Myydäänkö Meksikon apteekeissa ilman reseptiä esim.Panacod kovaan särkyyn?
Lääkkeet
6
2735
Vastaukset
- bio electronico
Meksikossa on hyvin monipuolinen lääketarjonta ja apteekkeja löytyy parin metrin välein. Joissain on myös hyvät ale-myynnit. Apteekeissa ei tarvitse reseptejä mihinkään. Hintataso on hyvin alhainen lääkeiden tehoon nähden, esimerkiksi migreenilääkkeet. Suosittelen.
- Ccccccc
Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.
- Perdone
Ccccccc kirjoitti:
Ihme paskaa säkin jauhat sen suhteen, että reseptäjä ei tarvisi mihinkään.
valittaakseen laskusta vakuutusyhtiöön, mutta ei tarvitse ostaessaan jos ei ole pakkotarvetta lekuriin.
Kaikki ei viitsi niistä pikkupilleritarpeista yrittää lypsää kierojakaan vakuutusyhtiöitä, jos ei Suomessakaan niistä saa korvausta. Että silleen paskanjauhantaa!
- VMX
Reseptejä ei juuri Meksikon apteekeissa tarvita. (Kuten myös Suomen suurlähetystön sivuilta ilmenee).
- olisin nukkunut
Ei ainakaan Playa del Carmenin apteekissa ollut myynti oikeuksia edes miedolle nukahtamislääkkeelle zopiclone... paskanjauhantaa riittää
- Thebull
Jaa... Paskanjauhajia riittää myös tääällä. (jotka eivät ole täällä käyneet) Olen tällä hetkellä playa del carmenissa ja kävin juuri hakemassa apteekista oxycontinia, tramalia, valiumia ja testosteronia ilman mitään reseptejä. Eli siis täällä ei tarvitse mihinkään reseptiä. Piste.
Ps. Testossa tulee jopa neulat mukana. I love this country
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043