No niin.Nyt sitten tuli pyöräkuume,eli sehän on saatava.
Nettimotoa selasin ahkerasti,ja yksi sieltä pomppasi silmille.Yamaha YZF-R6
Vm-2002,ajettu karvan alle 20 tuhatta.Hintaa tuolla on 4000€
Meneekö aivan metsään,jos tuollaisen ostaa?Koskaan ei ole pyörää ollut,mutta nyt on saatava.
Onko hinta kohdillaan?Pyörä on siisti,ja ei kaaduttu.
pyörän ostaminen
5
990
Vastaukset
- entinen myyjä
Kyykkypyörissä on usein kytkin- ja vaihdevikoja. Se ei estä kaupantekoa, jos pyörä on liikkeessä myytävänä.
Laitatat vaan kauppasopimukseen, että pyörässä on takuu esimerkiksi 3 kk ajokauden alusta.
Yksityiseltä en menisi ostamaan vanhaa kyykkypyörää ennen kevättä, nyt on turhan liukasta kokeilla
moottorin kuntoa.Pyörä todellakin liikkeessä.Asiasta mitään ymmärtämättä oletin,että tuohan on vasta sisäänajettu,kun nettimotossa on toistasataatuhatta ajettuja pyöriä myytävänä.
Eipä se sitten niin ollutkaan,mutta ei se mitään.
Täytynee ottaa mukaan joku kaveri,joka on noiden kyykkyjen kanssa pelannut.
Ei todellakaan tulisi nyt lähteä pyörää kokeilemaan.Saattaa olla hiukan liian liukasta.
Jos päästään pyörästä myyjän kanssa kauppoihin,niin täytynee yrittää tinkiä sille sitten pätkä takuuta.
Itsestäänselvyys se tuskin on,mutta ehkäpä koitan kumminkin.Springerspaniel kirjoitti:
Pyörä todellakin liikkeessä.Asiasta mitään ymmärtämättä oletin,että tuohan on vasta sisäänajettu,kun nettimotossa on toistasataatuhatta ajettuja pyöriä myytävänä.
Ei todellakaan tulisi nyt lähteä pyörää kokeilemaan.Saattaa olla hiukan liian liukasta.
Jos päästään pyörästä myyjän kanssa kauppoihin,niin täytynee yrittää tinkiä sille sitten pätkä takuuta.
Itsestäänselvyys se tuskin on,mutta ehkäpä koitan kumminkin.sen se myyjä sulle kyllä antaa,myyhän se ehjää pyörää?
- TimoEv
Springerspaniel kirjoitti:
Pyörä todellakin liikkeessä.Asiasta mitään ymmärtämättä oletin,että tuohan on vasta sisäänajettu,kun nettimotossa on toistasataatuhatta ajettuja pyöriä myytävänä.
Itsestäänselvyys se tuskin on,mutta ehkäpä koitan kumminkin.Ostin 2003 netti-ilmoituksen perusteella pyörän näkemättä sitä. Maksoin 2000€ ns.varausmaksua. Faxasin myyjäliikkeeseen ehdot, joiden perusteella minulla oli oikeus purkaa kauppa, jos keväällä pyörän osoittautuu muuksi, kuin kerrotuksi. Liike hyväksyi ( järjelliset ) ehtoni ja lopulta kaikki meni ihan hyvin. Keväällä noudon jälkeen ilmennyt reklamaatiokin hoidettiin todella hienosti.
Liike oli Raision BikeWord. - alkaaaaaa
TimoEv kirjoitti:
Ostin 2003 netti-ilmoituksen perusteella pyörän näkemättä sitä. Maksoin 2000€ ns.varausmaksua. Faxasin myyjäliikkeeseen ehdot, joiden perusteella minulla oli oikeus purkaa kauppa, jos keväällä pyörän osoittautuu muuksi, kuin kerrotuksi. Liike hyväksyi ( järjelliset ) ehtoni ja lopulta kaikki meni ihan hyvin. Keväällä noudon jälkeen ilmennyt reklamaatiokin hoidettiin todella hienosti.
Liike oli Raision BikeWord.No kohtapuoliin eli mp-messuistahan se pyörän hankinta ruljanssi alkaa taas ja parhaat menee päältä
nopsaan,siksi itsekin jo syksyllä yleensä teen pyöräkaupat seuraavaan kesään,kantapään kautta tullu
sekin opittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1094236Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302329Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532098Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361504- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111263Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o181026Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471025Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7969