Flash Player ongelma

D5L

Tässä vasta asensin Debianin uudestaan, jotta saan kaikki ylimääräiset asentamani ohjelmat nopeammin pois.

En hoksannut ottaa silloisesta asennetusta flash pluginista varmuuskopiota. Nyt asensin flashin ja ilmeisesti se on päivittynyt jossain vaiheessa, kun ei toimi enään kunnolla.

Areenat ja sunmuut näkyvät kyllä, mutta kokoruutu sammuttaa nettiselaimen sen sileän tien. Onko mahdollista saada vanhempaa flashia mistään?

Iceweaseliä käytän flahs pätkien katseluun.

8

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D5L

      lukuisien vastaus ryöppyjen seasta seulomaan, niitä toimivia ohjeita joten...

      Jos teillä toimii koko ruutu katselu, niin miten ja mikä versio? (Areena, Youtube, Ruutu, Fin-TV...)

      Kiitäisin kovasti.

      Kiva näpöttää koneella ja toljottaa perse puuduksisa postikortin kokoiselta osalta, sarjaa/leffaa.

      • ggggggggggggggggggg

        Ainakin tällaisella yhdistelmällä toimii:

        Debian Squeeze, Kernel 2.6.35.7
        Opera Version 10.63 Build 6450
        Adobe Flash Player 10.2.161.23


      • D5L
        ggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Ainakin tällaisella yhdistelmällä toimii:

        Debian Squeeze, Kernel 2.6.35.7
        Opera Version 10.63 Build 6450
        Adobe Flash Player 10.2.161.23

        Tuo kerneli on pikkasen liiaan suuri vakaaseen Debian Lenyyn ja tietääkseni sitä ei ole tulossa lähiaikoina tulevaan vakaasen Squeezeenkaan.

        Opera on suljettua ja erittäis vaikea käyttoistä sydeemiä. En käytä. Kokeillut olen. En tykkää. Iceweasel on se mitä käytän ns. viihde jutuille. Epiphanya sitten kaikkeen muuhun, kun siinä en saa Flashia toimimaan ollenkaan. Muuten käyttäisin pelkkää Epiphanya.

        Hmm... Flashistä... mistähän tuon tarkistais. Iceweasel sanoo 10.1 r102 eikä muuta. ihan uusin mitä Adobelta saa.

        Flashissä se vika on. Tiedän, mutta kun en tiedä mistä saa sen vanhemman version, joka vielä toimi vakaissa ohjelmissa.

        Kiitos kuiteskin vinkistä. Jos joskus innostun kokeilemaan sid versioita ja käyttämään suljettuja nettiselaimia, niin tiedän että flash videot toimii kunnolla kokoruudulla ;)


      • EfjMP
        D5L kirjoitti:

        Tuo kerneli on pikkasen liiaan suuri vakaaseen Debian Lenyyn ja tietääkseni sitä ei ole tulossa lähiaikoina tulevaan vakaasen Squeezeenkaan.

        Opera on suljettua ja erittäis vaikea käyttoistä sydeemiä. En käytä. Kokeillut olen. En tykkää. Iceweasel on se mitä käytän ns. viihde jutuille. Epiphanya sitten kaikkeen muuhun, kun siinä en saa Flashia toimimaan ollenkaan. Muuten käyttäisin pelkkää Epiphanya.

        Hmm... Flashistä... mistähän tuon tarkistais. Iceweasel sanoo 10.1 r102 eikä muuta. ihan uusin mitä Adobelta saa.

        Flashissä se vika on. Tiedän, mutta kun en tiedä mistä saa sen vanhemman version, joka vielä toimi vakaissa ohjelmissa.

        Kiitos kuiteskin vinkistä. Jos joskus innostun kokeilemaan sid versioita ja käyttämään suljettuja nettiselaimia, niin tiedän että flash videot toimii kunnolla kokoruudulla ;)

        Backoprts repossa on flashplugin-nonfree paketti, joka asentaa uusimman Adobelta. sen versionumero näyttää olevan 10.2d161. Ainakin tämä 64 bittinen toimii hyvin vaikka ei olekaan vielä virallinen versio. Virallista 64 bittistä ei vielä ole.


