TALVIKISSA

luomukatti

on muuten tosi kova katti. Istuu nytkin koirankopin nurkalla kyttäämässä lintuja laudalta ( tarhan ulkopullla, ei saa) ja hiiriä , jotka joskus eksyvät tarhaan (5 syksyn aikaan). Meni ulos 06 käsi sisällä syömässä ja maukui uudestaan pihalle!. Koirakaan uskalla mennä, makaa vaan sängyssä. Onko muilla yhtä ulkoiluhulluja otuksia?

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 kissa

      Minun kissa vaan vetää patterin vieressä lonkkaa pakkasella oven raosta kurkistaa ulos ompas kylmä eikä mene ulos.

      • luomukatti

        miinus 22 ajoi hurjan Jussinkin sisälle. Puoli tuntia tarhaa näyttää riittävän, kolmasti tänä aamuna käyty kytiksellä, vaan alkaa uuninpankko kiinnostaa.


    • kylmä katti

      24 astetta on pakkasta ja tuntikausia liikkumatta seuraa jos joltakin tiaiselta pääsisi valppaus herpaantumaan. Ja kun ei tule kutsumalla ennen kuin itse päättää tulla. Sitten tulee kyllä vauhdilla, mutta kohta se haluaa uudestaan.

      • kylmä katti

        Kävi tämä kaverini tunnin loikoilemassa lämpimässä tuvassa ja nyt se on taas siellä saalistamassa. On uskomatonta tuo kissan saalistusvietti kun se kuitenkin tykkää aina lämpimästä. No, minun kissan geenit ovatkin aikalailla "villit", mutta antaa "pojan" tehdä niin kuin haluaa.


      • kylmä katti kirjoitti:

        Kävi tämä kaverini tunnin loikoilemassa lämpimässä tuvassa ja nyt se on taas siellä saalistamassa. On uskomatonta tuo kissan saalistusvietti kun se kuitenkin tykkää aina lämpimästä. No, minun kissan geenit ovatkin aikalailla "villit", mutta antaa "pojan" tehdä niin kuin haluaa.

        Meidän Leksa on myös hulvaton kollipoika. Ei semmoista pakkasta etteikö herra mene ulos tekemään tarpeensa ja kyttäämään päästäisiä ja hiiriä. Olen ajatellut, että varmaankin itse tietää milloin tarkenee ja milloin pitää tulla sisälle. Meidän herralla onkin kaunis ja tuuhea talviturkki eikä tunnu edes tassuja palelevan. Mutta antaapas pojan nauttia talviulkoilusta, näyttää katti pysyvän henkisesti ja ruumiillisesti virkeämpänä, kun ei tarvitse pelkästään sisäkissana kököttää.


      • kylmä katti
        puupo kirjoitti:

        Meidän Leksa on myös hulvaton kollipoika. Ei semmoista pakkasta etteikö herra mene ulos tekemään tarpeensa ja kyttäämään päästäisiä ja hiiriä. Olen ajatellut, että varmaankin itse tietää milloin tarkenee ja milloin pitää tulla sisälle. Meidän herralla onkin kaunis ja tuuhea talviturkki eikä tunnu edes tassuja palelevan. Mutta antaapas pojan nauttia talviulkoilusta, näyttää katti pysyvän henkisesti ja ruumiillisesti virkeämpänä, kun ei tarvitse pelkästään sisäkissana kököttää.

        Juuri noin, kyllä se tietää koska on syytä tulla tupaan. Minunkin kissalla on aika pitkä tuo karva ja kun terve on ja nälkää ei tarvitse nähdä niin antaa nauttia talvesta.
        On se tuo eläin kyllä aika "ilkeä" saaliilleen. Ainakin nuo päästäiset saavat kyllä julmaa kohtelua. Se kun ei yleensä kissa niitä syö. Kiusaa, heittelee ilmaan, käy kääntämässä välillä selälleen, mutta ei tapa.
        Jos isomman myyrän nappaa niin sen se näkyy tappavan helpommin. On kai oppinut, että se voi karata.


      • kylmä katti
        kylmä katti kirjoitti:

        Juuri noin, kyllä se tietää koska on syytä tulla tupaan. Minunkin kissalla on aika pitkä tuo karva ja kun terve on ja nälkää ei tarvitse nähdä niin antaa nauttia talvesta.
        On se tuo eläin kyllä aika "ilkeä" saaliilleen. Ainakin nuo päästäiset saavat kyllä julmaa kohtelua. Se kun ei yleensä kissa niitä syö. Kiusaa, heittelee ilmaan, käy kääntämässä välillä selälleen, mutta ei tapa.
        Jos isomman myyrän nappaa niin sen se näkyy tappavan helpommin. On kai oppinut, että se voi karata.

        Ja kun tekee mieli lämpimään niin ei tarvitse houkutella. Nytkin kun kuuli oven aukeavan niin tuli lumi pöllyten ja päästäinenkin on portaiden vierellä saanut rauhan. Jalat ylöspäin kidutettuna hengettömänä makaa. Ja eipä kauan halunnut vähäistä valoisaa aikaa "poika" viettää sisällä. Ja laskenhan tietenkin tuon kiusaamaan noita tiaisia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe