Huhuu Sotavento

tyttösavosta

Oletko kokonaan kadonnut palstalta? Puertossa mennyt jo kolme viikkoa aurinkoisessa säässä. Tänään näyttää Teiden huippu saaneen ohuen lumipeitteen.Pientä myrskyäkin ollut, mutta koko ajan lämmintä.Hei tänne tulijat, ei mitään pelkoa sään suhteen kannata olla, varsinkin,jos aikaa enemmän kuin viikko. ter.

185

3649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasfa

      on vain erinomaista että saamme olla hetken rauhassa joutavilta höpinöiltä. Toivotaan vaan tuon hetken kestävän mahdollsimman kauan.
      Cruzissa on aina hienot kelit, jopa myrskyssä joka sekin on tullut koettua. Lämmintä ei ehkä aina ole joillekin riittävästi, mutta suomalaiselle sopivasti kuitenkin.

    • todella surkea

      säässä. Viikon matkalla sataa aina 2-3 päivää ja niin sen näyttää olevan. Rantalomaa parhaimmillaan ja jää aikaa kirjoitella sateessa hotellin koneella vaikka tänne...Sotanento voisi pysyä myös jatkossa pois...jos vain mahdollista....?



      http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/1118

      • mörrimöykky112

        Teksteistä päätellen Pohjois-Euroopan viisain ihminen, tuo sottavento...


      • muuttolintu43
        mörrimöykky112 kirjoitti:

        Teksteistä päätellen Pohjois-Euroopan viisain ihminen, tuo sottavento...

        Hän on aina ollut järkevä, usein vitsikäs ja hänen kommenttejaan lukee kyllä tuhat kertaa mieluummin kuin esim. ylläolevia.Toivottavasti hän ei ole saanut lopullisesti tarpeekseen tämän sivun kääkkyjistä.


      • dasfa
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Hän on aina ollut järkevä, usein vitsikäs ja hänen kommenttejaan lukee kyllä tuhat kertaa mieluummin kuin esim. ylläolevia.Toivottavasti hän ei ole saanut lopullisesti tarpeekseen tämän sivun kääkkyjistä.

        Sotavennon kommenteista silloin kun ne pysyvät asiassa. Harmittavan usein ne tosin lipsahtavat horinan puolelle, jolloin kuraa alkaa sataa... Sama koskee muitakin vakkareita.


      • dondon
        dasfa kirjoitti:

        Sotavennon kommenteista silloin kun ne pysyvät asiassa. Harmittavan usein ne tosin lipsahtavat horinan puolelle, jolloin kuraa alkaa sataa... Sama koskee muitakin vakkareita.

        Niin, liika on liikaa, jotkut tuntuvat tietävän kaikken, vaikkei olisi edes ko paikassa käyneet josta mielipiteitään esittävät. Minäkin kai vakkari kun jo muutaman vuoden silloin tällöin tänne kirjoitellut.
        Kyllä pavia tulee ikävä, hänen lyhyitä, napakoita kannanottojaan. Jä hän ei juurikaan muita arvostellut.
        Mukavia ovat myös vilperin, luisin, ooken ja loviisan jutut. Puuttuu vaan nyt miehinen näkökanta eteläiseltä granilta, siis sellaiselta joka siellä nyt asuu.


      • AH
        dondon kirjoitti:

        Niin, liika on liikaa, jotkut tuntuvat tietävän kaikken, vaikkei olisi edes ko paikassa käyneet josta mielipiteitään esittävät. Minäkin kai vakkari kun jo muutaman vuoden silloin tällöin tänne kirjoitellut.
        Kyllä pavia tulee ikävä, hänen lyhyitä, napakoita kannanottojaan. Jä hän ei juurikaan muita arvostellut.
        Mukavia ovat myös vilperin, luisin, ooken ja loviisan jutut. Puuttuu vaan nyt miehinen näkökanta eteläiseltä granilta, siis sellaiselta joka siellä nyt asuu.

        Monen muun vakkarin lailla Sotiskin on todennäköisesti siirtynyt palstoille jossa kirjoittajat pääasiassa ovat A) aikuisia ja B) fiksuja.


      • don luis
        dasfa kirjoitti:

        Sotavennon kommenteista silloin kun ne pysyvät asiassa. Harmittavan usein ne tosin lipsahtavat horinan puolelle, jolloin kuraa alkaa sataa... Sama koskee muitakin vakkareita.

        asiassa pysyminen(täysin)tekee jutuista kuivahkoja,joten pikku"horinat"sallittaneen noin niinkuin värittämään tarinoita,asian ohessa.sotis on esimerkillisesti pyrkinyt pitämään keskustelua yllä lähes kaikesta kanariaan liittyvästä,ja hieman muustakin.hyvä näin.


    • sitä odottaessa

      sotis on mutta en voi kertoa....ei ole ainakaan Kanarialla mutta eiköhän taas puolen vuoden päästä täällä?

      • ookkekara

        Meillä useammalla entisellä ja nykyisellä vakiokirjoittajalla on omat blogit joihin kirjoittelemme ja laitamme kuviamme. Jaamme myös tietoa jos vain osaamme ja tiedämme asiasta jotain. Yleensä ei viitsi enää kirjoitella mitään asiallisuuksia näillä sivustoilla, ymmärrettävistä syistä. Me "höpisijät" aiomme jatkossakin välttää näitä "thaikku" sivustoja, jossa sama sää-lämpö-sademies/nainen, pitää huolen "asiallisesta kerronnasta", ja lähtee sitten lopuksi taas kerran virtuaali thaimaahan. Minun mielestäni mielikuvitusta saa ja pitääkin olla, mutta ehkä pieni totuuden siemenkin olisi paikallaan. Noita raukkoja, jotka haluavat vain mollata kyseistä naishenkilöä(Sotis), ei käy edes sääliksi. Plazallakin ollaan Sotiksen kanssa joskus aina erimieltä asioista, mutta tuollainen kakaramainen nälviminen ei ole mistään kotoisin. Perustelkaa asianne, voihan sitä vaihtuvien nimimerkkienkin suojasta puhua asiaa. Tuntuu vähän siltä että osa porukkaa on ollut koulukiusattuja ja nyt sitä puretaan esim. Sotikseen. Sotikselle terkkuja Puertoon.


      • kuolen nauruun
        ookkekara kirjoitti:

        Meillä useammalla entisellä ja nykyisellä vakiokirjoittajalla on omat blogit joihin kirjoittelemme ja laitamme kuviamme. Jaamme myös tietoa jos vain osaamme ja tiedämme asiasta jotain. Yleensä ei viitsi enää kirjoitella mitään asiallisuuksia näillä sivustoilla, ymmärrettävistä syistä. Me "höpisijät" aiomme jatkossakin välttää näitä "thaikku" sivustoja, jossa sama sää-lämpö-sademies/nainen, pitää huolen "asiallisesta kerronnasta", ja lähtee sitten lopuksi taas kerran virtuaali thaimaahan. Minun mielestäni mielikuvitusta saa ja pitääkin olla, mutta ehkä pieni totuuden siemenkin olisi paikallaan. Noita raukkoja, jotka haluavat vain mollata kyseistä naishenkilöä(Sotis), ei käy edes sääliksi. Plazallakin ollaan Sotiksen kanssa joskus aina erimieltä asioista, mutta tuollainen kakaramainen nälviminen ei ole mistään kotoisin. Perustelkaa asianne, voihan sitä vaihtuvien nimimerkkienkin suojasta puhua asiaa. Tuntuu vähän siltä että osa porukkaa on ollut koulukiusattuja ja nyt sitä puretaan esim. Sotikseen. Sotikselle terkkuja Puertoon.

        ookkekara kuulut aivan samaan sarjaan ja taidat itse arvostaa eniten omia juttuja. Usein äänessä mutta ei mitään kertomista. Mitään tietoa en ole ikinä saanut sinun jutuista ja taitaa olla nekin vain omassa päänupissa mielikuvitus osastolla. Miksi ylistää itseään? Itsekehu lemuaa ja se ei ole sivityneen ihmisen ominaisuuss....sekin on huomattu. Ja mikä nyt sen kieltää oli sitten äijä tai akka että ei saa olla erimieltä...voi sinua ressukkaa...Ja voisitko pysyä siellä Plazalla...please ja se tarkoittaa pyydän...


