Mistä löytyy luotettavin laajakaistan nopeustesti?Nyt puhutaan pääkaupunkiseudusta ja welhon kaapeliyhteydestä.
luotettavin nopeus...
14
451
Vastaukset
- 12
Speedtest.net antaa ainakin minulle oikeat arvot. Tai ftp://ftp.funet.fi/dev/ tuolta lataat ja katsot itse nopeuden.
- zamppa63
Ite oon käyttäny welhon omaa; löytyy kun googlaa : welho nopeuslupaus.
Huomaa myös se että jos samassa koneessa kaksi tai useampia käyttöjärjestelmiä, se antaa kakkos(jne)järjestelmille pienemmän tuloksen, pääkäyttikselle isomman.- wrMiv
Tuohon väitteeseen kyllä haluan perustelun.
- eramies60
tässä tulokset:eka.6,07mbt/s. toinen 6,22mbt/s ja läh.nop. 0,85,0,61. kaistan nopeus myynnissä, 10 megaa.?
- wiz.
Welhon nopeustesti antaa minulle ekalla kerralla aina liian alhaisen tuloksen. Heti perään antaa sen mikä kuuluukin.
- Erkki Pullainen
wrMiv kirjoitti:
Tuohon väitteeseen kyllä haluan perustelun.
avaruusoliot kiertää joukossamme ja muuta yhtä hölynpölyä mutta tämä vetää kyllä vertoja aika monelle huuhaaväittämälle. Että nopeustesti antaa eri tuloksen sen mukaan monentenako käyttöjärjestelmä löytyy grub- tai boot-valikosta. BUAHAHAHAHA!!!!!
Lataat vaikka Ubuntun levyimagea muulloin kuin julkaisupäivinä niin luulis olevan aika luotettava.
- 10.10
Vituttaa sellaset, jotka ei uskalla ladata uusinta.
- m-kår
10.10 kirjoitti:
Elinkaari alkaa menneisyydestä ja päättyy tulevaisuuteen.
- wrMiv
10.10 kirjoitti:
Miksi Ubuntun 10.10 levykuva on parempi nopeustestiin kuin 10.04?
- 6+18
wrMiv kirjoitti:
Miksi Ubuntun 10.10 levykuva on parempi nopeustestiin kuin 10.04?
Miksi Ubuntun lataaminen on parempi nopeustestiin, kuin esim Funet?
10.10 kirjoitti:
Mitä vitun väliä sillä on mitä tiedostoa lataa? Ei tässä mitään käyttöjärjestelmää asenneta vaan katsotaan nettiyhteyden nopeus.
6+18 kirjoitti:
Miksi Ubuntun lataaminen on parempi nopeustestiin, kuin esim Funet?
Ihan sama kunhan vaan tulee kaistan täydeltä tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153786Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1503750Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52335100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301157Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...111809