Intruder VS800:n etuiskarit tuntuvat vähän löysiltä ja ajattelin vaihtaa teleskooppeihin öljyt. Olen kuullut, että öljyn määrä on mitattava todella tarkasti. Kuinkahan paljon siellä kuuluu olla öljyä? Eikö öljyn määrällä pysty vaikuttamaan iskareiden jäykkyyteen? Muitakin vinkkejä tarvitsisin kyseiseen operaatioon.
VS800:n etuiskarit
3
1239
Vastaukset
- Bikerman
Öljyn määrän voit katsoa vaikka korjauskäsikirjasta. Pistä jäykempää öljyä mitä suositellaan, niin saat tukevamman etupään.
- VS800
Itselläni ei ole korjauskäsikirjaa ja siksi kysyin tuota öljyn määrää. Ehkä tällä palstalla jollain on kyseinen kirja, mistä löytyisi öljymäärä ja öljyn laatu.
- Öljy
VS800 kirjoitti:
Itselläni ei ole korjauskäsikirjaa ja siksi kysyin tuota öljyn määrää. Ehkä tällä palstalla jollain on kyseinen kirja, mistä löytyisi öljymäärä ja öljyn laatu.
Minun engl. korjauskirja vuodelta 1997 sanoo, että 412 ml SAE 10W haarukkaöljyä (per haarukka) vm. 1994 ja sen jälkeisille malleille. 1992-93 malleille 386 ml.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345