      • 7+322
        kuolen nauruun kirjoitti:

        ookkekara kuulut aivan samaan sarjaan ja taidat itse arvostaa eniten omia juttuja. Usein äänessä mutta ei mitään kertomista. Mitään tietoa en ole ikinä saanut sinun jutuista ja taitaa olla nekin vain omassa päänupissa mielikuvitus osastolla. Miksi ylistää itseään? Itsekehu lemuaa ja se ei ole sivityneen ihmisen ominaisuuss....sekin on huomattu. Ja mikä nyt sen kieltää oli sitten äijä tai akka että ei saa olla erimieltä...voi sinua ressukkaa...Ja voisitko pysyä siellä Plazalla...please ja se tarkoittaa pyydän...

        lähtisi plazalta nopeammin kuin telkkä pöntöstä sillä siellä veetuilijat deletoidaan. Pysy sinä täällä Suoli 24:ssä please ja se tarkoittaa pyydän. Varmasti pysytkin kun sinulla ei ole pokkaa rekisteröityä joka siellä vaaditaan vaan joudut tyytymään provoilemaan täällä vaihtuvilla nimimerkeillä.


      • ookkekara
        7+322 kirjoitti:

        lähtisi plazalta nopeammin kuin telkkä pöntöstä sillä siellä veetuilijat deletoidaan. Pysy sinä täällä Suoli 24:ssä please ja se tarkoittaa pyydän. Varmasti pysytkin kun sinulla ei ole pokkaa rekisteröityä joka siellä vaaditaan vaan joudut tyytymään provoilemaan täällä vaihtuvilla nimimerkeillä.

        kun viimeinkin kuolet nauruun, tuon haudallesi rentun ruusun, vaikka kylläkään et ole sitä ansainnut. Missähän kohdassa minä taas kehaisin itseäni, saati sitten ylistin. Sen voin sanoa että 90 kg on painoa, mutta ei kaljamahaa, se siitä reppanasta. Kun sinä katsot peiliin niin näkyykö siellä mies vai hiiri ? Naapurissa on sellainen pieni räksyttävä rakki, onkohan sukulaisesi ? Pyydän anteeksi että edes vastasin tuollaiselle "naukumaijan" pojalle. (Nyt olin ylimielinen, ja olen sitä jatkossakin sinunlaisillesi. Kanttia kyllä riittää.)


      • outo tyyppi
        ookkekara kirjoitti:

        kun viimeinkin kuolet nauruun, tuon haudallesi rentun ruusun, vaikka kylläkään et ole sitä ansainnut. Missähän kohdassa minä taas kehaisin itseäni, saati sitten ylistin. Sen voin sanoa että 90 kg on painoa, mutta ei kaljamahaa, se siitä reppanasta. Kun sinä katsot peiliin niin näkyykö siellä mies vai hiiri ? Naapurissa on sellainen pieni räksyttävä rakki, onkohan sukulaisesi ? Pyydän anteeksi että edes vastasin tuollaiselle "naukumaijan" pojalle. (Nyt olin ylimielinen, ja olen sitä jatkossakin sinunlaisillesi. Kanttia kyllä riittää.)

        peiliin niin ei siellä ainakaan mies näy kun sinun jurinaa lukee...reppana isolla R ja ei muualla pääse kuin surkeaa paikkaan nimeltä Puertode la gruz....sataa sataa ropisee....
        Ja sinäkö et ole ylimielinen....helppo vastaus että olet ja itseesi niin täynnä että taitaa olla se 90 kg siinä...pysy pois ....kukaan ei sinun juttuja kaipaa...reppana kun ole muuta maailmassa nähnyt kuin Porin ja Kanarian saaret....on meitä moneen...



        http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Puerto de la Cruz-Santa Cruz de Tenerife-Espana-Europa-.html


      • don luis
        outo tyyppi kirjoitti:

        peiliin niin ei siellä ainakaan mies näy kun sinun jurinaa lukee...reppana isolla R ja ei muualla pääse kuin surkeaa paikkaan nimeltä Puertode la gruz....sataa sataa ropisee....
        Ja sinäkö et ole ylimielinen....helppo vastaus että olet ja itseesi niin täynnä että taitaa olla se 90 kg siinä...pysy pois ....kukaan ei sinun juttuja kaipaa...reppana kun ole muuta maailmassa nähnyt kuin Porin ja Kanarian saaret....on meitä moneen...



        http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Puerto de la Cruz-Santa Cruz de Tenerife-Espana-Europa-.html

        muiden puolesta.jos jonkun jutut eivät sinua kiinnosta ,niin joku muu esim. minä, saatan olla hyvinkin kiinnostunut niistä.mitähän siitäkin tulisi jos vain sinun hyväksymät tarinat olisivat täällä esillä.muuten on jonkin verran avuksi se että yrittää kirjoittaa noin niinkuin suurinpiirtein suomea.espanjaperäiset sanat ovat kyllä itsellenikin vaikeita,ymmärretään..jotkut muuten ihan oikeasti kaipailevat,niin sotaventon kuin ookkekarankin näkökulmaa.on meitä moneen...


      • ookkekara
        don luis kirjoitti:

        muiden puolesta.jos jonkun jutut eivät sinua kiinnosta ,niin joku muu esim. minä, saatan olla hyvinkin kiinnostunut niistä.mitähän siitäkin tulisi jos vain sinun hyväksymät tarinat olisivat täällä esillä.muuten on jonkin verran avuksi se että yrittää kirjoittaa noin niinkuin suurinpiirtein suomea.espanjaperäiset sanat ovat kyllä itsellenikin vaikeita,ymmärretään..jotkut muuten ihan oikeasti kaipailevat,niin sotaventon kuin ookkekarankin näkökulmaa.on meitä moneen...

        se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa, mutta kun ei juuri sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Koska muuten itse aiot lähteä Inglesiin ? Joskus kun tulee otettua pidempi loma tuonne Teneriffan puolelle olisi ihan mukava poiketa Gran Canarialle. Pikimmiten olen siellä ollut pari kertaa, mutta olisi kiva käydä katsomassa siellä. Jos ja kun täällä nyt yleensä voi puhua matkailusta kanarialle, tai voihan täällä koska tämän pitäisi olla Kanarian sivusto, jota nuo palstapellet höystävät mitä mehukkaammilla matkailukertomuksillaan vuosi vuoden jälkeen. Me kukin näistä ns. vakkareista olemme ilmeisesti, niin sinä kuin minäkin ja monet muut kiertäneet useampia paikkoja pallollamme ja sitten loppujen lopuksi " kotiutuneet " tuonne kanarialle kuka millekin saarelle. Heistä, tarkoitan näitä "hyviä ystäviämme", monikaan ei pääse minnekään, ainoa lohtu on täällä käydä vinoilemassa kenelle milloinkin. Useinkaan heidän lukutaitonsa ei riitä kuin nimimerkkiin asti, siinä vaiheessa jo pinna kärähtää ja rakas suomenkielemme saa uusia muotoja. Lähetän terveisiä myös Vilperille, hän myös saa välillä oman osansa saasteesta. Antoisaa lomaa kaikille, myös virtuaalimatkailijoille. Muuten Pori on ihan kiva paikka. Jokaisella paikkakunnalla on hyvät ja huonot puolensa. Vuosia merillä olleena voin vain sanoa että on ihan pikkasen tullut muutakin nähtyä. Mutta ne jutut täytyisi kertoa vaikka muilla osioilla. Moi!


