Liikuttavan suloinen Eetu voittakoon BB:n 2010!!!
Eetu voittoon!
7
404
Vastaukset
- Epi nääs
Eetussa on jotakin niin söpöä ja samalla asiallista.Pahamieli tulee ellei tuollainen poitsu voita.
- niin on
Aikaisemmin olleita en halua voittoon enkä Marikaa. Eetu on noussut viime viikkoina, jos olisi tullut aikaisemmin olisi varmempi voittaja. Eetulle plussaa!
- 1+3
Eetuhan voi tulla uusimaan seuraavaan ohjelmaan, sillä on lisäksi omat bb-jatkot kun ajelee merkityllä autolla 3 kk. :)
- Epille plussaa
Samaa mieltä, voitto voisi mennä ihanalle Eetulle! Ei vanhoille tai Marikalle. Plussaa Eetulle!
- Savolaistäti
En aluksi tykännyt Eetusta yhtään, mutta nyt kyllä kovastikin. Siinä on suloinen poika ja niin liikuttava, kun istuskeli ja katseli siinä yöllä valoja. Ihana ja lutunen. Voi, miten haluaisin nähdä hänen ilmeensä, kun hänet julistetaan voittajaksi. Siinä olisi todellinen huipennus tälle kaudelle!!!
- 11
Eetusta voittaja
- nytäänestämään
bb-plazalla näyttäis olevan kisa eetun ja marikan välinen, paha vaan kun marikan vastustajien äänet jakaantuu nikon ja eetun kesken, nyt pitäs vaan kaikkien laittaa myös miinusta merikalle, muuten marika korjaa koko potin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488