voi tuollaista moskaa kirjoittaa,tuli kai hyvä joulumieli hänelle.Jumalan edessä hän vastaa sanoistaan.
aloittaja on tämä henkilö, mistä ihmeestä "tiedät" että hän kirjoittaa jossain muussa ketjussa? Et mistään kun kyseessä ei ole rek.nimimerkki.
Onko tuo loanheitto jota harrastat sitö "käännä toinenkin poski"...kristillisiä arvojasi kun aina jaksat tuoda esille?! - .-ra
;((((((((((((((((((( kirjoitti:
aloittaja on tämä henkilö, mistä ihmeestä "tiedät" että hän kirjoittaa jossain muussa ketjussa? Et mistään kun kyseessä ei ole rek.nimimerkki.
Onko tuo loanheitto jota harrastat sitö "käännä toinenkin poski"...kristillisiä arvojasi kun aina jaksat tuoda esille?!saisin koko ajan kääntää,kaiåa itseäno suojelen herhaajilta,vai käännätkö sonäkin toisen poalen,et tietty kun nimettömänä kirjoittelet,
- -ra
.-ra kirjoitti:
saisin koko ajan kääntää,kaiåa itseäno suojelen herhaajilta,vai käännätkö sonäkin toisen poalen,et tietty kun nimettömänä kirjoittelet,
kirjoitan niin hämärässä,ettei toiset herää
- Kiusaaminen on rumaa
-ra kirjoitti:
kirjoitusta,hänhän loukkauksilla aloitti aamun,jos sinulle olisi kirjoitettu samallailla,niin en usko sinunkaan sanattomaksi jäävän,vai antaisitko loukata jatkuvasti,en usko.Aloittajalle voisi varoituksen antaa,ei tuollaisia kirjoiteta kenellekkään,mutta hän haluaa jotta hermostuisin,ja sitten kaikki olisikin minun syytäni,näinhän se menee aina.Etsippä palsta jonka minä olisin aloittanut toisia loukkaamalla,et löydä se on varma,sitten siunailette miten kehtaan sillain kirjoitella,ette sitä mitä paskaa aloittaja heittää niskaan.
Minä näen mitä tarkoitat. Ensin sinua täällä nälvitään ja halveerataan, sitten kun vastaat samalla mitalla, sinut nimetään riidankylväjäksi. Ihmisen mieli on moninainen. Jonkun mieli ei näe koskaan vikaa itsesään vaan aina vika ja pahuus on muissa, ja joillakin se sitten tahtoo valitettavasti kohdistua johonkin tiettyyn. Normaalia ihmisten kanssakäymistähän se ei ole vaan kertoo ihan jostain muusta. Joten koitetaan jaksaa kun kerran näkököjään sille ei taida muuta voida.
Mitäs kivaa sitä tälle päivälle keksittäisiin, joulupukin apujen lisäksi :-).
Iloista päivää! - totuus esiin.
-ra kirjoitti:
on ollut ja ovatko he kaikki kuolleet.Laskisi vaan kuinka monen patjana hän on maannut,ja monellekko lapsia laittanut.Loukkaus loukkaudesta,niin tasoissa ollaan eikös vaan,vai täytyisikö niellä kaikki loukkaavat paskakasat,nielköön hän,Hänhän sen aloittikin.Miten kukaan voi tuollaista moskaa kirjoittaa,tuli kai hyvä joulumieli hänelle.Jumalan edessä hän vastaa sanoistaan.
tämän ketjun aloittaja joka aloitit ketjun nimimerkillä - eräs teistä-
Pitääkö paikkansa tuo,mitä -ra.sanoo,että olet kirjoittanut noin toiseen ketjuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483