Olen aloittamassa työt kyseisessä yrityksessä. Onko kokemuksia?
The Change Group
15
2648
Vastaukset
- -
Ei kannata.
- Kassakilahtaa
Mene ihmeessä sinne, jos et halua että sinua arvostetaan tai sinulle puhutaan totta.
- Anonyymi
Onko kyseessä Change Group vai naisten alusvaateliike Suomessa?
- noora3
Järjetön meininki, toivottavasti et mennyt. Kusettavat minkä kerkeävät ja piiskaa tulee joka suunnasta, että jos haluat olla joka hetki tallattava taidoistasi huolimatta ja musertuu henkisesti paineen alla go for it..
- Aijaijaij
Kerrotko lisää noora3?
- exgrouper26
ihan samaa mieltä
- exgrouper2
Ei kannata mennä tosiaankaan! Jos joku vielä lukee tätä ketjua niin varoituksen sana kyseisestä yrityksestä. Ja vuosien kokemuksesta tiedän ;)
- Huonompaakuinedellinen
Voiskohan joku vähän avata tarkemmin, että mikä paikassa on niin huonoa?
- Juice90
Kiinnostaisi myös tietää vähän tarkemmin että miksi näin kamala paikka?
- ips
^^^
- tellmemore
Ups
- Anonyymi
Ups
- EiHuijareille
Lue uutisista. Kierrä kaukaa.
- TietäjäHELSINKI
Täytyy olla yksinkertainen ajattelutapa :)
- Anonyymi
Et tee muuta kuin istut pienessä kopissa 99% ajasta täysin yksin, ja seuraat ohi meneviä ihmisiä josko joku tulisi vaihtamaan valuuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111