Kylläpä oli mahtavat jouluavajaiset Kauppakadulla lauantaina.Siellähän oli itse Varkkilakin joulupukkina paikalla.
Varkkila joulupukkina
7
351
Vastaukset
Mitä eroa on joulupukilla ja Varkkilalla. No senhän nyt kaikki tietää joulupukilla on lahjoja.
- saku ko
nauti siellä savontiellä niistä eläkepäivistäsi, muuten miksi jäit eläkkeelle?
saku ko kirjoitti:
nauti siellä savontiellä niistä eläkepäivistäsi, muuten miksi jäit eläkkeelle?
Ensinnäkään en asu savontiellä ja toiseksi kun rahaa on niin paljon jo oikealla työllä tienattu ettei tarvii tehdä kuin silloin töitä kun on jotain mielekästä tekemistä. Kyllä mä töitä teen koko ajan mutta en ole vakituisesti enää missään työsä mm. lehtiin kirjoittelua ja asiantuntija/konsultointia. Keksinnöistäkin tulee rahaa.
- Varkkila
Melkein se päihittää sen, että joku vielä tulee uskomaan ennustuksiasi :)
- Varkkila
bruno2 kirjoitti:
Ensinnäkään en asu savontiellä ja toiseksi kun rahaa on niin paljon jo oikealla työllä tienattu ettei tarvii tehdä kuin silloin töitä kun on jotain mielekästä tekemistä. Kyllä mä töitä teen koko ajan mutta en ole vakituisesti enää missään työsä mm. lehtiin kirjoittelua ja asiantuntija/konsultointia. Keksinnöistäkin tulee rahaa.
Ja ei sitten kelpaakaan se niiiin paljon hehkutettu Savontie....Joku tässä yhtälössä nyt sitten mättää :)
- 123...pum
Varkkila kirjoitti:
Melkein se päihittää sen, että joku vielä tulee uskomaan ennustuksiasi :)
Vaan työajan käytöstä pienen pieni muistutus Varkkila.
- Varkkila
123...pum kirjoitti:
Vaan työajan käytöstä pienen pieni muistutus Varkkila.
lopeta ihmeessä, ennenkuin työnantajasi puuttuu siihen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416