      • D5L kirjoitti:

        Tuo kerneli on pikkasen liiaan suuri vakaaseen Debian Lenyyn ja tietääkseni sitä ei ole tulossa lähiaikoina tulevaan vakaasen Squeezeenkaan.

        Opera on suljettua ja erittäis vaikea käyttoistä sydeemiä. En käytä. Kokeillut olen. En tykkää. Iceweasel on se mitä käytän ns. viihde jutuille. Epiphanya sitten kaikkeen muuhun, kun siinä en saa Flashia toimimaan ollenkaan. Muuten käyttäisin pelkkää Epiphanya.

        Hmm... Flashistä... mistähän tuon tarkistais. Iceweasel sanoo 10.1 r102 eikä muuta. ihan uusin mitä Adobelta saa.

        Flashissä se vika on. Tiedän, mutta kun en tiedä mistä saa sen vanhemman version, joka vielä toimi vakaissa ohjelmissa.

        Kiitos kuiteskin vinkistä. Jos joskus innostun kokeilemaan sid versioita ja käyttämään suljettuja nettiselaimia, niin tiedän että flash videot toimii kunnolla kokoruudulla ;)

        Tässä toimii, yhdistelmä

        Linux Squeeze64 2.6.32-5-amd64 #1 SMP Sat Oct 30 14:18:21 UTC 2010 x86_64 GNU/Linux

        Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; fi-FI; rv:1.9.1.15) Gecko/20101028 Iceweasel/3.5.15 (like Firefox/3.5.15)

        Flashplugin 1:2.8.2 => Shockwave Flash 10.2 d161

        odotas niin katson miten lennyssä toimii..


      • exergy kirjoitti:

        Tässä toimii, yhdistelmä

        Linux Squeeze64 2.6.32-5-amd64 #1 SMP Sat Oct 30 14:18:21 UTC 2010 x86_64 GNU/Linux

        Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; fi-FI; rv:1.9.1.15) Gecko/20101028 Iceweasel/3.5.15 (like Firefox/3.5.15)

        Flashplugin 1:2.8.2 => Shockwave Flash 10.2 d161

        odotas niin katson miten lennyssä toimii..

        Näillä toimii

        Linux exdebian2 2.6.30-bpo.2-686-bigmem #1 SMP Wed Oct 28 19:04:45 UTC 2009 i686 GNU/Linux
        (backportsien kerneli)

        Shockwave Flash 10.1 r53

        Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; fi-FI; rv:1.9.0.19) Gecko/2010102906 Iceweasel/3.0.6 (Debian-3.0.6-3)


      • D5L
        exergy kirjoitti:

        Näillä toimii

        Linux exdebian2 2.6.30-bpo.2-686-bigmem #1 SMP Wed Oct 28 19:04:45 UTC 2009 i686 GNU/Linux
        (backportsien kerneli)

        Shockwave Flash 10.1 r53

        Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; fi-FI; rv:1.9.0.19) Gecko/2010102906 Iceweasel/3.0.6 (Debian-3.0.6-3)

        avasin Iceweaselin päätteessä, menin Arenaan ja nappasin uusimman Taivaan tulet jakson pyörimään. Video lähti pyörimään, mutta kun klikkasin kokoruutu nappulaa, niin selain sammu sen siliän tien. Päätteessä luki Muistialueen ylitys.

        Tuolta kotikansion piilotiedostoista katsoin erroreita ja siellä oli unsupported video vai movieko se nyt oli.

        Poistin Flash pluginin ja kaikki siihen liittyvät kansiot. Nollasin Icewaselin asetuksetkin. Pitää illemmalla tapella uudestaa sen kanssa kunhan tän kämpän on saanut siivottua.

        Että ei muuta kuin siivoukseen jatkoon.


    • D5L

      Asensin tuon 10.2 d161 version Adoben sivuilta mutkien kautta.

      Kiitoksia kaikille vinkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe