sattuuko kukaan tietämään koska pokemon black and white julkaistaan suomeen? koska en itse tiedä sitä jos joku tietää nii kertoisi
Vastaukset 6
- rndm.
...mutta joskus keväällä-kesällä 2011.
- :)
4.3. USA:han tuote tulee 6.3.
- White or Black?
..kukaan mistä tämä asia johtuu? Mua kiinnostaa taas sellanen asia et saakohan joistakin kaupasta pelin ostaessa jotain kivaa aiheeseen liittyvää...?(siis jos tilais ennakkoon yms asian ansiosta/ensinmäisille... HKI.n kaupoissa.. jos joku saa jostain tietää ni infoo.. vaikka kyl lehdis on varmaan sit lähenpänä mainoksii sellasesta.. Olis kiva ny saada ku en oo koskaan saannu eikä ok ollu rahaa ostaa heti pelii..
- nm
White or Black? kirjoitti:
..kukaan mistä tämä asia johtuu? Mua kiinnostaa taas sellanen asia et saakohan joistakin kaupasta pelin ostaessa jotain kivaa aiheeseen liittyvää...?(siis jos tilais ennakkoon yms asian ansiosta/ensinmäisille... HKI.n kaupoissa.. jos joku saa jostain tietää ni infoo.. vaikka kyl lehdis on varmaan sit lähenpänä mainoksii sellasesta.. Olis kiva ny saada ku en oo koskaan saannu eikä ok ollu rahaa ostaa heti pelii..
Jos ostat Blackin tai Whiten Anttilan nettikaupasta saat jonkun avaimenper'n
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=680181&shopId=19653&compartmentId=34170&categoryId=34172&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Mutta ala osta Anttilasta vaan taalta
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/484525?ref=hakuehdotus
- jjggfff
DODDII
näin jo ekat black ja white myynnissä oulun pelimies liikkeessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512