      • AH
        ookkekara kirjoitti:

        se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa, mutta kun ei juuri sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Koska muuten itse aiot lähteä Inglesiin ? Joskus kun tulee otettua pidempi loma tuonne Teneriffan puolelle olisi ihan mukava poiketa Gran Canarialle. Pikimmiten olen siellä ollut pari kertaa, mutta olisi kiva käydä katsomassa siellä. Jos ja kun täällä nyt yleensä voi puhua matkailusta kanarialle, tai voihan täällä koska tämän pitäisi olla Kanarian sivusto, jota nuo palstapellet höystävät mitä mehukkaammilla matkailukertomuksillaan vuosi vuoden jälkeen. Me kukin näistä ns. vakkareista olemme ilmeisesti, niin sinä kuin minäkin ja monet muut kiertäneet useampia paikkoja pallollamme ja sitten loppujen lopuksi " kotiutuneet " tuonne kanarialle kuka millekin saarelle. Heistä, tarkoitan näitä "hyviä ystäviämme", monikaan ei pääse minnekään, ainoa lohtu on täällä käydä vinoilemassa kenelle milloinkin. Useinkaan heidän lukutaitonsa ei riitä kuin nimimerkkiin asti, siinä vaiheessa jo pinna kärähtää ja rakas suomenkielemme saa uusia muotoja. Lähetän terveisiä myös Vilperille, hän myös saa välillä oman osansa saasteesta. Antoisaa lomaa kaikille, myös virtuaalimatkailijoille. Muuten Pori on ihan kiva paikka. Jokaisella paikkakunnalla on hyvät ja huonot puolensa. Vuosia merillä olleena voin vain sanoa että on ihan pikkasen tullut muutakin nähtyä. Mutta ne jutut täytyisi kertoa vaikka muilla osioilla. Moi!

        Täytyy ymmärtää noita palstahäiriköitä, yhdeksän kymmenestä ei ole matkustanut lähibussia kummemmalla välineellä ja sellainenhan tunnetusti korpeaa, varsinkin kun internetissä aikuiset kertoilevat lomamatkoistaan ulkomailla. Se loppu kymmenen pinnaa provoilee sairasloman voimin, Thaivaasta hommattua tippuria kotona parannellessa.


      • don luis
        ookkekara kirjoitti:

        se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa, mutta kun ei juuri sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Koska muuten itse aiot lähteä Inglesiin ? Joskus kun tulee otettua pidempi loma tuonne Teneriffan puolelle olisi ihan mukava poiketa Gran Canarialle. Pikimmiten olen siellä ollut pari kertaa, mutta olisi kiva käydä katsomassa siellä. Jos ja kun täällä nyt yleensä voi puhua matkailusta kanarialle, tai voihan täällä koska tämän pitäisi olla Kanarian sivusto, jota nuo palstapellet höystävät mitä mehukkaammilla matkailukertomuksillaan vuosi vuoden jälkeen. Me kukin näistä ns. vakkareista olemme ilmeisesti, niin sinä kuin minäkin ja monet muut kiertäneet useampia paikkoja pallollamme ja sitten loppujen lopuksi " kotiutuneet " tuonne kanarialle kuka millekin saarelle. Heistä, tarkoitan näitä "hyviä ystäviämme", monikaan ei pääse minnekään, ainoa lohtu on täällä käydä vinoilemassa kenelle milloinkin. Useinkaan heidän lukutaitonsa ei riitä kuin nimimerkkiin asti, siinä vaiheessa jo pinna kärähtää ja rakas suomenkielemme saa uusia muotoja. Lähetän terveisiä myös Vilperille, hän myös saa välillä oman osansa saasteesta. Antoisaa lomaa kaikille, myös virtuaalimatkailijoille. Muuten Pori on ihan kiva paikka. Jokaisella paikkakunnalla on hyvät ja huonot puolensa. Vuosia merillä olleena voin vain sanoa että on ihan pikkasen tullut muutakin nähtyä. Mutta ne jutut täytyisi kertoa vaikka muilla osioilla. Moi!

        puoli on se,että vaimo painaa vielä töitä joten liikumme vain hänen lomien myötä.inglesiin menemme 18.3-11 ja vain viikoksi.kanarian osalta se on sitten juuri päinvastoin kuin minulla,joka olen tehnyt yhden päiväretken teneriffalle,eikä silloin juuri bussista noustu(olen tämän joskus tällä palstalla kertonut)joten teneriffatietoihin en jurikaan sekaannu. parilla muulla saarella olemme kyllä poikenneet.onhan noita"muita maita"kierretty albaniasta bahrainiin,mutta niistä eri sivuilla,jos sielläkään.


      • ookkekara kirjoitti:

        se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa, mutta kun ei juuri sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Koska muuten itse aiot lähteä Inglesiin ? Joskus kun tulee otettua pidempi loma tuonne Teneriffan puolelle olisi ihan mukava poiketa Gran Canarialle. Pikimmiten olen siellä ollut pari kertaa, mutta olisi kiva käydä katsomassa siellä. Jos ja kun täällä nyt yleensä voi puhua matkailusta kanarialle, tai voihan täällä koska tämän pitäisi olla Kanarian sivusto, jota nuo palstapellet höystävät mitä mehukkaammilla matkailukertomuksillaan vuosi vuoden jälkeen. Me kukin näistä ns. vakkareista olemme ilmeisesti, niin sinä kuin minäkin ja monet muut kiertäneet useampia paikkoja pallollamme ja sitten loppujen lopuksi " kotiutuneet " tuonne kanarialle kuka millekin saarelle. Heistä, tarkoitan näitä "hyviä ystäviämme", monikaan ei pääse minnekään, ainoa lohtu on täällä käydä vinoilemassa kenelle milloinkin. Useinkaan heidän lukutaitonsa ei riitä kuin nimimerkkiin asti, siinä vaiheessa jo pinna kärähtää ja rakas suomenkielemme saa uusia muotoja. Lähetän terveisiä myös Vilperille, hän myös saa välillä oman osansa saasteesta. Antoisaa lomaa kaikille, myös virtuaalimatkailijoille. Muuten Pori on ihan kiva paikka. Jokaisella paikkakunnalla on hyvät ja huonot puolensa. Vuosia merillä olleena voin vain sanoa että on ihan pikkasen tullut muutakin nähtyä. Mutta ne jutut täytyisi kertoa vaikka muilla osioilla. Moi!

        ookkekaralta lainattua
        "se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa"

        Onhan se toisaalta hupaisaa kun järkevät aikuiset miehet kiistelevät kouluikäisten nulikoiden kanssa. :)


      • don luis
        blues_brother kirjoitti:

        ookkekaralta lainattua
        "se on don luis, eihän noihin tuollaisiin kannattaisi edes käyttää palstatilaa"

        Onhan se toisaalta hupaisaa kun järkevät aikuiset miehet kiistelevät kouluikäisten nulikoiden kanssa. :)

        eläkeläisellä on,toivottavasti joskus asiaakin.


