Floridaan tammi- vai helmikuussa?

+autonvuokraus

On tää vaikeeta ku ei osaa päättää millon sitä lähtis... :P
Tuossahan nyt ei iso ero ole, mutta mietin että lähtiskö sitä kiertelemään Floridaa (Miami, Key West, Orlando) tammikuun 22. vai helmikuun 5. tai 12.päivä...? Kaksi viikkoa ois tarkotus reissussa olla. Autokin on suunnitelmissa vuokrata, joten siitäkin (vuokrausfirmasta) otetaan ehdotuksia vastaan...
Eniten varmaan mietin tuota säätä, vaikka eipä siinä taida tuossa vajaan kuukauden aikana kovin paljoa eroja olla... että sinällään sama lähteekö 22.1. vai 12.2. vai onko?

1

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili555

      Minä lähtisin sinuna vasta helmikuussa. Itse olin Floridaa kiertämässä tammikuussa 2009, silloin sattui hyvät kelit. Ainostaan kahtena päivänä oli todella kylmää. Viime talvena Floridassa oli vieläkin kylmempää ja pidempään kesti. Pakkastakin oli Miamin seudulla. Itse lähden maaliskuussa, eli muutaman kuukauden päästä. Jenkeissä on paljon isoja autofirmoja. Viimeksi vuokrasimme Ebookersin kautta Budgetilta auton. Miamin lentokentältä sai kyydin autonvuokrausfirmaan, nytkin autovuokraus on aivain lentokentän lähelle. Löytyy kaikkien firmojen edustus sieltä. Budgetilla toimi kaikki hienosti, auton vaihtokin onnistui Key Westissä kun öljyvalo alkoi piippailemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe