Etsin narttu koirani sisaruksia. Isä oli siis shetlanninlammaskoira ja äiti suomenlapinkoira. Syntyivät 1.8-2000 Karvialla .Löytyykö? Haluisin vähän kirjoitella kuulumisia ja sellasta =)
sisaruksia etsitään
10
736
Vastaukset
- Pepsukkainen
Keneltä ostit Karvialta? Eikös se ole siinä Parkanon kupeessa. Meidän koira on myös sieltä, tosin ajokoira/lapinkoira ja syntynyt 1.6.2005..... Kasvattaja oli Katja jotakin, en edes muista enää tarkemmin. Paikka oli jokin koiratarha tms. oli muitakin eläimiä paljon. Ärsyttää kun laitoin pari vuotta sitten viestiä kasvattajalle koska olisin halunnut tietää mihin muut menivät. Ei ikinä vastannut. :/ Etsin siis myös oman koirani sisaruksia.
- Pepsukkainen
Löysin tämän kejun. Itse tuota olen kysellyt aikoinaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5722690
On ainakin se nainen ilmeisesti siis lopettanut toimintansa. Mutta onko muilla koiria häneltä. olis kiva löytää sisaruksia... - Haapajärvi
Meillä on myös ajokoira/lapinkoira. Tarkkaa syntymäaikaa tai mitään muutakaan en tiedä, ollut meillä vasta viimekesästä. Entisen omistajan mukaan kuitenkin täyttäisi nyt keväänaikana 6 vuotta. Kuulemma emä oli se lapinkoira ja isä ajokoira. Naapurissa oli kuulemma ollut rotikkauros. Siinä tiedot koiran syntymäkodista.
On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja. - Pepsukkainen
Haapajärvi kirjoitti:
Meillä on myös ajokoira/lapinkoira. Tarkkaa syntymäaikaa tai mitään muutakaan en tiedä, ollut meillä vasta viimekesästä. Entisen omistajan mukaan kuitenkin täyttäisi nyt keväänaikana 6 vuotta. Kuulemma emä oli se lapinkoira ja isä ajokoira. Naapurissa oli kuulemma ollut rotikkauros. Siinä tiedot koiran syntymäkodista.
On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja.Mutta ei ole kuitenkaan Parkanosta? Meillä täyttää ensi kesän alussa 6 vuotta...
- Pepsukkainen
Haapajärvi kirjoitti:
On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja.Niin ja olisko sulla kuvaa sun koirasta? Petsiessä meidän koirasta kuvia. Jos on siis samoja rotuja, niin olis kiva nähdä miltä teidän näyttää. :)
- Haapajärvi
Pepsukkainen kirjoitti:
Mutta ei ole kuitenkaan Parkanosta? Meillä täyttää ensi kesän alussa 6 vuotta...
En yhtään tiedä mistäpäin on alunperin. Onhan se mahdollista että on Parkanosta, mutta voi olla muualtakin, mistäpäs sitä enään saa tietää. Juu kuvia on kyllä mutta vain koneella, pitäis varmaan sähköpostilla laittaa jos haluat nähdä herrasta kuvia :-)
- Pepsukkainen
Haapajärvi kirjoitti:
En yhtään tiedä mistäpäin on alunperin. Onhan se mahdollista että on Parkanosta, mutta voi olla muualtakin, mistäpäs sitä enään saa tietää. Juu kuvia on kyllä mutta vain koneella, pitäis varmaan sähköpostilla laittaa jos haluat nähdä herrasta kuvia :-)
Ok. Olis kiva nähdä kuvia. :) mut en haluaisi laittaa sähköpostiosotetta tänne kaikkien näkyville... Meinaan jos näkis kuvan niin tietäs voisko olla samasta pentueesta. Meidän Pepi on petsien sivuilla kylläkin.
- jonskunen_
Minä ostin koirani Lulun, eräältä toiselta omistajalta, jota itse puhuttelen "välikätenä". Edellinen omistaja piti Lulua omien laskujeni mukaan vain 1-2vk, anteeksi jos puhun puppua.
No, heille tuli siis pito ongelmia, lapsen allergian vuoksi ja jaadijaadi jaa. Ollaan turren kanssa käyty hänen luonaan, se ei siis ole ongelma. :)
Ongelma on se, että hän ei muista ollenkaan minne tai kenelle Lulun sisarukset ovat menneet. Itseasiassa, en edes tiedä Lulun äidistä mitään.
Lulu on staffordshirenbullterrierin ja irlanninsetterin sekoitus!
Syntynyt 20.1.2011 ja myyty Helsinkiin, Malminkartanoon.
Pentueeseen syntyi 8 pentua, yksi syntyi kuolleena tai kuoli synnytyksen jälkeen.
Jos joku tietää jotain jostais tähän liittyvästä, olisitteko niin kilttejä, että ilmoittaisitte jotakin! :)) - seropi08
Mindy etsii sisaruksiaan. Mindyssä on punaista irlanninsetteriä (emä) & musta ruskein merkein olevaa saksanpaimenkoiraa (isä). Mindy on syntynyt 22.04.2008. Luovutus oli 10.06.2008. Paikkakunta Lammi. Kasvattaja Kirsi Mattila
Jos sinulla on Mindyn sisaruksia tai tiedät kenellä on, niin heitä PYYDETÄÄN ottamaan YHTEYTTÄ minuun HETI!!
Mindy tuli minulle 7-viikkoisena
Sähköpostiosoite: [email protected]
ELI JOS SINULLA ON TAI TIEDÄT KENELLÄ ON MINDYN SISARUKSIA, NIIN HEITÄ PYYDETÄÄN OTTAMAAN MINUUN HETI YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTITSE!!
Kiitos
Ps: EN ole rekisteröitynyt, joten minua koskevia kommentteja EI kannata kirjoittaa tänne!! EN nimittäin seuraa tätä keskustelupalstaa tämän enempää!! - Johanna0000
Nyt vasta huomasin tämän viestiketjun. Minulla ilmeisesti on samasta pentueesta, vaikka muistaakseni syntymäpäivä oli 30.7. Muuten samat tiedot. Narttu minullakin ja tosi ihana koira. Kiltti ja terve oli 12-vuotiaaksi asti. Viime vuoden lopulla puhkesi kova sokeritauti, jota ei millään saatu aisoihin. Tammikuussa 2013 ilmeisesti sisäisen verenvuodon johdosta kunto romahti niin, että enää ei ollut vaihtoehtoja. Tuhkat on haudattu pihallemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647