Täytyy todella sanoo että kun aikanaan armeijan palikkatesteissä kysyttiin että "kiristääkö vanne päätäsi" niin uskoisin tietävän mitä Ollin ainakin pitäisi vastata.
Jos kaverin suoritustaso vastaisi edes 10% siitä mitä Nykänen aikanaan saavutti niin hyväksyisin tuon käytöksen, mutta kun kaverilla ei ole mitään merkittäviä saavutuksia niin toivon että kaveri pidetään ulkona maajoukkuekuvioista loppuelämän. Sillä ei ole mitään annettavaa ollut eikä tule olemaankaan, siis miksi pitää poikaa kuvioissa mukana?!!!!!!? Ulos!!!!!!!!
Olli ulos maajoukkueesta ikuisiks ajoiks.
13
441
Vastaukset
- lofkriiumdld'w
Jos tarkoitit Nykäsen saavutuksina strippailuja, pahoinpitelyjä, puukon kanssa heiluntaan niin Olli on kyllä ja onneksi mahdollisimman kaukana kyseisistä saavutuksista. Mutta mäestä Olli on kylläkin saavuttanut useita MM mitaleita joukkuemäestä ja yhden henk.koht. MM-hopean suurmäestä. Käytös on luokatonta ns. aikuiselta mieheltä ja siitä kärsikööt. Mutta hyppääjän ainesta kiistatta kaverissa olisi.
- ihememies
mittakaavassa suoritukset lähes mitättömiä. Ei taida mahtua edes 30 parhaan suomalaisen mäkihyppäjän joukkoon. Muistaakseni Ollilla on tapana mm. huitoa tuopilla päähän vai miten se meni... ja ne kaikki muut.
Matti sentään edes pystyy tekemään itsestään suositun ja myös tekemään rahaa laulamisella ilman laulutaitoa. Entäpä Ollin tulevaisuus? - imehemeis
ihememies kirjoitti:
mittakaavassa suoritukset lähes mitättömiä. Ei taida mahtua edes 30 parhaan suomalaisen mäkihyppäjän joukkoon. Muistaakseni Ollilla on tapana mm. huitoa tuopilla päähän vai miten se meni... ja ne kaikki muut.
Matti sentään edes pystyy tekemään itsestään suositun ja myös tekemään rahaa laulamisella ilman laulutaitoa. Entäpä Ollin tulevaisuus?Ymmärtääkseni Ollilla on vielä hyppääjän ura kesken, joten vertailu Nykäsen saavutuksiin tai muihinkaan jo uransa lopettaneisiin ei ole oikein osuva. Jos muidenkin hyppääjien "osallistumisoikeus" kisoihin määriteltäisiin Nykäsen saavutusten perusteella, niin hiljaista olisi Suomen maajoukkueessa. Morgi ja Sliiri voivat alkaa örveltämään "luvan kanssa" ehkä jo loppukeväästä, saavutuksissa kun löytyy. Ei se näin mene, ei saavutukset urheilussa eikä muissakaan ammateissa oikeuta käyttäytymään asiattomasti.
- abab+
ihememies kirjoitti:
Matti sentään edes pystyy tekemään itsestään suositun ja myös tekemään rahaa laulamisella ilman laulutaitoa. Entäpä Ollin tulevaisuus?ihememies kirjoitti: "Entäpä Ollin tulevaisuus?"
Onhan Ollilla opiskelupaikka Oulun yliopistossa (matematiikka). - hyvin menee
abab+ kirjoitti:
ihememies kirjoitti: "Entäpä Ollin tulevaisuus?"
Onhan Ollilla opiskelupaikka Oulun yliopistossa (matematiikka).Iltalehden mukaan Olli harkitsee kansalaisuuden vaihtoa. Alkaa olla siis aivan Nykäsen reitillä. Todennäköisesti siis kohta ilmoittaa hakevansa Ruotsin kansalaisuutta ja muuttavansa Kööpenhaminaan.
Sitten voiskin alkaa laulaa seuraavaks. - Teuva40
abab+ kirjoitti:
ihememies kirjoitti: "Entäpä Ollin tulevaisuus?"
Onhan Ollilla opiskelupaikka Oulun yliopistossa (matematiikka).Jep,
Voihan olli mennä matematiikan tunneille. Vaikka miettimään, mitä siitä tulisi, jos nostaisi peukalon ja sitten molemmat keskisormet pystyyn yhtä aikaa: siis peukalo, molemmat ja keskisormet - olikos se neljä?
Tuo nolli pitää pyyhkiä äkkiä, viimeistään nyt, lopullisesti Suomen mäkimaajoukkueen historiastakin pois.
Muuttaisi Venäjälle tai Ruotsiin. Että saisimme nauraa naapureille, eikä häpeillä omiamme. - MOLLI OLLI
Teuva40 kirjoitti:
Jep,
Voihan olli mennä matematiikan tunneille. Vaikka miettimään, mitä siitä tulisi, jos nostaisi peukalon ja sitten molemmat keskisormet pystyyn yhtä aikaa: siis peukalo, molemmat ja keskisormet - olikos se neljä?
Tuo nolli pitää pyyhkiä äkkiä, viimeistään nyt, lopullisesti Suomen mäkimaajoukkueen historiastakin pois.
Muuttaisi Venäjälle tai Ruotsiin. Että saisimme nauraa naapureille, eikä häpeillä omiamme.sun kanssa. Mitään ei menetettäis, vaikka muuttais pois....sosiaalialakin olis vaan tyytyväinen, sillä toi idiootti on ihan kohta deekiksellä, kun hypyt on nyt hypitty. Luuleeks se tosiaankin olevansa joku maailmantähti ja korvaamaton....täys pelle.
