sisaruksia etsitään

sheltti/lapinkoira

Etsin narttu koirani sisaruksia. Isä oli siis shetlanninlammaskoira ja äiti suomenlapinkoira. Syntyivät 1.8-2000 Karvialla .Löytyykö? Haluisin vähän kirjoitella kuulumisia ja sellasta =)

10

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepsukkainen

      Keneltä ostit Karvialta? Eikös se ole siinä Parkanon kupeessa. Meidän koira on myös sieltä, tosin ajokoira/lapinkoira ja syntynyt 1.6.2005..... Kasvattaja oli Katja jotakin, en edes muista enää tarkemmin. Paikka oli jokin koiratarha tms. oli muitakin eläimiä paljon. Ärsyttää kun laitoin pari vuotta sitten viestiä kasvattajalle koska olisin halunnut tietää mihin muut menivät. Ei ikinä vastannut. :/ Etsin siis myös oman koirani sisaruksia.

      • Pepsukkainen

        Löysin tämän kejun. Itse tuota olen kysellyt aikoinaan.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5722690
        On ainakin se nainen ilmeisesti siis lopettanut toimintansa. Mutta onko muilla koiria häneltä. olis kiva löytää sisaruksia...


      • Haapajärvi

        Meillä on myös ajokoira/lapinkoira. Tarkkaa syntymäaikaa tai mitään muutakaan en tiedä, ollut meillä vasta viimekesästä. Entisen omistajan mukaan kuitenkin täyttäisi nyt keväänaikana 6 vuotta. Kuulemma emä oli se lapinkoira ja isä ajokoira. Naapurissa oli kuulemma ollut rotikkauros. Siinä tiedot koiran syntymäkodista.
        On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja.


      • Pepsukkainen
        Haapajärvi kirjoitti:

        Meillä on myös ajokoira/lapinkoira. Tarkkaa syntymäaikaa tai mitään muutakaan en tiedä, ollut meillä vasta viimekesästä. Entisen omistajan mukaan kuitenkin täyttäisi nyt keväänaikana 6 vuotta. Kuulemma emä oli se lapinkoira ja isä ajokoira. Naapurissa oli kuulemma ollut rotikkauros. Siinä tiedot koiran syntymäkodista.
        On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja.

        Mutta ei ole kuitenkaan Parkanosta? Meillä täyttää ensi kesän alussa 6 vuotta...


      • Pepsukkainen
        Haapajärvi kirjoitti:

        Meillä on myös ajokoira/lapinkoira. Tarkkaa syntymäaikaa tai mitään muutakaan en tiedä, ollut meillä vasta viimekesästä. Entisen omistajan mukaan kuitenkin täyttäisi nyt keväänaikana 6 vuotta. Kuulemma emä oli se lapinkoira ja isä ajokoira. Naapurissa oli kuulemma ollut rotikkauros. Siinä tiedot koiran syntymäkodista.
        On erittäin hyväluonteinen koira, tulee lasten kanssa toimeen mainiosti. Remmikäyttäytyminen ei yhtä hyvää, tuskin koskaan oppinut siihen kunnolla. Hankala etsiä sisaruksia kun ei yhtään mitään tietoja.

        Niin ja olisko sulla kuvaa sun koirasta? Petsiessä meidän koirasta kuvia. Jos on siis samoja rotuja, niin olis kiva nähdä miltä teidän näyttää. :)


      • Haapajärvi
        Pepsukkainen kirjoitti:

        Mutta ei ole kuitenkaan Parkanosta? Meillä täyttää ensi kesän alussa 6 vuotta...

        En yhtään tiedä mistäpäin on alunperin. Onhan se mahdollista että on Parkanosta, mutta voi olla muualtakin, mistäpäs sitä enään saa tietää. Juu kuvia on kyllä mutta vain koneella, pitäis varmaan sähköpostilla laittaa jos haluat nähdä herrasta kuvia :-)


      • Pepsukkainen
        Haapajärvi kirjoitti:

        En yhtään tiedä mistäpäin on alunperin. Onhan se mahdollista että on Parkanosta, mutta voi olla muualtakin, mistäpäs sitä enään saa tietää. Juu kuvia on kyllä mutta vain koneella, pitäis varmaan sähköpostilla laittaa jos haluat nähdä herrasta kuvia :-)

        Ok. Olis kiva nähdä kuvia. :) mut en haluaisi laittaa sähköpostiosotetta tänne kaikkien näkyville... Meinaan jos näkis kuvan niin tietäs voisko olla samasta pentueesta. Meidän Pepi on petsien sivuilla kylläkin.


    • jonskunen_

      Minä ostin koirani Lulun, eräältä toiselta omistajalta, jota itse puhuttelen "välikätenä". Edellinen omistaja piti Lulua omien laskujeni mukaan vain 1-2vk, anteeksi jos puhun puppua.
      No, heille tuli siis pito ongelmia, lapsen allergian vuoksi ja jaadijaadi jaa. Ollaan turren kanssa käyty hänen luonaan, se ei siis ole ongelma. :)

      Ongelma on se, että hän ei muista ollenkaan minne tai kenelle Lulun sisarukset ovat menneet. Itseasiassa, en edes tiedä Lulun äidistä mitään.
      Lulu on staffordshirenbullterrierin ja irlanninsetterin sekoitus!
      Syntynyt 20.1.2011 ja myyty Helsinkiin, Malminkartanoon.
      Pentueeseen syntyi 8 pentua, yksi syntyi kuolleena tai kuoli synnytyksen jälkeen.
      Jos joku tietää jotain jostais tähän liittyvästä, olisitteko niin kilttejä, että ilmoittaisitte jotakin! :))

    • seropi08

      Mindy etsii sisaruksiaan. Mindyssä on punaista irlanninsetteriä (emä) & musta ruskein merkein olevaa saksanpaimenkoiraa (isä). Mindy on syntynyt 22.04.2008. Luovutus oli 10.06.2008. Paikkakunta Lammi. Kasvattaja Kirsi Mattila



      Jos sinulla on Mindyn sisaruksia tai tiedät kenellä on, niin heitä PYYDETÄÄN ottamaan YHTEYTTÄ minuun HETI!!

      Mindy tuli minulle 7-viikkoisena

      Sähköpostiosoite: [email protected]

      ELI JOS SINULLA ON TAI TIEDÄT KENELLÄ ON MINDYN SISARUKSIA, NIIN HEITÄ PYYDETÄÄN OTTAMAAN MINUUN HETI YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTITSE!!

      Kiitos

      Ps: EN ole rekisteröitynyt, joten minua koskevia kommentteja EI kannata kirjoittaa tänne!! EN nimittäin seuraa tätä keskustelupalstaa tämän enempää!!

    • Johanna0000

      Nyt vasta huomasin tämän viestiketjun. Minulla ilmeisesti on samasta pentueesta, vaikka muistaakseni syntymäpäivä oli 30.7. Muuten samat tiedot. Narttu minullakin ja tosi ihana koira. Kiltti ja terve oli 12-vuotiaaksi asti. Viime vuoden lopulla puhkesi kova sokeritauti, jota ei millään saatu aisoihin. Tammikuussa 2013 ilmeisesti sisäisen verenvuodon johdosta kunto romahti niin, että enää ei ollut vaihtoehtoja. Tuhkat on haudattu pihallemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe