Lääkiksen valmennuskurssi (turku)

åbo abi

Onko jollain kokemuksia turun lääkiksen valmennuskursseista? Missä on ollut hyvät opettajat? Eximian, valmennuskeskuksen ja huippuvalmennuksen kursseista olen kuullut jotain palautetta (eximiasta ja huippuvalmennuksesta huonoa, valmennuskeskuksesta hyvää). Onko kandivalmennuksesta tai turun pääsykoevalmennuksesta kokemuksia?

www.turunkandivalmennus.fi
www.paasykoevalmennus.fi

13

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkuun

      Turun pääsykoevalmennuksen sivuilla on ainakin melkoisen erikoista mainontaa yliopiston nimissä, mikä on kiellettyä. Muutenkin joksenkin lipevän näköistä toimintaa. Tietääköhän pojat ihan varmasti mitä meinaavat tehdä?

      • oikislainen

        Yliopisto on julkinen tila, eikä Turun Pääsykoevalmennus harjoita sivujen perusteella minkäänlaista liiketoimintaa yliopiston tiloissa. He eivät myöskään väitä yliopiston tekevän yhteistyötä heidän kanssaan. Julkisissa tiloissa otettuja kuvia saa julkaista, jos omistaa kuviin tekijänoikeudet.

        Sivut ovat minusta tyylikkäät, lipevyyttä tuolta nyt ei ainkaan löydä, jos vertaa muiden kurssitarjojien mallityttöjen ja -poikien kuviin.


    • Abi 2011

      keväällä ja en ole vielä päättänyt kummalle menisin, kandivalmennus tai pääsykoevalmennus. Molemmilla kursseilla opettajat opiskelevat itse lääkiksessä, mikä minusta on ensiarvoista. Isommilla firmoilla matikan ja fysiikan osuutta voi hyvinkin opettaa joku fil. yo matematiikan opiskelija, ei kiitos.

      • kerman_kuori

        Itse mietin Valmennuskeskuksen, Turun Pääsykoevalmennuksen ja Turun Kandivalmennuksen välillä. Valmennuskeskus on kallein, koska heillä on eniten tunteja ja repivät varmaankin isoimmat katteet. Isolla firmalla on todennäköisesti massaluennot, mutta ainakin osa opettajista on ammattilaisia (opettajan tutkinto). Turun Pääsykoevalmennus vaikuttaa uudelta yritykseltä, mutta heillä on ainakin todella avoimet sivut ja kertovat kaikki faktat siellä. Opettajatkin vaikuttavat päteviltä, vaikkeivat omaakkaan opettajan koulutusta. Hintakaan ei ole mikään tähtitieteellinen. Turun Kandivalmennus on halvin, mutta ei kerro oikein mitään sivuillaan (esimerkiksi opettajista ei mainita mitään konkreettista), ja pienellä googlettamisella löytyi tällainen:

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7569070&index=656&anchor=7569070

        Opettaja palkataan aikaisintaan kaksi kuukautta ennen valmennuskurssin alkua. Siinä ajassako hän tekee kattavat materiaalit tehtävineen? Tuskin.

        Itse tulen valitsemaan todennäköisesti joko pääsykoevalmennuksen tai Valmennuskeskuksen. Aikaisemmin olin ajatellut Kandivalmennusta, koska heillä on ollut hyvä maine, mutta www-sivujen salamyhkäisyys ja viimeisenä pisarana opettajan palkkaaminen 2kk ennen kurssin alkua sai kyllä minut muuttamaan mieleni. Viimeisen sanan kurssista sanovat varmaankin vanhempani, jotka rahoittavat kevääni.


      • HeidiSarianna
        kerman_kuori kirjoitti:

        Itse mietin Valmennuskeskuksen, Turun Pääsykoevalmennuksen ja Turun Kandivalmennuksen välillä. Valmennuskeskus on kallein, koska heillä on eniten tunteja ja repivät varmaankin isoimmat katteet. Isolla firmalla on todennäköisesti massaluennot, mutta ainakin osa opettajista on ammattilaisia (opettajan tutkinto). Turun Pääsykoevalmennus vaikuttaa uudelta yritykseltä, mutta heillä on ainakin todella avoimet sivut ja kertovat kaikki faktat siellä. Opettajatkin vaikuttavat päteviltä, vaikkeivat omaakkaan opettajan koulutusta. Hintakaan ei ole mikään tähtitieteellinen. Turun Kandivalmennus on halvin, mutta ei kerro oikein mitään sivuillaan (esimerkiksi opettajista ei mainita mitään konkreettista), ja pienellä googlettamisella löytyi tällainen:

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7569070&index=656&anchor=7569070

        Opettaja palkataan aikaisintaan kaksi kuukautta ennen valmennuskurssin alkua. Siinä ajassako hän tekee kattavat materiaalit tehtävineen? Tuskin.

