Olen pyöritellyt asiaa mielessäni perustaa oma yritys, jonka tulot tulisivat yrityksen nettisivujen kautta. Ideana olisi perustaa matkailupalveluja järjestävä yritys, jossa kaikki hoidetaan sivujen kautta. Sivuilla pitäisi olla asiakkaille ns. omat sivut jonne he kirjautuvat, sekä sivuilla tulisi olla paljon tallennustilaa kuvia ja yms. varten. Ja ehkäpä jopa asiakkaat voisivat tallettaa sinne itse kuviaan.
Minkäköhän olisi hyvä paikka aloittaa tuota ja minkä hintaiseksi tuo voisi tulla, hintarvioita??
yrityksen nettisivut
oma firma
2
338
Vastaukset
- fundamentalist
tuli googlella ekana vastaan ja voisit katella
http://www.markkina-avain.fi/
Mainittakoon että minulla ei ole mitään suhdetta ko. puljuun,
löytyi vaan netistä ikäänkuin malliksi - WebPro
Kerro enemmän. Noi speksit jos yhdistetään ammattimaiseen ulkoasuun ei viel paljon tee, 1500 Euroo about tietty palvelintilasta kulut sertifikaatit. Mikä se bisnis tässä olikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984430Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1201708- 1351484
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731253Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151066Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721057Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise13999- 38950
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään63942- 65921