Ei toimi OP:n kautta. Eilen ei toiminut edes linkki OP:n tunnistuspalveluun. Tänään pääsi jo pankin sivuille, mutta RAY:n sivuilla tapahtui tunnistautumisen jälkeen joku virhe.
Onko sivulla ruuhkaa vai mikä on pielessä?
Ennakkorekisteröinti
9
836
Vastaukset
- RAY Peluri
Mulla onnistu rekisteröinti pienen säätämisen jälkeen. Mutta kun yrittää loggaa ineen niin siinä tulee problemsseja. Ja jos pääsen niin peliä valitessa mut on taas blokattu pihalle ja vaikka yrittää logata sisään siinä kohtaa kun yrittää avata peliä niin ei natsaa myöskään millään. Näyttää olevan viel ihan vaihees koko saitti.
- ray_nettiteami
Hei,
OP:n tunnistautumis-palvelussa on ollut eilisen päivän ja tänä aamuna ongelmia. Tilanne on nyt ratkaistu. Rekisteröitymisen tulisi nyt siis onnistua.
Ystävällisin terveisin.
ray_nettiteami- esko1955
Osuuspankin kanssa vieläkin ongelmia!!! Yrittäkäähän saada pelittämään, luultavasti melko paljon jää porukkaa sen takia ulkopuolelle...voi olla että kohta kiinnostus koko RAY:tä kohtaan lopahtaa.
- 26v homo turust.
esko1955 kirjoitti:
Osuuspankin kanssa vieläkin ongelmia!!! Yrittäkäähän saada pelittämään, luultavasti melko paljon jää porukkaa sen takia ulkopuolelle...voi olla että kohta kiinnostus koko RAY:tä kohtaan lopahtaa.
Ja varmasti loppuu kiinnostus jos saittia ei saada toimimaan luotettavasti. On se kumma jos ei RAYllä ole varaa palkata asiansa osaavia ammattihenkilöitä.
- epi454
Joko rekisteröinti toimii OP:n kautta?? Laittakaa viestiä kun se toimii varmasti, ei viittis tuhlata kaikkia nettipankin salasanoja yhtään enempää!! Alkaa ottaa pattiin tällanen ihme säätäminen.
- ray_nettiteami
epi454 kirjoitti:
Joko rekisteröinti toimii OP:n kautta?? Laittakaa viestiä kun se toimii varmasti, ei viittis tuhlata kaikkia nettipankin salasanoja yhtään enempää!! Alkaa ottaa pattiin tällanen ihme säätäminen.
Hei,
jos ette edelleenkään pääse rekisteröitymään OP:n kautta suosittelen, että otatte suoraan yhteyttä RAY:n asiakaspalveluun henkilökohtaisen avun saamiseksi.
Ytheydenotto käy ray.fi sivustojen kautta käyttämällä Live Help-toimintoa, mailitse [email protected] tai puhelimitse 0100-87900.
Ystävällisin terveisin,
ray_nettiteami - jsks
ray_nettiteami kirjoitti:
Hei,
jos ette edelleenkään pääse rekisteröitymään OP:n kautta suosittelen, että otatte suoraan yhteyttä RAY:n asiakaspalveluun henkilökohtaisen avun saamiseksi.
Ytheydenotto käy ray.fi sivustojen kautta käyttämällä Live Help-toimintoa, mailitse [email protected] tai puhelimitse 0100-87900.
Ystävällisin terveisin,
ray_nettiteamiJaa että otetaan puhelimen kauttakin rahat pois vai?
- ray_nettiteami
jsks kirjoitti:
Jaa että otetaan puhelimen kauttakin rahat pois vai?
Hei,
RAY asiakaspalvelu on tavoitettavissa myös puhelimitse:
Puhelinpalvelu
Puhelinnumero: 0100 87900 (pvm/mpm)
Puhelinpalvelumme on avoinna ympäri vuorokauden. - omnipot
ray_nettiteami kirjoitti:
Hei,
RAY asiakaspalvelu on tavoitettavissa myös puhelimitse:
Puhelinpalvelu
Puhelinnumero: 0100 87900 (pvm/mpm)
Puhelinpalvelumme on avoinna ympäri vuorokauden.olen asioinut paikoissa, joissa palvelupuhelin on maksuton. mites nyt tällainen kelkasta jäänti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483