Onko kellekään tehty luunsiirtoa ottamalla luuta lantiosta? Itsellä todnäk edessä joten olisi kiva jos joku osaisi kertoa jotain operaatiosta, toipumisesta jne.
Luunsiirto
6
7560
Vastaukset
- kakskertaa
Mulle on tänä vuonna tehty kaksi luunsiirtoa. Toinen etupuolelta lantiosta ja toinen takamuksesta.
Etupuolella otettuna oli vaan pieni haava ja en huomannut mitään kipuja, samalla tosin tehtiin kivuliaampi operaatio, joten en varmaan sen takia edes huomannut mitään ja olin koko raaja kipsissä kuukauden. Se toinen viilto vaati 14 niittiä ja on pahasti iskiashermon päällä, mutta muuten sitä ei ole vaivannut eikä kipuillut. Mitä haluaisit tietää? Mihin sulla siirretään? - Kolmasti
Moi. Minulle on tehty kolme luunsiirtoa. Kummastakin lonkkaluun harjasta ja polven alapuolelta otettu siirrettä. Lonkista kun otettiin, niin toipumisaika oli aika pitkä ja kivulias. Käveleminen oli aika vaikeaa. Lisäksi lonkkaluista tuli teräväreunaiset ja joskus vyö painaa niihin ikävästi.
- kipuakka
on, tosin hiukan yli 20 vuotta sitten tehdystä siirrosta.
Silloin otettiin lonkan harjaluusta iso pala, ja siirrettiin olkaviveleen uudelleen.
Olin todella kipeä, kävely oli vaikeaa pitkään.
Tuohon aikaan vaan jätettiin aika isot ja rumat arvet ;)
Mutta lonkkaluussa kolo edelleen, ja olkapääni toimii loistavasti!
- 121212
kellään kokemusta jalan luun siirrosta?
- Pikkuruinenmyy122344
Minulta otettiin lonkasta luusiirre hammasimplanttileikkausta varten,toimenpiteen suoritti hammaslääkäri.Hampaista tuli hyvät lonkkaa särkee,jälkeenpäin kuulin että monessa paikassa ortopedi suorittaa luusiirretoimenpiteen.Itselläni hammaslääkäri oli vaurioittanut hermohaaraa,joka kulki siirrekohdan yli.Nyt menee lyrikaa ja muita mömmöjä päivittäin
- Anonyymi
Nilkasta poistettu keino nivel ja nilkka luudutettu .mulla otettiin luuta nilkasta lonkka vieläkin vähän kipeä aikaa mennyt 3 viikkoa ja 4 päivää ..oli 8 tikkiä lonkassa ..nilkassa oli 17 tikkiä lonkka oli kipeempi kun nilkka josta poistui kaikki kivut leikkaus auttoi heti ..kysta leikattin tibia luusta saan tietää 11.7 oliko hyvä laatuinen oli 1 cm x 1,8 cm kysta... Kipsi 3 kk alussa 10 viikkoa raaja varaus 2 viikkoa puoli varaus eli puolet omasta painosta saa varata 20.6 kestää pitkään kuntoutua noin vuosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465731Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553015- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102331- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132049törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151746- 1461327
- 141239
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153