      • ookkekara
        don luis kirjoitti:

        eläkeläisellä on,toivottavasti joskus asiaakin.

        kummemmin kiistellä, mitä nyt hoidetaan matkailudiplomatiaa kuten USA omaansa, Wikileaksin mukaan. USA:n pääturistikohteet ovat nykyään Afganistan ja Irak. Meillä sentään kanaria, ja ilman kalasnikovin kopiota ja wärtsilän pipoa.


      • Anonyymi
        ookkekara kirjoitti:

        kun viimeinkin kuolet nauruun, tuon haudallesi rentun ruusun, vaikka kylläkään et ole sitä ansainnut. Missähän kohdassa minä taas kehaisin itseäni, saati sitten ylistin. Sen voin sanoa että 90 kg on painoa, mutta ei kaljamahaa, se siitä reppanasta. Kun sinä katsot peiliin niin näkyykö siellä mies vai hiiri ? Naapurissa on sellainen pieni räksyttävä rakki, onkohan sukulaisesi ? Pyydän anteeksi että edes vastasin tuollaiselle "naukumaijan" pojalle. (Nyt olin ylimielinen, ja olen sitä jatkossakin sinunlaisillesi. Kanttia kyllä riittää.)

        Voi luoja miten oletettu miehekkyys kuohahtelee vielä liki kymmenen vuoden jälkeen. Buahhahhaa.


    • kaksineljäseitsemän

      Mene Annan kanaria keskusteluun. Siellä kaipaamasi henkilö kirjoittelee joka päivä ja jopa monta kertaa päivässä.

      • Buahhahhis

        Buahaahhahaa Ååååhhåååhhåhååå.
        Ketju on 7 vuotta vanha.


    • Anonyymi

      Tarvittaisiin sisällöltään asiallista ja kokemusperäistä kirjoittamista.
      T. Nyymi Ana

    • Anonyymi

      Ei kirjoittele enää päivittäin, pikemminkin kuukausittain. Joutunut taas sanaharkkaan Antiquen kanssa. Ilmeisesti parempia opetuslapsia rvalla toisilla palstoilla. Annan jutut melkein kuolleet, mitä nyt yksi mies siellä kehuu itseään.

      • Anonyymi

        Tänään näkyi olevan ”aputoiminimen” kirjoitus palstalla.
        Btw, hianoo kun ei tartte enään miettiä nicksiä kun palsta hoitaa sen automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näkyi olevan ”aputoiminimen” kirjoitus palstalla.
        Btw, hianoo kun ei tartte enään miettiä nicksiä kun palsta hoitaa sen automaattisesti.

        Onhan mulla noita nimimerkkejä. Nyt vaihdan kyllä Puerton Inglesin vehreään paratiisiin.
        Kuulemma Eläkepappa ja "Anaali" Antigue on tulossa Kuparipannubaarin Gay-iltaan. Sinne minäkin menen. Ei tosin ole varaa ostaa 31,50 euron kaalikäärylettä Kuparipannubaarissa.

        T: Sotavento Annan palstalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mulla noita nimimerkkejä. Nyt vaihdan kyllä Puerton Inglesin vehreään paratiisiin.
        Kuulemma Eläkepappa ja "Anaali" Antigue on tulossa Kuparipannubaarin Gay-iltaan. Sinne minäkin menen. Ei tosin ole varaa ostaa 31,50 euron kaalikäärylettä Kuparipannubaarissa.

        T: Sotavento Annan palstalta

        Tule Sotis Kuparipannubaariin vaan meidän kanssa. Laitetaan nahkaa päälle ja viihdytään Kuparipannubaarissa. Minäkin olen Eläkepapan kanssa menossa ensi kaudella Inglesiin.

        T: Antique


    • Anonyymi

      GT maistuu norsunluutornissa

    • Anonyymi

      On kumma ettei "Pannunystävä" enää lähde mukaan Kuparipannubaarin trollauksiin. Eikö se enää provosoidu? Onkohan se tajunnut että se itse oli ainoa syy miksi täällä haukuttiin pannua? Kukaan ei olisi pannusta maininnut sanaakaan jos se ei olisi provosoitunut.

      • Anonyymi

        Minäkin sille kettuilin monta kertaa pannusta koska se aina suuttui. Jos se on kuollut kun ei ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sille kettuilin monta kertaa pannusta koska se aina suuttui. Jos se on kuollut kun ei ole näkynyt.

        Saattaa se olla kuollut. Ei täällä muutenkaan ole enää ketään. Näyttää siltä että täällä on todellisuudessa viime vuosina ollut vain trollit. Nykyinen rekisteröitymisuudistus vie viimeisetkin asiakirjoittajat muualle.


    • Aika säälittävää, eikä erityisen nokkelaa. Kaivetaan joku syksyllä 9 vuotta täyttävä ketju. Ainakin kolme siinä mainittua henkilöä on jo vaihtanut hiippakuntaa. Sotis elää ja voi hyvin, kiitos. Samalla terveiset Tenerifen keväästä. Pian menkin täältä jo palataan kotimaahan.

      En juurikaan enää kirjoita näille perinteisemmille Kanariapalstoille; Facebookin Kanariakeskusteluissa olen jonkun verran mukana. Kovasti näyttää hiljentyneen sielläkin kun sesonki on suurelta osin ohi.

      Mukavaa kevään jatkoa!

      • Anonyymi

        Sinä oletkin Don Luisin ohella yksi harvoista asiakirjoittajista. Voi kun kirjoittaisit täälläkin enemmän. Antigue pilasi Annan palstan kokonaan tekemällä siitä matkablogin. Sen jälkeen se on täällä trollannut että saisi täältä porukat menemään Annan palstalle. On se surkea trolli toi "Anaali" Antigue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin Don Luisin ohella yksi harvoista asiakirjoittajista. Voi kun kirjoittaisit täälläkin enemmän. Antigue pilasi Annan palstan kokonaan tekemällä siitä matkablogin. Sen jälkeen se on täällä trollannut että saisi täältä porukat menemään Annan palstalle. On se surkea trolli toi "Anaali" Antigue.

        Antiikki kaverinsa kanssa tuhosi tämänkin palstan. 5-6 vuotta sitten täällä oli vielä paljon kirjoittajia. Osa toki asiattomia, mutta pääosa asiallisia. Sitten tänne tuli "antiikki" ja aloitti mm. jupinat kaalikääryleistä ja Inglesin homoista. Palsta kuihtui kun kukaan ei sellaista menoa jaksanut katsella.

        Laitoin tämän viestin itselleni ylös. Laitan uudelleen jos joku poistaa täysin asiallisen viestini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikki kaverinsa kanssa tuhosi tämänkin palstan. 5-6 vuotta sitten täällä oli vielä paljon kirjoittajia. Osa toki asiattomia, mutta pääosa asiallisia. Sitten tänne tuli "antiikki" ja aloitti mm. jupinat kaalikääryleistä ja Inglesin homoista. Palsta kuihtui kun kukaan ei sellaista menoa jaksanut katsella.

        Laitoin tämän viestin itselleni ylös. Laitan uudelleen jos joku poistaa täysin asiallisen viestini.

