Teen sovelletun matikan gradua. Vaikuttaa aika vahvasti, että saan kaiken tarpeellisen sanottua 40 sivussa. Onko se liian vähän mielestänne? Valitettavasti meillä ei ole mitään gradupiiriä tai vastaavaa, jossa voisi kysellä. Sivuja saisin nopeasti lisää noin 20 tarpeen vaatiessa, mutta en usko, että se parantaisi graduni laatua.
Asia on suurelta osin hyvinkin painavaa, yhden sivun lukemiseen saattaa kulua useita tunteja.
Gradun pituus
7
1142
Vastaukset
- an englishman
Mä olen käsittänyt niin, etteivät matikan gradut ole välttämättä sivumääräisesti pitkiä. Olenpa joskus nähnyt matikan väikkärin, joka taisi olla hilkun verran päälle 70 sivuinen.
Itse kirjoitin humanistina päälle 100 sivuisen gradun, mutta nämähän tosiaan ovat varsin alakohtaisia asioita.- Silkkaa loruilua
Kyllä 70-sivuinen matematiikan väikkäri on jo loruilua. Lyhimmät lienevät 10-15 sivua.
- xyzqwerty
Koska kyse on matikasta, ei toi 40 sivua välttämättä liian vähän ole.
Etenkin jos se 40 sivua on täyttä asiaa tiiviissä muodossa.
Käy tutustumassa muiden tekemiin graduihin matikasta ja yritä suhteuttaa siihen... - yökyöpeli123456
Itse olen huomannut sen että eri aineiden gradujen pituuksissa on paljonkin eroa. Humanisti puolella tiedän useammankin henkilön jolla gradu on ollut sen 100-120 sivua pitkä, omalla kaupallisella puolella se gradujen keskiverto pituus on ollut 70-90 välillä ja tyttöystävän matematiikan gradu taisi olla jotain hieman alle 50 sivua ja melko hyvin arvosanankin hän siitä sai.
- Stu Pidass
Tähän on olemassa vain yksi neuvo: KYSY OMASTA TIEDEKUNNASTASI!!!!
- Jeee234
Ainakin oma ohjaajani arvostaa, että ottaa itse asioista selvää (tällä on vaikutusta arvosanaan). Tunnen muutenkin suunnilleen tyypit tiedekunnastani, ja toki kysyisin heiltä, jos näkisin sen parhaaksi.
Teen "yksin" gradua eli en ehdi käydä missään yliopistolla muitten opiskelijoiden kanssa vaihtamassa kuulumisia, joten välillä on muutenkin kiva kirjoittaa tänne, vaikka asia ei olisi niin korkealentoista.
T: aloittaja - Kirjastosta
Jeee234 kirjoitti:
Ainakin oma ohjaajani arvostaa, että ottaa itse asioista selvää (tällä on vaikutusta arvosanaan). Tunnen muutenkin suunnilleen tyypit tiedekunnastani, ja toki kysyisin heiltä, jos näkisin sen parhaaksi.
Teen "yksin" gradua eli en ehdi käydä missään yliopistolla muitten opiskelijoiden kanssa vaihtamassa kuulumisia, joten välillä on muutenkin kiva kirjoittaa tänne, vaikka asia ei olisi niin korkealentoista.
T: aloittajaNo kai sinä nyt edes yhtenä päivänä ehdit siellä koulun kirjastossa käydä, vaikka lauantaina?
Käyt siellä ja menet sinne oman aineesi graduhyllyyn ja katsot vähän sitä gradujen paksuutta ja muutamasta ohuesta ja keskiverrosta katsot sen tarkan sivunumeron ja teet sitten sen oman päätöksen siitä kuinka paljon niitä sivuja oikein tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268