Se olisi jossakin Lapissa. Edullinen majoitus ja omat eväät.
Sellainen paikka, jossa voisi valita harrasteensa itse.
En esim laskettele kun en osaa,mutta tykkään lumikenkäilystä. Ja umpihankihiihdosta ja yleensä liikkumisesta latujen ulkopuolella.
Jos pitäisi mennä Suomesta pois niin samat kriteerit aika pitkälle:
Pois massapaikoista ja kaupunkien ulkopuolelle.
Liikkuminen joko paikallisilla julkisilla kulkuneuvoilla tai vaikkapa polkupyörällä.
Kaupunkilomia en suosi,ellei niissä ole mahdollisuutta kunnolla tutustua paikalliseen historiaan.
Amerikkaan voisin matkustaa sillä ehdolla että matka painottuisi alkuperäiskansojen historiaan ja heidän oloihinsa nykyään ja ja menneisyydessä.
Muuten ei amerikka kiinnosta.
Maa kuin maa,mutta alkuperäskansojen historia pitää tulla esiin. Mielellään mahdollisimman todellisena,eikä minään turistirihkaman myyntitorina.
Ja koska minulla ei ole mahdollisuutta moiseen niin tyydyn toistaiseksi oman maani historiaan.
Ja nimenomaan esihistoriaan,en sodanjälkeiseen...
Unelmalomani
4
928
Vastaukset
- Inter continental
Sisar kuollut, Harri Frjödmannille, virolainen vaimo, muuttanurt Ruotsiin... poika.
- <<<
mun kolme unelmalomakohdetta jossa ois nastaa reissata ja juoda kahvia ja syödä viinereitä..
- Adalmiinan helmi
Jokainen lomani on unelmaloma, saanhan itse eli siis käytännössä kumppanini kanssa päättä minne menen.
Joka tapauskessa kohde on muualla kuin Suomessa, se on jokin kiva Kreikan saari, Algarven alue, jokin Euroopan kaupunki jossa on kulttuuria. Kaikkea tuota on kokeiltu ja kokeilut jatkuu. - shoppailu hullu
Minun unelmaloma olisi täysin erilainen, tai no, kyllä olen veljen mökillä tuolla lapissa nauttinut olostani, iltaisin takan ääressä kullan, 3v pojan ja mieheni kanssa.
Sitten asiaan : minun unelma lomani olisi oikein aurinkoinen paikka ja tietenkin shoppailua! Olen aina unelmoinut Barcelonasta. Ja 'Isoon omenaan' olen ensi syksynä menossa, mieheni siskon kanssa. Käymme tsekkaamassa pari historiallista paikkaa ja tottakai.. SHOPPAILEMAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822