        "Anaali" Antigue ja "Perse-Pappa" Eläkepappa tekee ilmiantoja ja poistattaa täältä asiakirjoittajien viestejä. Hyvä ratkaisu on juuri kopioida viesti itselleen ja laittaa se uudelleen jos se poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikki kaverinsa kanssa tuhosi tämänkin palstan. 5-6 vuotta sitten täällä oli vielä paljon kirjoittajia. Osa toki asiattomia, mutta pääosa asiallisia. Sitten tänne tuli "antiikki" ja aloitti mm. jupinat kaalikääryleistä ja Inglesin homoista. Palsta kuihtui kun kukaan ei sellaista menoa jaksanut katsella.

        Laitoin tämän viestin itselleni ylös. Laitan uudelleen jos joku poistaa täysin asiallisen viestini.

        Minä olen vain valistanut Kuparipannubaarin asiakkaita heidän hinnoistaan.
        Esimerkiksi kaalikääryleelle saattaa tulla hintaa 31,50 euroa Kuparipannubaarissa.

        T: Antigue
        Nimimerkkini on ylläpidon bannaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vain valistanut Kuparipannubaarin asiakkaita heidän hinnoistaan.
        Esimerkiksi kaalikääryleelle saattaa tulla hintaa 31,50 euroa Kuparipannubaarissa.

        T: Antigue
        Nimimerkkini on ylläpidon bannaama.

        Ai sut on bannattu taas. Ei varmaan kannattaisi trollata homoista ja kaalikäryleistä niin sua ei bannattaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sut on bannattu taas. Ei varmaan kannattaisi trollata homoista ja kaalikäryleistä niin sua ei bannattaisi.

        Minunkin nimimerkkini on bannattu. Siksi en pysty kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkilläni. Ei varmaan olisi kannattanut trollata niin paljon kaalikääryleistä :(

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin nimimerkkini on bannattu. Siksi en pysty kirjautumaan ja kirjoittamaan omalla nimimerkilläni. Ei varmaan olisi kannattanut trollata niin paljon kaalikääryleistä :(

        T: Eläkepappa

        Eikö tänne pitänyt tulla rekisteröitymispakko estämään sinun kaltaisten ihmsiroskien harrastamaa palstan saastuttamista? Pysykää siellä omalla palstallanne! Haaveilen että täällä vielä joskus olisi asiallista keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne pitänyt tulla rekisteröitymispakko estämään sinun kaltaisten ihmsiroskien harrastamaa palstan saastuttamista? Pysykää siellä omalla palstallanne! Haaveilen että täällä vielä joskus olisi asiallista keskustelua.

        Ihmisroskien, ei ihmsiroskien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne pitänyt tulla rekisteröitymispakko estämään sinun kaltaisten ihmsiroskien harrastamaa palstan saastuttamista? Pysykää siellä omalla palstallanne! Haaveilen että täällä vielä joskus olisi asiallista keskustelua.

        No keskustellaan asiallisesti. Mistä me keskustellaan? Kaalikääryleiden hinnoista vai Inglesin homoista?

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin Don Luisin ohella yksi harvoista asiakirjoittajista. Voi kun kirjoittaisit täälläkin enemmän. Antigue pilasi Annan palstan kokonaan tekemällä siitä matkablogin. Sen jälkeen se on täällä trollannut että saisi täältä porukat menemään Annan palstalle. On se surkea trolli toi "Anaali" Antigue.

        🙈🙉🙊


      • Jotkut sentään vielä elävät,jos tuo nyt on mikään ansio !


    • Anonyymi

      Mutta missä on Don Luis ja Arinagan eläkeläinen?

      • Anonyymi

        Don Luis liittyi valitettavasti Vilperin ja Pavin kanssa samaan porukkaan. Katsovat yhdessä Inglesin matkailua pilven reunalta jossain paremmassa paikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Don Luis liittyi valitettavasti Vilperin ja Pavin kanssa samaan porukkaan. Katsovat yhdessä Inglesin matkailua pilven reunalta jossain paremmassa paikassa.

        Ei ole Vilperiä,sen enempää kuin Pavia näkynyt.Ovat kai kerrosta ylempänä ??


    • Anonyymi

      onko don luis kuollut , jos tämä oli uutisankka niin todella typerä sellainen.

      • Anonyymi

        On se totta. Ikävä kyllä. Palstan asiallisin kirjoittaja.


      • Anonyymi

        Jeesus pelastaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se totta. Ikävä kyllä. Palstan asiallisin kirjoittaja.

        Mistä huhu !


    • Anonyymi

      Lepää rauhassa don luis. Aika meistä jokaisesta joskus jättää

      ystäväsi entinen nimimerkki blues brother

      • Anonyymi

        Viimeinen asiakirjoittaja siis on poissa. Eihän tänne jää kuin meitä trolleja.

        T: Antigue Annan palstalta

        Tulkaahan muuten kaikki apinat nyt heti Annan palstalle kirjoittamaan.


      • Tiettyjen uutisten jälkeen alkaa ystäviä ilmaantumaan.


      • donluis kirjoitti:

        Tiettyjen uutisten jälkeen alkaa ystäviä ilmaantumaan.

        Älkää kysykö,mistä kirjoitan.


    • Anonyymi

      Ei täällä kyllä ole lukijoita enää. Jatkan matkablogin pitämistä Annan palstalla. Nyt on muita bisneksiä. Joutuin työkyvyn uudelleenarviontiin. Meinaavat ottaa työkyvyttömyyseläkkeeni pois. Saattaa Puerton matkailuuni tulla stoppi.

      T: A.

      • Anonyymi

        Tuleeko sinusta sitten sellainen sossun elätti? Sillä nimellähän sinä meitä Puerton talvehtivia eläkeläisiä kutsuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sinusta sitten sellainen sossun elätti? Sillä nimellähän sinä meitä Puerton talvehtivia eläkeläisiä kutsuit.

        Se on Eläkepappa joka kutsuu Puerton eläkeläisiä kiljua juoviksi sossuneläteiksi, ei Antigue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Eläkepappa joka kutsuu Puerton eläkeläisiä kiljua juoviksi sossuneläteiksi, ei Antigue.

        Selvä. Minun erehdykseni


    • Anonyymi

      Älä sure, eivät ne sinua työkykyiseksi totea! Jatka vaan matailua täällä kuten tähänkin asti.

    • Anonyymi

      Huomatkaa että tässä viestiketjussa olevat Eläkepapan ja Antiguen viestit ovat heidän itsensä kirjoittamia. Jos ne olisivat trollien kirjoittamia, oikeat A. ja Ep. olisivat poistattaneet viestit.

      • Anonyymi

        Samaa minäkin mietin.


      • Anonyymi

        Punainen puhelin on ainoastaan yhdellä hahmolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punainen puhelin on ainoastaan yhdellä hahmolla.

        Eläkepappahan se tosiaan poistattaa täältä asillisiakin viestejä. Omia tai Antiguen viestejä se ei poistata koskaan. Siinähän nuo näkyy olevan ylhäällä. Jos ne olisi trollin kirjoittamia niin Ep. ja A. olisi ne jo poistattanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappahan se tosiaan poistattaa täältä asillisiakin viestejä. Omia tai Antiguen viestejä se ei poistata koskaan. Siinähän nuo näkyy olevan ylhäällä. Jos ne olisi trollin kirjoittamia niin Ep. ja A. olisi ne jo poistattanut.

        Ei noin. Väärä vastaus. Kilauta kaverille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappahan se tosiaan poistattaa täältä asillisiakin viestejä. Omia tai Antiguen viestejä se ei poistata koskaan. Siinähän nuo näkyy olevan ylhäällä. Jos ne olisi trollin kirjoittamia niin Ep. ja A. olisi ne jo poistattanut.

