Siirtyminen

druba

Mikäs olisi kivuttomin tapa siiryä HCMC lentokentältä rautatieasemalle? Suuntana Nha Trang. Jos taxi,paljonko seteleitä varaan ? Kiitos !!

9

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vietcongi-

      Taksi tietysti. Hinta alle 100 000 VND tai jotain 5 USD jos ei ole dongeja. Niitä saa kyllä kentältä vaihdettua. Älä ota niitä huijaritakseja siitä etuovelta, kävele rauhassa ulos ja ota Vinasun tai Mai Linh -taksi.

      • druba

        Kiitän ja kumarran. Näin toimin!!


      • Ho ho HMHC
        druba kirjoitti:

        Kiitän ja kumarran. Näin toimin!!

        Itse olen tekemässä samanlaista junamatkaa. Olemme tosin eka yön Saigonissa. Onkohan mahdollista, ettei junaan mahtuisikaan?
        Netistä ei saa oikein tolkkua kuinka varata lippu etukäteen. Lento ei tule kyseeseen , koska tämä junamatka tehdään päivällä ja on yksi matkan retkistä.
        Toinen asia ,joka askarrutttaa on menomatkan vaihtoaika 1 h 15 min Hong Kongissa. Balille mennessä Hong Kong kyllä toimi tosi nopeasti.


    • vierailija xxx

      Kivuttominta olisi siirtyä kotimaan terminaaliin ja ottaa lento... Kesto n 50 min eikä maksa paljon.

      • druba

        Joo katselin noita lentohintoja,ei pahat. Täytyy huomioda. Mites kotimaanterminaali....,samassa "pihassa" vai .......?


      • vierailija xxx
        druba kirjoitti:

        Joo katselin noita lentohintoja,ei pahat. Täytyy huomioda. Mites kotimaanterminaali....,samassa "pihassa" vai .......?

        "samassa pihassa" on; jaksaa raahata matkalaukun perässään. Suosittelen; kotimaan terminaalin viimeisen portin vieressä pääsee halpaan jalkahierontaan, jos matkustaminen alkaa painaa :-)


    • join äsken pari olut

      Me tehtiin kyseinen siirto vuoden 2008 keväällä vähän rankemmalla keinoin. Meidän sidottiin taksin takapuskuriin kettingeillä, riisuttuina vaatteista, ja taksi kaahasi koko matkan surkeinta mahdollista reittiä. Raahaduimme auton perässä siis nakusiltaan ja perilläollessamme onneksi paikallinen poliisi puuttui tapahtuneseen ja pidätti taksikuskin. Meidän saatiin ketjuista irti ja vietimme noin viikon paikallisessa sairaalassa jossa vammojamme hoidettiin teho-osastolla. Onneksi meillä oli matkavakuutukset kunnossa!

      • Konua

        Hienoa. Olet saanut kokemuksen...,viimeksi et edes huopahattua lommolle.Matkailu avartaa:)


    • Lapinketkale

      Tultiin pari viikoa sitten Saigoniin ja siita junalla tanne Nah Trangiin. Tosin poikettiin ensin Than Phietissa, joka ei mielestamme ollut kovin haavi paikka.
      Saigonib kentalla meilla oli netista hankittu viisumi kirje, jolla saimme nopesti viisumit (25 taalaa). Siita sitten ulos terminaalista. Heti ovelta vasemmalle saa taksikuitin minne haluaa. Taksi ei silloin voi peria ylimaaraista. Siita vaan rautatie-asemalle. Junalippu kannattaa ottaa pehmeat penkit vaunuun. Siella on tilaa ja voi vaikka koisia. Vaunu oli muistaakseni joku Se ja pari kirjainta viela paalle. Meidan vaunussa oli muutama tyhja paikkakin. Onnea vaan matkaaan. Taalla Nah Trangissa sataa juuri parasta aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe