Pystyiskö joku keksimään enää mitään käyttöä korppuliitännälle (paitsi tietenkin korppuasema :) ?
Pystyisikö sitä mitenkään viritteleen sellaseksi, että siihen liittäisi muistikortin, vaikkapa cf:n? Näin cf olisi a: asema (Windowsissa) ja miksei toinen vaikka b:
Compact Flashithän sisältävät valmiiksi levyohjaimen (taitaa olla ide), joten ne kyllä sinänsä saa buuttikäyttöön, mutta saako ikäänkuin korppuasemaksi?
Käyttöä korppuliitännälle?
Vähän isompi korppu
5
267
Vastaukset
- parappa
Joo tällänen kiinnostas muakin, sillä tossa koneessa on toi korppu / floppydisk liintäntä ihan käyttämättä.
- UudenRaudanMies
Mulla ei moista liitäntää emolla edes ole, kuten ei myöskään IDE-liitäntää.
Sinänsähän tuo olis kuitenkin vanhemmalla emolla kätsy, jos pitää bootata "levykkeeltä", mutta ei koneessa (tietenkään) mitään korppuasemaa tänä päivänä edes ole.
- Futureman
Mikä on korppuasema?
Tällanen: http://www.leluhuone.fi/images/tuotekuvat/kuva200/Sisältö kuvia/Hello Kitty leivänpaahdin.jpg
- 5+10
Korppuasemahan on melkein nykyaikaa. Lerppuasema on sen sijaan jo vanhempaa perua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906