        Huomasitteko että oikea pappa kävi täällä lukemassa. Pappa ja muorinsa tosiaan olivat Puertossa puoli vuotta. Moni heidät tunsikin. Etenkin muori osallistuiui eri tapahtumiin. Pappa enempi lepäili. Kepin kanssa kävelee. Vanhuus tulee kaikille.
        Ukko kyttää ja kohta poistattaa koska tämä on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitteko että oikea pappa kävi täällä lukemassa. Pappa ja muorinsa tosiaan olivat Puertossa puoli vuotta. Moni heidät tunsikin. Etenkin muori osallistuiui eri tapahtumiin. Pappa enempi lepäili. Kepin kanssa kävelee. Vanhuus tulee kaikille.
        Ukko kyttää ja kohta poistattaa koska tämä on totta.

        Eikös pappa sanonut käyneensä talvella Balkanilla? Mites se kahdessa paikassa yhtaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pappa sanonut käyneensä talvella Balkanilla? Mites se kahdessa paikassa yhtaikaa?

        - unissaan lie balkanilla ollut , sitäpaitsi siellä on talvella kylmä. oli kokotalven teneriffalla gruzissa. harvoin köpötteli alas kaupungille asti.


    • Anonyymi

      Minnehän sotavento on kadonnut?

    • Anonyymi

      olisi mukava kuulla sotiksen talvenvietosta, mahtaako olla krutsissa.

      • Anonyymi

        Barlovento kertoo että hänen ystävänsä sotavento on kai väsynyt löpisemään vanhoja juttuja, joten tiivistän: Puertossa elämä rullaa vanhaan malliin, välillä sataa, useimmiten on hyvä keli, kuten Suomessa heinäkuussa. Helmikuussa sataa Teidellä lunta, Puerton vanhan kalasataman rannassa kalastajat myyvät vähäiset saaliinsa jo aamukahdeksaan mennessä. Churreria Perdomon kaakao on taas liian paksua, joten otankin nyt churrojen kanssa kahvia. Chargon pulut kurisevat kuten ennenkin. Jardinin rannan puistikossa suomaisukot käyvät pelaamassa petankkia pari kertaa viikossa, samalla voivat käydä kaljalla, urheilun nimissä. Uimarannoilla tuulee aina, ja aallokko estää uimisen, joten kannatta pysyä altaalla. LPazissa talveaan viettävät ukot ja mummelit jaksavat kävellä alamäkeen Martianeziin saakka, jossa saa aikansa kulumaan tuttujen kanssa jaaritellessa, niitä riittää Puertossa. Takaisin pitää mennä bussilla, jos jaksaa kävellä sopivalle pysäkille tai bussiasemalle saakka. Taksi, yleensä Dacia Lodgy, vie takaisin perille LaPziin, jossa jäädään entisen Suman, nykyisen Coviranin nurkalla. Se sakemannien suosima marketti on kallis, koska heillä näyttää olevan rahaa enemmän kuin harkintakykyä. Ruokaterpeet kannatta ostaa Trebolista, sinne ei ole pitkä matka. Siinä Coviranin kohdalla olevan ravintolan tuoleissa puun alla istuu kovaääninen, keski-ikäinen suomalaisporukka, ovat viikon lomallaan toiseksi viimeistä päivää Puertossa, ja näyttää olevan hauskaa.
        Täällä talven vietto sujuu useimmilla varsin lupsakkaasti ja matalalla profiililla. Kerron joskus lisää, jos Sotavento ei viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Barlovento kertoo että hänen ystävänsä sotavento on kai väsynyt löpisemään vanhoja juttuja, joten tiivistän: Puertossa elämä rullaa vanhaan malliin, välillä sataa, useimmiten on hyvä keli, kuten Suomessa heinäkuussa. Helmikuussa sataa Teidellä lunta, Puerton vanhan kalasataman rannassa kalastajat myyvät vähäiset saaliinsa jo aamukahdeksaan mennessä. Churreria Perdomon kaakao on taas liian paksua, joten otankin nyt churrojen kanssa kahvia. Chargon pulut kurisevat kuten ennenkin. Jardinin rannan puistikossa suomaisukot käyvät pelaamassa petankkia pari kertaa viikossa, samalla voivat käydä kaljalla, urheilun nimissä. Uimarannoilla tuulee aina, ja aallokko estää uimisen, joten kannatta pysyä altaalla. LPazissa talveaan viettävät ukot ja mummelit jaksavat kävellä alamäkeen Martianeziin saakka, jossa saa aikansa kulumaan tuttujen kanssa jaaritellessa, niitä riittää Puertossa. Takaisin pitää mennä bussilla, jos jaksaa kävellä sopivalle pysäkille tai bussiasemalle saakka. Taksi, yleensä Dacia Lodgy, vie takaisin perille LaPziin, jossa jäädään entisen Suman, nykyisen Coviranin nurkalla. Se sakemannien suosima marketti on kallis, koska heillä näyttää olevan rahaa enemmän kuin harkintakykyä. Ruokaterpeet kannatta ostaa Trebolista, sinne ei ole pitkä matka. Siinä Coviranin kohdalla olevan ravintolan tuoleissa puun alla istuu kovaääninen, keski-ikäinen suomalaisporukka, ovat viikon lomallaan toiseksi viimeistä päivää Puertossa, ja näyttää olevan hauskaa.
        Täällä talven vietto sujuu useimmilla varsin lupsakkaasti ja matalalla profiililla. Kerron joskus lisää, jos Sotavento ei viitsi.

        Miksei sotavento kirjoita enää annassakaan. Oli mukava niitä kertomuksia lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sotavento kirjoita enää annassakaan. Oli mukava niitä kertomuksia lukea.

        Kun ei ole enää kunkku sielläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole enää kunkku sielläkään.

        Joo näin on. Antiikki ja kumppanit niisti siltä munat, jos nyt tällaista ilmaisua voi tässä tapauksessa käyttää.
        Tosin palstan taso laski kyseisen operaation jälkeen huimasti. koska yksin puhelua ei vaan jaksa seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on. Antiikki ja kumppanit niisti siltä munat, jos nyt tällaista ilmaisua voi tässä tapauksessa käyttää.
        Tosin palstan taso laski kyseisen operaation jälkeen huimasti. koska yksin puhelua ei vaan jaksa seurata.

        Rohkenen kuitenkin veikata näennäisestä hiljaisuudesta huolimatta, että punaisella puhelimella on pikapuoliin käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen kuitenkin veikata näennäisestä hiljaisuudesta huolimatta, että punaisella puhelimella on pikapuoliin käyttöä.

        Aivan. Jos nämä viestit katoavat on tarina punaisesta puhelimesta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Jos nämä viestit katoavat on tarina punaisesta puhelimesta totta.

        On pahasti herpaanutunut kun ei ole tätä vielä bannannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on. Antiikki ja kumppanit niisti siltä munat, jos nyt tällaista ilmaisua voi tässä tapauksessa käyttää.
        Tosin palstan taso laski kyseisen operaation jälkeen huimasti. koska yksin puhelua ei vaan jaksa seurata.

        Palstan taso laski kun S tuli sinne. Muuttui rouvan blogiksi. Muut kirjoittajat äänestivät jaloillaan.


    • Anonyymi

      Onko kyseessä se sotaisavento joka päsmäröi kaikilla palstoilla punaisella puhelimella. Eipä tuu ikävä

      • Anonyymi

        Minä en enää täällä kirjoittele, pitäkää tunkkinne. Jouluisin terveisin. Vetosonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enää täällä kirjoittele, pitäkää tunkkinne. Jouluisin terveisin. Vetosonta.

