Lääkkeet

vähälä

Myydäänkö Meksikon apteekeissa ilman reseptiä esim.Panacod kovaan särkyyn?

6

2969

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bio electronico

Meksikossa on hyvin monipuolinen lääketarjonta ja apteekkeja löytyy parin metrin välein. Joissain on myös hyvät ale-myynnit. Apteekeissa ei tarvitse reseptejä mihinkään. Hintataso on hyvin alhainen lääkeiden tehoon nähden, esimerkiksi migreenilääkkeet. Suosittelen.

• Ccccccc

Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.

• Perdone
        Ccccccc kirjoitti:

Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.

valittaakseen laskusta vakuutusyhtiöön, mutta ei tarvitse ostaessaan jos ei ole pakkotarvetta lekuriin.
        Kaikki ei viitsi niistä pikkupilleritarpeista yrittää lypsää kierojakaan vakuutusyhtiöitä, jos ei Suomessakaan niistä saa korvausta. Että silleen paskanjauhantaa!

• VMX

Reseptejä ei juuri Meksikon apteekeissa tarvita. (Kuten myös Suomen suurlähetystön sivuilta ilmenee).

• olisin nukkunut

Ei ainakaan Playa del Carmenin apteekissa ollut myynti oikeuksia edes miedolle nukahtamislääkkeelle zopiclone... paskanjauhantaa riittää

• Thebull

Jaa... Paskanjauhajia riittää myös tääällä. (jotka eivät ole täällä käyneet) Olen tällä hetkellä playa del carmenissa ja kävin juuri hakemassa apteekista oxycontinia, tramalia, valiumia ja testosteronia ilman mitään reseptejä. Eli siis täällä ei tarvitse mihinkään reseptiä. Piste.

Ps. Testossa tulee jopa neulat mukana. I love this country

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      969
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      242
      789
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      72
      698
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe