Paljon on ollut keskustelua niin sanotuista koira trokareista jotka tuovat "rotu" koiria ulkomailta ja myyvät halvalla Suomessa tai pahimmassa tapauksessa koiraa ei ole edes olemassa.
Itse olin jo pidemmän aikaa miettinyt koiran ottamista ja päällimäisenä rotu vaihtoehtona oli mopsi. Niitä on kuitenkin ollu älyttömän vähän tarjolla ja satuin Keltaisesta pörssistä lukemaan Vantaalla myytävästä narttu mopsista. Soitettuani kyseiselle naiselle epäilykseni heräsi heti. Nainen puhui huonoa Suomea, pyysi maksamaan koirasta varausmaksun ja oli todella hädissään että mikä pankki minulla on että ovatko rahat samana päivänä heti tilillä. Toisekseen hän väitti netissä olleiden kuvien tuoreita, vaikka kuvissa mopsi istui vihreällä nurmella :D En kuitenkaan kehdannut suoraan ilmoittaa että en aio koiraa ottaa vaan sanoin että lähettää ne tilinumerot varalta että mietin huomiseen asti.
No seuraavana päivänä sain kyseiseltä naiselta seuraavanlaisen viestin: "Hei tässa ranskan buldokin varausta varteen pankkitilin nr. Lilian Kiuru. Lähettää viesti kun laitoit! Kiitos"
Vastasin hänelle että en ole kysellyt mitään ranskan buldogia vaan mopsia ja ilmoitin että en aio ostaa häneltä koko koiraa. Tämän jälkeen hän laittoi monta viestiä missä väitti että olin ostamassa kyseistä ranskan buldogia ja väitti minua huijariksi kun en tulekkaan koiraa hakemaan. Laittoi vielä viestiä että puhuimme kotona ranskan buldogista ja ilmoitin hänelle ystävällisesti että en ole ikinä edes käynyt hänen luonaan.
Onneksi maalaisjärjellä selvittiin tästä tilanteesta, ettei hairahduttu huijari koirakauppiaan syliin.
Nyt on ensi viikolla tulossa pieni mopsi lapsi kotiin turvallisesta ja luotettavasta paikasta :)
Haluaisin tiedustella että onko muilla samanlaisia koiranosto kokemuksia ja kenties kokemuksia vielä samasta kyseisestä henkilöstä?
koira trokarit
kihnuri
0
347
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423