        Ollaan oltu Gruzissa 2kk, eikä vielä kertaakaan olla nähty Sotista, Antiikkia, Pappaa eikä Muoria.
        Missä mahtavat luurata?
        Onko näköhavaintoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan oltu Gruzissa 2kk, eikä vielä kertaakaan olla nähty Sotista, Antiikkia, Pappaa eikä Muoria.
        Missä mahtavat luurata?
        Onko näköhavaintoja?

        Eivät pysty känniltään poistumaan asunnostaan. Punkku on halpaa ja se heille maistuu. Tornista on kivempi huudella pikku maistissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pysty känniltään poistumaan asunnostaan. Punkku on halpaa ja se heille maistuu. Tornista on kivempi huudella pikku maistissa

        Meikäläinen ei uskalla paljoa hotellilta liikkua ulos täällä Puertossa.
        Tuli siihen malliin haukuttua kaikki Puerton eläkeläiset etten paljoa uskalla naamaani baareissa näytellä.

        T: E-pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen ei uskalla paljoa hotellilta liikkua ulos täällä Puertossa.
        Tuli siihen malliin haukuttua kaikki Puerton eläkeläiset etten paljoa uskalla naamaani baareissa näytellä.

        T: E-pappa

        Odotas kun minä pääsen Puerton vehreään paratiisiin. Sitten laulatellaan taas ryppyreikää yhdessä.

        T: A. A:n palstalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen ei uskalla paljoa hotellilta liikkua ulos täällä Puertossa.
        Tuli siihen malliin haukuttua kaikki Puerton eläkeläiset etten paljoa uskalla naamaani baareissa näytellä.

        T: E-pappa

        Hyvää joulua E-papallekin sinne Puerton vehreään paratiisiin 🎅


    • Anonyymi

      Kuolikohan ne Green Fieldissä asujat, jotka olivat kireitä ja katkeria meille lomalaisille? Eivät ole enää varmaan viiteen vuoteen olleet äänessä. Silloin oli niitä tötteröitä siinä hotellin edustalla. Hinnatkin ovat tietysti nousseet aivan hirveästi niistä ajoista.

    • Anonyymi

      Jaa onko soravento Karhuravintolan vihaaja ja palstan häirikkö. Eipä olisi uskonut. Ihan mahotonta menoa taas . Ihan mahotonta menoa

      • Anonyymi

        AI se on punaisen puhelimen juoppo kun häiriköi palstaa koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta menoa taas


      • Anonyymi

        Ei se karhua vihaa. Notkuu arvase yö baaritiskillä ja sammuu sinne. Eipä siellä juuri kukaan muu poikkeakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se karhua vihaa. Notkuu arvase yö baaritiskillä ja sammuu sinne. Eipä siellä juuri kukaan muu poikkeakkaan.

        Karhun ongelma on kun ei käy porukkaa. Pitäs naisille tarjota todella halpoja drinkkejä ja muuta mukavaa. Miehet kyllä seuraa perässä missä naiset ovat. Monet hyvin pukeutuneet naiset kyllä ovat varakkaita, hinnoilla ei ole väliä ja viihtyvät Apilassa ja Foxissa illasta toiseen. Saattavat osa tulla illan päätteeksi Ässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AI se on punaisen puhelimen juoppo kun häiriköi palstaa koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta menoa taas

        Punainen ☎️ on Grutsissa vaikuttavalla muorilla joka tykkää 🍷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punainen ☎️ on Grutsissa vaikuttavalla muorilla joka tykkää 🍷

        Ai se on soravento kun käyttää punasta puhelinta häiritäkseen asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on soravento kun käyttää punasta puhelinta häiritäkseen asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Olisihan se pitänyt arvata

        Ihan mahotonta menoa taas tuolta punaviinin suurelta kuluttajalta. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahotonta menoa taas tuolta punaviinin suurelta kuluttajalta. Olisihan se pitänyt arvata

        Mummo vetää viinaakin esimerkiksi GT. Ilmankos klyyvari punoittaa. Tuskin ulkoilun ansiosta 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo vetää viinaakin esimerkiksi GT. Ilmankos klyyvari punoittaa. Tuskin ulkoilun ansiosta 😆

        Ei taida olla koko Krutsissa. Eikä niitä pappojakaan ole näkynyt jotka taannoin palstoilla riekkuivat ja haukkuivat meitä asukkaita.

        Helteisessä säässä ollaan täällä joulua vietetty. Jatkuisi vaan samanlaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo vetää viinaakin esimerkiksi GT. Ilmankos klyyvari punoittaa. Tuskin ulkoilun ansiosta 😆

        Eukko ja papparaiset menneitten talvien pieruja.
        Upeet ilmat P.Cruzissa.


    • Anonyymi

      Ginlovento on Puerto Crutsissa.

    • Anonyymi

      Missähän se sotavento mahtaa olla, oli varsin asiallinen nainen.

      • Anonyymi

        Taidat olla erehtynyt.


      • Anonyymi

        Akka on ginillä käyvä itsevilkimys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akka on ginillä käyvä itsevilkimys

        Ei ole grutsissa näkynyt 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole grutsissa näkynyt 👍

        Ootko itse ikinä käynyt. Ginimummu on pidetty henkilö krutsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko itse ikinä käynyt. Ginimummu on pidetty henkilö krutsissa.

        Makuja on monia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuja on monia

        Mäkin vähän ihmettelen väitettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuja on monia

        Kuluu määräilevän nykyään facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluu määräilevän nykyään facebookissa.

        Niinpä tietysti. Pitäähän punaista luuria sielläkin käyttää. 😁


    • Anonyymi

      missäpäin mahtaa nykyisin olla...

      • Anonyymi

        Ei tornissa tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tornissa tällä hetkellä.

        ¿Torre azul?


      • Anonyymi

        Känkkäränkkien kuningatar aka ginlovento ei ole Cruzissa. Kaupungissa kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Känkkäränkkien kuningatar aka ginlovento ei ole Cruzissa. Kaupungissa kaikki hyvin.

        Tornin tienoilla siis rauha maassa. Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tornin tienoilla siis rauha maassa. Kiitos tiedosta.

        Ilmankos täällä on ollut harvinaisen riidatonta. Ymmärrettävää jos matami talvehtimispaikkaa vaihtoi. Täällä ei ollut se pidetyin persoona 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos täällä on ollut harvinaisen riidatonta. Ymmärrettävää jos matami talvehtimispaikkaa vaihtoi. Täällä ei ollut se pidetyin persoona 🤣

        Pitää naamakirjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää naamakirjaa

        Kuva vm-56 tai aiempi 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos täällä on ollut harvinaisen riidatonta. Ymmärrettävää jos matami talvehtimispaikkaa vaihtoi. Täällä ei ollut se pidetyin persoona 🤣

        Tuskin vaihtoi paikkaa, vaan riskiryhmään kuuluvana jäi Suomeen talvehtimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tornin tienoilla siis rauha maassa. Kiitos tiedosta.

        Belair?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin vaihtoi paikkaa, vaan riskiryhmään kuuluvana jäi Suomeen talvehtimaan.

