Hei!
Olen järjestämässä työpaikkani pikkujouluihin leikkimielistä pokeriturnausta (pelataan leikkirahalla). Tarvitsisimme jakajan ja pokeripöydän ”vuokralle”. Osallistujamäärästä riippuen 2-4 alkuerää finaali, n. 8 osallistujaa per erä. Aikaa menisi palttirallaa neljä tuntia.
Osaako kukaan neuvoa mistä saisi vuokrattua pöydän, jakajan ja kaikki tarvittavat vermeet?
Hermanni
Halutaan jakaja ja pöytä vuokralle!
5
1946
Vastaukset
- PLoo
Pistä ilmoitus Pokerisivut.com ja/tai Pokeritieto.com -sivuille, niin varmasti löytyy helpommin joku joka voi auttaa.
Jollain voi olla siellä myös ihan kokemusta noista paikoista mistä pöytiä voi vuokrata ettei tarvitse ihan sokkona niitä hommata.- Herfner
Hei!
Kiitos vastauksesta! Olen tiedustellut mm. Pokeri-infosta ja Unibetiltä onko heillä tai tietävätkö he tahoja, jotka voisivat auttaa tässä asiassa. Ainakaan edellä mainitut tahot eivät tienneet firmoja, joka järkkäisi moista toimintaan.
Kokeilen myös noita mainitsemiasi foorumeita! - pokerman89890
Herfner kirjoitti:
Hei!
Kiitos vastauksesta! Olen tiedustellut mm. Pokeri-infosta ja Unibetiltä onko heillä tai tietävätkö he tahoja, jotka voisivat auttaa tässä asiassa. Ainakaan edellä mainitut tahot eivät tienneet firmoja, joka järkkäisi moista toimintaan.
Kokeilen myös noita mainitsemiasi foorumeita!http://www.valttikortti.fi/pokeri.php
Olen pelannut heidän turnauksia! iso jakajille!
Yksin en lähtisi tekemään, mutta jos porukkaa riittää niin tehkää itse. Löysin viimeviikolla ohjeet pokeripyödän rakentamiseen http://www.pelikassa.com/pokeripoydan-rakentaminen (Ohjeet alusta loppuun). Alettiin kaveriporukalla ensi kesäksi väsäämään omaa turnauspyötää. Toki jos vaan on yksi kerta kyseessä niin sitten vaan vuokraa.
- scarab77
Täältä saa myös: www.viihdepelit.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775