        Itse tulen valitsemaan todennäköisesti joko pääsykoevalmennuksen tai Valmennuskeskuksen. Aikaisemmin olin ajatellut Kandivalmennusta, koska heillä on ollut hyvä maine, mutta www-sivujen salamyhkäisyys ja viimeisenä pisarana opettajan palkkaaminen 2kk ennen kurssin alkua sai kyllä minut muuttamaan mieleni. Viimeisen sanan kurssista sanovat varmaankin vanhempani, jotka rahoittavat kevääni.

        Itse olen Huippuvalmennuksen kurssilla, ja vaikuttaa erittäin, erittäin hyvältä. Koko henkilökunta ja opettajat todella tekevät kaikkensa, jotta opiskelijat olisivat tyytyväisiä ja saisivat parhaan mahdollisen preppauksen koetta varten. Hinnoista sen verran, ettei ainakaan kalleimmasta päästä, ja tämän vuoden kurssista sain jopa 300 euron alennuksen.


      • Kurssin käynyt
        HeidiSarianna kirjoitti:

        Itse olen Huippuvalmennuksen kurssilla, ja vaikuttaa erittäin, erittäin hyvältä. Koko henkilökunta ja opettajat todella tekevät kaikkensa, jotta opiskelijat olisivat tyytyväisiä ja saisivat parhaan mahdollisen preppauksen koetta varten. Hinnoista sen verran, ettei ainakaan kalleimmasta päästä, ja tämän vuoden kurssista sain jopa 300 euron alennuksen.

        Hah! Itse tunnen Huippuvalmennuksen enemmänkin huiputusvalmennuksena. Tästä oli 45min ohjelmassa juttukin

        http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?501136

        Olin heidän lääkiksen kurssilla ja kerrankin opettaja jätti tulematta paikalle eikä meitä kurssilaisia informoitu mitenkään. Pienen venailun jälkeen joku tajusi soittaa toimistolle ja sieltä ilmoitettiin, että opettaja ei pääsekään tänään paikalle, saatte kyllä jonkin korvaavan tunnin. Ei voitu sitten etukäteen ilmoittaa? Ja kaiken huipuksi se korvaava tunti olikin sitten A4 tiivistelmä päivän opetusaiheesta...


      • Tsis
        HeidiSarianna kirjoitti:

        Itse olen Huippuvalmennuksen kurssilla, ja vaikuttaa erittäin, erittäin hyvältä. Koko henkilökunta ja opettajat todella tekevät kaikkensa, jotta opiskelijat olisivat tyytyväisiä ja saisivat parhaan mahdollisen preppauksen koetta varten. Hinnoista sen verran, ettei ainakaan kalleimmasta päästä, ja tämän vuoden kurssista sain jopa 300 euron alennuksen.

        Ei yhtään Huippuvalmennuksen oma propapangaviesti, ei...


    • AG

      Itse ajattelin mennä turun pääsykoevalmennuksen kursille monestakin eri syystä; esim opettajat opiskelevat itse kaikki lääkiksessä, hinta-laatusuhde tuntuisi olevan ok, käyttävät epionen materiaaleja (kuullut epionesta paljon hyvää) etc.

      En ole vielä ilmoittautunut, ja nyt viikolla 6-7 ilmoittautuneet saavat 200€ kaverialennuksen, joten jos joku muukin on päätymässä/päätynyt pääsykoevalmennukseen niin laitathan s-postia osoitteeseen [email protected] niin säästetään 200€ mieheen/naiseen.

    • väsynytjeejee

      itse meinasin vuosi sitten mennä ja ilmottauduin myös mutta jouduin peruuttamaan koska itseopiskelu sujui paremmin. soittelevat vieläkin perääni vaikka materiaalitkin maksoin ja tein peruutuksen ihan niin kuin kuuluukin. *huoh* eipä niistä näköjään kovin helpolla eroon pääse. viimeksi kun vastasin niin yrittivät saada minua kursseilleen vaikka kouluun pääsinkin, tosin muualle kuin lääkikseen mutta sama aiheinen ala kuitenkin.

      • opiskelija

        Sama, Huippuvalmennus soittelee vieläkin perää. Hieman ärsyttävää...


    • Vermillione

      Hei! Ketään ilmottautumassa valmenuuskeskuksen mille tahansa valmennuskurssille? Tarvittaisiin pikaisesti "kavereita" jotka ilmottautuis porukalla, niin tulee alennusta! Kurssilla ja kaupungilla ei väliä. Pikaiset yhteydenotot: [email protected]

    • kurssilainen3

      Turun Pääsykoevalmennuksen opettajissa hieman parantamisen varaa, ylimielisiä. Iltamat hieman ennen pääsykoetta ja opettaja valaa uskoa "kaikki ei tule pääsemään". Psykologinen silmä uupuu... Ja pahasti...

    • Sisko1234

      Huh löytyipä vanha keskustelu! Oma sisko menossa Turun Kandivalmennuksen kurssille koska kuullut siitä lääkisläisiltä tutuilta paljon hyvää (olleet itse kai myös kurssilla)! Pidetään peukkuja että kehut pitävät paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe