217.18.70.93:5100 European-Roleplay
Tulkaa toki jos pelaatte vielä!
Grand theft auto san andreas RP SERVU
8
595
Vastaukset
- erämåå
San Areans on hyvä peli. Ite pelasin nii tuli semmonen poliisi joka ampu mua ja lähtiin karkuun.Aivan hyvä peli. Sitten ajoin auton katolleen, se sytty tuleen ja repesin hulluna. Mahtava peli. sitten tuli tuli yks tehtävä misä sai ajaa pyörällä, mut en tajuu mitä se Mission Failed tarkoittaa. Tarkoittaako se että tein stuntin vai mitä?
- nmfcnfcgh
:D
- PIRU98
erämåå mission Failed tarkottaa et hävisit sen tason
- James MösJöö
Jo sitä tosiaankin, herra. Mutta kiitos kernaasti jaloudesta viisaudestasi öhm öhm... kun kahvi tuli sieraimen kautta ulos. Oli musta kahvi ja täysin tuore. Hyvää illanjatkoa.
PS. Osta GTA 5, Autot ei syty tuleen kun menee katolleen. Ja se vasta onkin mahtava peli. Ja stuntin voit tehdä vaikka ja mistä.
- GTA san andreas hull
LOL kuka ei tiiä mitä tarkottaa mission failed :DD ja viel punasel :DD
- JP^^ RAGE AGAINST
erämåå ei??
- Anonyymi
Miten pääsen sinne
- Anonyymi
tää on jo aika vanha lanka, toki voit mun kanssa pelata, löytyykö sulta skype tai discord?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718