- liukuovi
MOLLI OLLI kirjoitti:
sun kanssa. Mitään ei menetettäis, vaikka muuttais pois....sosiaalialakin olis vaan tyytyväinen, sillä toi idiootti on ihan kohta deekiksellä, kun hypyt on nyt hypitty. Luuleeks se tosiaankin olevansa joku maailmantähti ja korvaamaton....täys pelle.
jepeti jepeti, pelle se on. Annetaan viisumi Venäjälle tai Ruotsiin. Sitten lyödään leima nollin kankkuun ja lähetetään täältä kauas pois. Emme tarvitse moista keskisormeilijaa vaan tosi miehiä hyppimään
- huh ja huh
Pantiin tämäkin syrjään, toivottavasti ikuisiksi ajoiksi.
http://naurunappula.com/397336/bushfingerflip.jpg- Molo Pää Olli
että tohon porukkaan ei tosiaankaan tarvita enään mitään Harri Ollia "elvistelemään" ja vittuilemaan muille.
Hyvä yhteishenki vaikutti varmaan jollakin lailla, kun yksi "jarru" on nyt hyppynsä pomppinut...ainakin toistaiseksi. Hyvä mäkiukot.
- Ex hyppaaja
Ei olu jumala paljon kauhalla antanut älyä tälle hyppääjälle. Onko kusi nousstu Ollille päähän vai mikä mättää? Taitaa ura olla natiaisella jo takana päin ja ura edessä narkomaanina tai alkoholistina.
- Juha822222
myös että Ollia on kiusattu joten sen vuoksi näytti keskisormeaan.
Siis Olli ei olekaan se kiusaaja/vittuilija vaan toinen taho.
Näin.
Olli on sympaattinen tyyppi persoonana kuulemma, mutta kun suuttuu jollekin kiusaajalle niin keskisormea näytetään.
Kyllä itsekin tekisin samoin jos mua kiusattaisiin niin antaisin samalla mitalla takaisin, sanomalla hankalasti tai näyttämällä vaikka sitten keskisormea.
Olli haluaa purkaa pahaa oloaan ryyppäämällä koska hänestä ei pidetä ja häntä syrjitään hyppypiireissä koska hän on erilaisempi kuin muut, oman tiensä kulkija erakkotyyppi/luonnonlapsi, vähän samankaltainen kuin tuo Silvain Zurbriggen(alppihiihtäjä).
Mäkihypyssä kuitenkin täytyy osata pelata tiimipeliä mut sitten on näitä erakoita yksinolijoita kuten Olli...
Heille toimii parhaiten se yksinolo, he eivät ole parhaimmilaan ryhmissä.
En minäkään olisi koska olen erakko/yksinolija.
Mun ei kuitenkaan tarvi ryypätä viinaa, mä olen mikä olen, vähän erilaisempi omissa oloissaan viihtyvä tyyppi.
Mutta kiusaamaan ei saa ryhtyä koskaan vaikka olisikin erilaisempi.
Olli on siis kovan paineen alla koska kiusataan ja näin ollen ymmärrän hänen tempaukset. - juha82222
Juha822222 kirjoitti:
myös että Ollia on kiusattu joten sen vuoksi näytti keskisormeaan.
Siis Olli ei olekaan se kiusaaja/vittuilija vaan toinen taho.
Näin.
Olli on sympaattinen tyyppi persoonana kuulemma, mutta kun suuttuu jollekin kiusaajalle niin keskisormea näytetään.
Kyllä itsekin tekisin samoin jos mua kiusattaisiin niin antaisin samalla mitalla takaisin, sanomalla hankalasti tai näyttämällä vaikka sitten keskisormea.
Olli haluaa purkaa pahaa oloaan ryyppäämällä koska hänestä ei pidetä ja häntä syrjitään hyppypiireissä koska hän on erilaisempi kuin muut, oman tiensä kulkija erakkotyyppi/luonnonlapsi, vähän samankaltainen kuin tuo Silvain Zurbriggen(alppihiihtäjä).
Mäkihypyssä kuitenkin täytyy osata pelata tiimipeliä mut sitten on näitä erakoita yksinolijoita kuten Olli...
Heille toimii parhaiten se yksinolo, he eivät ole parhaimmilaan ryhmissä.
En minäkään olisi koska olen erakko/yksinolija.
Mun ei kuitenkaan tarvi ryypätä viinaa, mä olen mikä olen, vähän erilaisempi omissa oloissaan viihtyvä tyyppi.
Mutta kiusaamaan ei saa ryhtyä koskaan vaikka olisikin erilaisempi.
Olli on siis kovan paineen alla koska kiusataan ja näin ollen ymmärrän hänen tempaukset.suora lähetys näkyy kaikkialle maailmaan että keskisormea ei näytetä mutta paineet on kovat kun kiusataan.
Tunnen empatiaa Ollia kohtaan, häntä ei kohdella oikein.
Jos joku mua ei kohtele oikein niin mä en kohtele oikein häntäkään.
Jos jotain lyödään kasvoihin niin parempi antaa takaisin.
ja haastattelijat jahtaavat aina Ollia, kysyvät ihmeellisiä kysymyksiä.
Ei ihme että Ollia vituttaa tyhjänpäiväiset vittumaiset kysymykset.
Tiedän yhden youtube-videon jossa haastattelijat jahtaa Ollia kuin haaskaa.
Olli ei tee oikein noilla tempauksillaan mutta ymmärrän häntä koska häntä ei kohdella oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446