Häävideo on nykypäivää

näin on näppylät

6

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Miksei osaisi? Eihän tohon tarvita kun hiukkasen silmää, vakaa käsi ja ok laitteet (ja ihan perus editointi ohjelma)

Enemmänkin ongelma on yleensä se sama kuin kuvissakin; että löytää ihmisen jolla olis AIKAA (ei siis itse hääseurueen jäsen)

• näin se menee

hiukkasen silmää ei riitä, kun tarvitaan esim. kaksi kameraa, äänen tallennin, jalustat, lisävaloa. Peruseditointiohjelma riittää, kun sitä osaa käyttää.

Hääsuunnitelmissa sukulaiset laitetaan kuvaamaan valokuvat "kun sulla on se kamera...", mutta harvoin löytyy videokuvaajaa samasta hääporukasta "viitsitkö myös tehdä koko päivästä meille dokumentin".

• Hujoppi22
        näin se menee kirjoitti:

hiukkasen silmää ei riitä, kun tarvitaan esim. kaksi kameraa, äänen tallennin, jalustat, lisävaloa. Peruseditointiohjelma riittää, kun sitä osaa käyttää.

Hääsuunnitelmissa sukulaiset laitetaan kuvaamaan valokuvat "kun sulla on se kamera...", mutta harvoin löytyy videokuvaajaa samasta hääporukasta "viitsitkö myös tehdä koko päivästä meille dokumentin".

Tärkeintä hääelokuvan tekemisessä on, että on kunnon kuvamateriaali ja ehditään ja osataan leikata siitä mukava kokonaisuus. Ystäväni häistä tehtiin runsaan puolen tunnin video, jossa ei ole mitään liikaa, se on tiivis, hauska, mukaan pantu vanhoja valokuvia, ja taustamusiikki on oivaltavaa. Sellaista katsoo mielikseen, vaikkei edes tuntisi hääparia. Tekijä olikin saanut elokuva-alan koulutuksen ja hänellä on pieni firma, mutta ei se kyllä maksanut kovinkaan paljon. Itse kyllä satsaan tällaiseen mielelläni kun tilaisuus pian kai tulee.

• kesähäät

joo ja yleensä tarvitaan kaksi tai useampi videokamera, jotta tilanteista saa editoitua fiksun näköistä elokuvaa. Lisävarusteisiin kuuluu myös mikit, jalustat, valot ym.

Joka tutun-kaverin-kaimalla ei näitä laitteita ole arsenaalissaan...

• janetde

tää on kyllä totta, videokuvauksen voi helposti tunaroida häissä, jos sitä ei tee kunnolla. Esimerkiksi kaverin häistä teki häävideon joku serkku ja kamera seiso valtaosan ajasta nurkassa jalustallaan. Kiitos ei.

• OmaHäävideoHarmittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe