heti menkkojen jälkeen?ovulaatio

killikka

harrastin mieheni kanssa seksiä kuukautisten loputtua, toisena päivänä kun vuoto oli loppunut.
Yleensä ovulaation lähestyessä/olevan menossa, kärsin erittäin runsaista ovislimoista. Niin selkeistä, toimii kuin kello...nyt ei tullut kuin yhtenä päivänä vähän valkovuotoa,loppui kuin seinään. Pientä nippailuja oli esim. ponnistelujen yhteydessä. Menkkojen pitäisi alkaa muutaman pvn päästä...Varmaan kysymykseni onkin jos on tullut raskaaaksi,oireileeko kroppa nk.ovulaation aikoihin? Limat on kadoksissa ollu..hyvä niin, vauvaa ootellaan,mies muualla töissä, niin kait sitä ihmettä ootellaan ja painetaan täysillä kun ollaan yhdessä, vaikka ovulaatioaika ei oliskaan. On myös ollut niitä, joilla raskaus alkanut menkkojen jälkeen?

3

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toista toivova

Mulla oli ekaa yrittäessä kierrot noin 20 vrk, joten kyllähän silloin se ovulaatio taisi olla aika lailla heti menkkojen loputtua, en kyllä sitä mittaillut tai seuraillut. Eli voihan se mahdollista olla, luulisin.

• mahdollista kaikki

Jokaisessa kierrossa ei välttämättä tapahdu ovulaatiota. Eli on mahdollista, että et ovuloinut tässä kierrossa lainkaan. Tai sitten ovulaatio on ollut heti kuukautisten jälkeen... tai sitten ovulaatio on ollut silloin n.14 päivää ennen kuukautisia.... Kaikki on mahdollista.
      Minulla kierto on n. 27 päivää ja siinä kierrossa kun raskauduin ovulaatio oli ollut normaalia aikaisemmin.... tai siis ainakin lapsen arvioitu syntymäaika aikaistui 5 päivällä. Eli ekassa ultrassa arvio muuttui.

• monsku87

Itse harratsin seksiä myös heti menkkojen viimeisenä päivänä,lopetin pillerit siihen ja sen jälkeen käytin kondomia, joten siitä yhdestä kerrasta ilman kortsua pamahdin paksuksi kun olin hölmö ja luulin että pillerit olisivat vaikuttaneet vielä pidemmälle.Mutta ihmiskehosta riippuen ovulaatio tulee just sillon ku se tulee.Kaikki on mahdollista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4452
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4132
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      169
      3151
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      21
      2466
    6. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2417
    7. 161
      2380
    8. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2239
    9. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2117
    10. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2032
    Aihe