tein Rfsu:n raskaustestin tänään aamulla kun oli polte testata ja ajattelin hieman valmistella itteeni tulevaan pettymykseen.. no, testiin piirtyikin haalea viiva...voiko tuo oikeasti tarkoittaa että olen raskaana?? voiko siihen luottaa? onko siis kenellekkään muulla kokemuksia tästä testistä ja sen luotettavuudesta?? mulle tehty pas vajaa kaks viikkoa sitten ja virallinen testipäivä vasta tiistaina mutta ajattelin ny piruuttani tehdä tuon testin..ja nyt menikin pasmat sitten ihan sekaisin kun en aiemmin ole noita tehnyt mutta en koskaan ole myöskään saanu testiin mitään viivaa en edes sitä haaleaa... tarvis malttaa nyt odottaa tiistaihin ja tehdä silloin testi kunnon testillä mut mielelläni kuulisin jos jollain on jotain kokemuksia vastaavasta...
voi että, toivottavasti olis paikkansa pitävä ja tää 5vuoden yritys palkittas lopulta!!! no ei voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta!!!
onko kokemuksia/voiko luottaa??
7
1408
Vastaukset
- onnellinen 25.11.
Kyllähän se plussa on plussa, vaikka haalee oliskin.... :D Haamu sen takia, kun niin aikasin testasit!
T. torstaina haamun testannut, joka oli jo lauantaina (virallisena testipäivänä) jo vähän tummentunnu... :D :D - älä innostu vielä
Kokeiles googlettaa "RFSU väärä positiivinen"
Tuo antaa aika usein "vääriä positiivisia" viivanpaikkoja, jotka herättää turhia toiveita.- tuntu tulevan
paljon kommentteja puolesta ja vastaan, joten en nyt tiedä mitä uskoisi tai ajattelisi... toki luulisi että jos paljon vääriä plussia joku testi antaa että se otettaisiin pois myynnistä.. tänään aamulla tein joka tapauksessa toisen pakkauksessa olleista testeistä ja jälleen siihen piirtyi viiva nyt hieman vahvempana kuin eilen aamulla... mutta eikai auta kuin malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdä testi apteekin omalla kun on virallinen testipäiväkin.. nyt vaan siihen asti on pidettävä peukut ja varpaatkin pystyssä että tuo RFSU:n testi olisi ollut luotettava ettei tarvitsisi niin kovin korkeelta huomenna pudota...jännittää jo niin etten varmaan saa ens yönä edes nukuttua...apua!!
- ETTÄ VOI LUOTTAA
tuntu tulevan kirjoitti:
paljon kommentteja puolesta ja vastaan, joten en nyt tiedä mitä uskoisi tai ajattelisi... toki luulisi että jos paljon vääriä plussia joku testi antaa että se otettaisiin pois myynnistä.. tänään aamulla tein joka tapauksessa toisen pakkauksessa olleista testeistä ja jälleen siihen piirtyi viiva nyt hieman vahvempana kuin eilen aamulla... mutta eikai auta kuin malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdä testi apteekin omalla kun on virallinen testipäiväkin.. nyt vaan siihen asti on pidettävä peukut ja varpaatkin pystyssä että tuo RFSU:n testi olisi ollut luotettava ettei tarvitsisi niin kovin korkeelta huomenna pudota...jännittää jo niin etten varmaan saa ens yönä edes nukuttua...apua!!
Rfsu:n raskaustestiin, tein nimittäin tänään aamulla uuden apteekin raskaustestin ja kyllä, MINÄ OLEN RASKAANA!!! Vihdoin tää päivä koitti, kyllä kannatti ne kaikki itkut itkeä ja hoidot käydä läpi tämän tunteen vuoksi, nyt vaan täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin loppuun asti.... awwww ku on hyvä olo =)
- Mymmeli80
ETTÄ VOI LUOTTAA kirjoitti:
Rfsu:n raskaustestiin, tein nimittäin tänään aamulla uuden apteekin raskaustestin ja kyllä, MINÄ OLEN RASKAANA!!! Vihdoin tää päivä koitti, kyllä kannatti ne kaikki itkut itkeä ja hoidot käydä läpi tämän tunteen vuoksi, nyt vaan täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin loppuun asti.... awwww ku on hyvä olo =)
ONNEA!
- *
ETTÄ VOI LUOTTAA kirjoitti:
Onnea plussasta! Minäki testasin reilu viikko sitten sunnuntaina tuolla RFSU:n testillä pari päivää ennen virallista testipäivää ja haaleaa viivaa näytti mullakin, tiistaina näytti sitten verikoekin positiivista, että kyllä minä ainakin luotan noihin raskaustesteihin =)
- Kiitos!!!
* kirjoitti:
Onnea plussasta! Minäki testasin reilu viikko sitten sunnuntaina tuolla RFSU:n testillä pari päivää ennen virallista testipäivää ja haaleaa viivaa näytti mullakin, tiistaina näytti sitten verikoekin positiivista, että kyllä minä ainakin luotan noihin raskaustesteihin =)
Kiitos kovasti onnitteluista.. olo on aivan uskomaton..tuntuu että leijailee ihan jossain yläilmoissa kokoajan =) kyllä mymmeli tätä tunnetta kannattaakin odottaa, ja toivotaan että se sinunkin kohdallesi tulee mahdollisimman pian.. nii kliseiseltä kuin se kuulostaakiin niin silloin se parhaiten tärppää kun sitä vähiten odottaa.. minä en laskenu tämän hoitokerran varaan lainkaan, en ollut lähdössä edes alkion siirtoon kun en uskonut että kumpikaan viimeisestä kahdesta selviää sulatuksesta.. sitten tuli tieto että yksi siirtokelpoinen alkio on joten sitten kiireellä lähdin sairaalaan.. koko kaks viikkoa odotin kuin kuuta nousevaa testipäivää koska halusin mahd.pian lopettaa lugesteronit että kuukautiset alkaisi ja seuraavat kerkeisi vielä alkamaan tämän vuoden puolella jotta saisin edes osan lääkkeistä maksukattoon =) rahaakin kun täytyy välillä ajatella... ja nyt tämä pikku alkio teki minulle totaaliset temput ja otti kiinni juuri silloin kun en edes sitä uskaltanut toivoa.. mutta ihanaa, toivottavasti saan tämän omapäisen alkion vielä syliini asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894