kaverini on töissä omenahotellissa rukalla kuusamossa. ja kun tiedustelimme hotellivarausta uudenvuoden seutuun niin kuulemma 80% on myyty venäläisille pelkästään, TAJUTONTA? sitten hän sai selvitettyä myös toisen hotellin varauksia kun on sielläkin toiminut vastaavana niin sielläkin suurin osa majoituksista ryssien perkuloille myyneet, tietysti ylihinnoilla? eikö meitä kotimaanmatkailijoita oteta tervetulleina vastaan vaan rikkaat ja röyhkeät itänaapurit saavat vallata koko suomen? vittu mitä touhua. ruka on perseestä voin kertoo
USKOMATONTA!
8+2on 10
3
361
Vastaukset
- Nykyinen Rukankävijä
Mites se sun kaveris voi olla Omenahotellissa Rukalla töissä, kun senimistä hotellia ei siellä olekaan. Sulla on vähän vanhaa tietoa (ei taida olla kovin hyvä kaveri, jos sulle tuommoista pajunköyttä syöttää).
- tajutontameininkiä
Pitäiskö sun jäädä vaikka sinne Tahkolle kun siellä kerran töissä oot.
Omenahotellia ei ole Rukalla ollut vuosikausiin, haha.- jaskio
kun ei reppanalla parempaa tekemistä löydy, ei taida rukan rinteet olla laskukunnossa kun et ole vielä kuluttamassa pulkkamäkiä, ainiin ethän ole vielä päässyt suksille, ehkä joskus? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565