217.18.70.93:5100 European-Roleplay
Tulkaa toki jos pelaatte vielä!
Grand theft auto san andreas RP SERVU
8
602
Vastaukset
- erämåå
San Areans on hyvä peli. Ite pelasin nii tuli semmonen poliisi joka ampu mua ja lähtiin karkuun.Aivan hyvä peli. Sitten ajoin auton katolleen, se sytty tuleen ja repesin hulluna. Mahtava peli. sitten tuli tuli yks tehtävä misä sai ajaa pyörällä, mut en tajuu mitä se Mission Failed tarkoittaa. Tarkoittaako se että tein stuntin vai mitä?
- nmfcnfcgh
:D
- PIRU98
erämåå mission Failed tarkottaa et hävisit sen tason
- James MösJöö
Jo sitä tosiaankin, herra. Mutta kiitos kernaasti jaloudesta viisaudestasi öhm öhm... kun kahvi tuli sieraimen kautta ulos. Oli musta kahvi ja täysin tuore. Hyvää illanjatkoa.
PS. Osta GTA 5, Autot ei syty tuleen kun menee katolleen. Ja se vasta onkin mahtava peli. Ja stuntin voit tehdä vaikka ja mistä.
- GTA san andreas hull
LOL kuka ei tiiä mitä tarkottaa mission failed :DD ja viel punasel :DD
- JP^^ RAGE AGAINST
erämåå ei??
- Anonyymi
Miten pääsen sinne
- Anonyymi
tää on jo aika vanha lanka, toki voit mun kanssa pelata, löytyykö sulta skype tai discord?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806