Lääkkeet

vähälä

Myydäänkö Meksikon apteekeissa ilman reseptiä esim.Panacod kovaan särkyyn?

6

2972

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bio electronico

Meksikossa on hyvin monipuolinen lääketarjonta ja apteekkeja löytyy parin metrin välein. Joissain on myös hyvät ale-myynnit. Apteekeissa ei tarvitse reseptejä mihinkään. Hintataso on hyvin alhainen lääkeiden tehoon nähden, esimerkiksi migreenilääkkeet. Suosittelen.

• Ccccccc

Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.

• Perdone
        Ccccccc kirjoitti:

Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.

valittaakseen laskusta vakuutusyhtiöön, mutta ei tarvitse ostaessaan jos ei ole pakkotarvetta lekuriin.
        Kaikki ei viitsi niistä pikkupilleritarpeista yrittää lypsää kierojakaan vakuutusyhtiöitä, jos ei Suomessakaan niistä saa korvausta. Että silleen paskanjauhantaa!

• VMX

Reseptejä ei juuri Meksikon apteekeissa tarvita. (Kuten myös Suomen suurlähetystön sivuilta ilmenee).

• olisin nukkunut

Ei ainakaan Playa del Carmenin apteekissa ollut myynti oikeuksia edes miedolle nukahtamislääkkeelle zopiclone... paskanjauhantaa riittää

• Thebull

Jaa... Paskanjauhajia riittää myös tääällä. (jotka eivät ole täällä käyneet) Olen tällä hetkellä playa del carmenissa ja kävin juuri hakemassa apteekista oxycontinia, tramalia, valiumia ja testosteronia ilman mitään reseptejä. Eli siis täällä ei tarvitse mihinkään reseptiä. Piste.

Ps. Testossa tulee jopa neulat mukana. I love this country

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1504
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      91
      875
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      219
      602
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 48
      557
    Aihe