        Suomessakaan ei turvallista. Lämpö ja aurinko tärkeää vanhuksille. Koronasta huolimatta Kanariansaarilla talvehtii paljon vanhuksia. Varovainen, huolellinen oltava siellä sekä täällä. Siellä elämä helpompaa ikä ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakaan ei turvallista. Lämpö ja aurinko tärkeää vanhuksille. Koronasta huolimatta Kanariansaarilla talvehtii paljon vanhuksia. Varovainen, huolellinen oltava siellä sekä täällä. Siellä elämä helpompaa ikä ihmisille.

        Se ei himskatti sentään kuulu teille mitenkään mitä minä teen ja missä teen. Lopettakaa heti tuo spekulointi minun tekemisistä. Eikö teillä aikuiset ihmiset ole parempaa tekemistä kuin haukkua muita. Hankkikaa elämä turhakkeet ja luuserit.
        T Sotavento (ei rek)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei himskatti sentään kuulu teille mitenkään mitä minä teen ja missä teen. Lopettakaa heti tuo spekulointi minun tekemisistä. Eikö teillä aikuiset ihmiset ole parempaa tekemistä kuin haukkua muita. Hankkikaa elämä turhakkeet ja luuserit.
        T Sotavento (ei rek)

        Eipäs nyt ruveta taas keuhkoomaan siellä tornissa. Eikö mummun pitäis olla jo nukkumassa eikä riehua netissä aamu kolmelta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs nyt ruveta taas keuhkoomaan siellä tornissa. Eikö mummun pitäis olla jo nukkumassa eikä riehua netissä aamu kolmelta :)

        Larios on hyvääää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larios on hyvääää....

        ¿Te gusta vino dulce?


      • Anonyymi

        Pikkupohjolan GT se olla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei himskatti sentään kuulu teille mitenkään mitä minä teen ja missä teen. Lopettakaa heti tuo spekulointi minun tekemisistä. Eikö teillä aikuiset ihmiset ole parempaa tekemistä kuin haukkua muita. Hankkikaa elämä turhakkeet ja luuserit.
        T Sotavento (ei rek)

        Kunnioitan vanhoja ihmisiä. Viesti ei ole haukkumista. Päin vastoin toivon kaikkea hyvää, terveyttä kaikille vanhuksille. Kanariansaarilla on ihanaa. Aurinko ja lämpö on ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupohjolan GT se olla pitää.

        Viime talvina Robin hoodin GT. Peguento Norte liian kaukana tornista. Terassillemme saapui siis äänekäs Mummu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvina Robin hoodin GT. Peguento Norte liian kaukana tornista. Terassillemme saapui siis äänekäs Mummu.

        Onko siellä eläkepapparaisia ja muita kylähulluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä eläkepapparaisia ja muita kylähulluja?

        On mutta ei Soravenettä eikä Päärynää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta ei Soravenettä eikä Päärynää 😉

        Palstojen pilaajat, tunnetut johtajapersoonat 1 eukko ja 2 ukkoa ovat nyt Suomessa, kuten suurin osa talvehtijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¿Te gusta vino dulce?

        Si si, mucho


      • Anonyymi

        Ihan mahotonta menoa taas.


    • Anonyymi

      Onko Vilperiä näkynyt palstalla? Olisiko taas aika kokoontua porukalla Kuparipannussa, siellähän saa niitä kuuluisia makkaraperunoita ja nyt ketsuppi kuuluu hintaan.

      • Anonyymi

        Niin ja miitingin perinneruokaa, kaalikääryleitä unohtamatta.


    • Anonyymi

      Missä Sotavento luuraa. Kirjoita kuulumisia meille normaaleille.

      • Anonyymi

        Kiitos siitä. Puertossa ollut ihanan rauhallista kun matami ei riehu GT päissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä. Puertossa ollut ihanan rauhallista kun matami ei riehu GT päissään.

        Ihanan rauhallista on tornin liepeillä kyllä ollut kun matami on pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan rauhallista on tornin liepeillä kyllä ollut kun matami on pois.

        Tuossa yllä useita desantin "asia kirjoituksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa yllä useita desantin "asia kirjoituksia".

        Mikä desantti. Asun kyseisessä tornissa ympäri vuoden. Tunnen matamin ja pidän hyvänä asiana kun hän ei häiriköi iltaisin Robin Hoodissa meitä vakiasukkeja. Pari vuotta on jo ollut ihanan rauhallista täällä. Toivon tornin asukkaiden puolesta pitkää jatkoa tilanteelle.

        T Desantti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa yllä useita desantin "asia kirjoituksia".

        Palasiksi Sotis juuri trollaamaan palstalle. Busted 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palasiksi Sotis juuri trollaamaan palstalle. Busted 🤣

        Ai se on vetosonta kun haukkuu asia kirjottajia ja sisällön tuottajia desanteiksi. No olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta menoa taas sotikselta. Ihan mahotonta menoa.


    • Anonyymi

      On ihan mahotonta menoa ollut taas eläke papalla. Ihan mahotonta on ollu. Ihan mahotonta.

      • Anonyymi

        Ai se on eläke pappa joka on taas rollannu palstalla. No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Onks eläke pappa taas akti voitunut?

    • Anonyymi

      Jaahas trollauksista kiinni jäänyt GT matami alkoi syytellä muita kirjottajia jotta totuus unohtuisi. Noinko paljon vihaan eläke pappaa että syyttelet häntä omista trollauksista. Sama juttu taisi olla myös akkain palstalla taannoin. On tuo kulahtanut GT matami aika sota vento ainoa mahoton trolli. Ihan mahoton on. On mahoton.

    • Anonyymi

      Vieläkö sotis aikoo syksyllä , mennä talvenviettoon Crutziin?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei. Sitä häirikköä me ei kaivata Robin Hoodiin ja pikkuiseen. Ilmapiiri molemmissa on ollut koko talven parempi ilman könnisekoilevaa GT matamia. Näin se on, joten pysy sotaraato pois täältä krutsista.


      • Anonyymi

        Tietysti menen sinne heti lokakuun alusta alkaen ja olen paikalla vielä huhtikuun alussakin.
        Mukava nähdä vanhoja tuttuja ja seurustella heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Hän on hyvä kirjoittaja, selvittää juurevasti murkinointinsa eri ravintoloissa Chargon ympäristössä.

    • Anonyymi

      Onko Sotavento vielä kulkenut tenellä?

      • Anonyymi

        Juu, oli ainakin menneenä talvena. Jos tunnistin oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, oli ainakin menneenä talvena. Jos tunnistin oikein.

        Ei ole vuosiin näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vuosiin näkynyt.

        Ei oo kyllä kaivattukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyllä kaivattukaa.

        Kuka siellä nykyään riitaa kylvää?


    • Anonyymi

      Et tunnistanut oikein. RIP.

    • Anonyymi

      Kyllä Karhu on pihviravintoloista se kaikkein paras. Maukkaat pihvit ja laadukkaat viinit saa Karhusta.

    • Anonyymi

      Karhukarhukarhukarhuotsomesikämmen.

    • Anonyymi

      Sangen nolo tämä ketju.

    • Anonyymi

      Ihmeellinen ketju, ihan ihmeellinen.

    • Anonyymi

      Typerä.

      • Anonyymi

        Ote oot.


    • Anonyymi

      älytön ketju, ihan älytön.

    • Anonyymi

      Typerä on myös hyvin osuva luonnehdinta.

    • Anonyymi

      Kuka näitä vanhoja nostelee.

      • Anonyymi

        Just ite nostit ääliö. Eikö kirjoitettaisiin mielummin poika rakkauden iloista Inglesissä. Se kiinnosta mua enemmän.


    • Anonyymi

      Mites se urmakare?

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe