on muuten tosi kova katti. Istuu nytkin koirankopin nurkalla kyttäämässä lintuja laudalta ( tarhan ulkopullla, ei saa) ja hiiriä , jotka joskus eksyvät tarhaan (5 syksyn aikaan). Meni ulos 06 käsi sisällä syömässä ja maukui uudestaan pihalle!. Koirakaan uskalla mennä, makaa vaan sängyssä. Onko muilla yhtä ulkoiluhulluja otuksia?
TALVIKISSA
7
239
Vastaukset
- 1 kissa
Minun kissa vaan vetää patterin vieressä lonkkaa pakkasella oven raosta kurkistaa ulos ompas kylmä eikä mene ulos.
- luomukatti
miinus 22 ajoi hurjan Jussinkin sisälle. Puoli tuntia tarhaa näyttää riittävän, kolmasti tänä aamuna käyty kytiksellä, vaan alkaa uuninpankko kiinnostaa.
- kylmä katti
24 astetta on pakkasta ja tuntikausia liikkumatta seuraa jos joltakin tiaiselta pääsisi valppaus herpaantumaan. Ja kun ei tule kutsumalla ennen kuin itse päättää tulla. Sitten tulee kyllä vauhdilla, mutta kohta se haluaa uudestaan.
- kylmä katti
Kävi tämä kaverini tunnin loikoilemassa lämpimässä tuvassa ja nyt se on taas siellä saalistamassa. On uskomatonta tuo kissan saalistusvietti kun se kuitenkin tykkää aina lämpimästä. No, minun kissan geenit ovatkin aikalailla "villit", mutta antaa "pojan" tehdä niin kuin haluaa.
kylmä katti kirjoitti:
Kävi tämä kaverini tunnin loikoilemassa lämpimässä tuvassa ja nyt se on taas siellä saalistamassa. On uskomatonta tuo kissan saalistusvietti kun se kuitenkin tykkää aina lämpimästä. No, minun kissan geenit ovatkin aikalailla "villit", mutta antaa "pojan" tehdä niin kuin haluaa.
Meidän Leksa on myös hulvaton kollipoika. Ei semmoista pakkasta etteikö herra mene ulos tekemään tarpeensa ja kyttäämään päästäisiä ja hiiriä. Olen ajatellut, että varmaankin itse tietää milloin tarkenee ja milloin pitää tulla sisälle. Meidän herralla onkin kaunis ja tuuhea talviturkki eikä tunnu edes tassuja palelevan. Mutta antaapas pojan nauttia talviulkoilusta, näyttää katti pysyvän henkisesti ja ruumiillisesti virkeämpänä, kun ei tarvitse pelkästään sisäkissana kököttää.
- kylmä katti
puupo kirjoitti:
Meidän Leksa on myös hulvaton kollipoika. Ei semmoista pakkasta etteikö herra mene ulos tekemään tarpeensa ja kyttäämään päästäisiä ja hiiriä. Olen ajatellut, että varmaankin itse tietää milloin tarkenee ja milloin pitää tulla sisälle. Meidän herralla onkin kaunis ja tuuhea talviturkki eikä tunnu edes tassuja palelevan. Mutta antaapas pojan nauttia talviulkoilusta, näyttää katti pysyvän henkisesti ja ruumiillisesti virkeämpänä, kun ei tarvitse pelkästään sisäkissana kököttää.
Juuri noin, kyllä se tietää koska on syytä tulla tupaan. Minunkin kissalla on aika pitkä tuo karva ja kun terve on ja nälkää ei tarvitse nähdä niin antaa nauttia talvesta.
On se tuo eläin kyllä aika "ilkeä" saaliilleen. Ainakin nuo päästäiset saavat kyllä julmaa kohtelua. Se kun ei yleensä kissa niitä syö. Kiusaa, heittelee ilmaan, käy kääntämässä välillä selälleen, mutta ei tapa.
Jos isomman myyrän nappaa niin sen se näkyy tappavan helpommin. On kai oppinut, että se voi karata. - kylmä katti
kylmä katti kirjoitti:
Juuri noin, kyllä se tietää koska on syytä tulla tupaan. Minunkin kissalla on aika pitkä tuo karva ja kun terve on ja nälkää ei tarvitse nähdä niin antaa nauttia talvesta.
On se tuo eläin kyllä aika "ilkeä" saaliilleen. Ainakin nuo päästäiset saavat kyllä julmaa kohtelua. Se kun ei yleensä kissa niitä syö. Kiusaa, heittelee ilmaan, käy kääntämässä välillä selälleen, mutta ei tapa.
Jos isomman myyrän nappaa niin sen se näkyy tappavan helpommin. On kai oppinut, että se voi karata.Ja kun tekee mieli lämpimään niin ei tarvitse houkutella. Nytkin kun kuuli oven aukeavan niin tuli lumi pöllyten ja päästäinenkin on portaiden vierellä saanut rauhan. Jalat ylöspäin kidutettuna hengettömänä makaa. Ja eipä kauan halunnut vähäistä valoisaa aikaa "poika" viettää sisällä. Ja laskenhan tietenkin tuon kiusaamaan noita tiaisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222