Olen menossa juuri Dusseldortiin ja hyvän hotellin etsintä käynnissä, koska kaupunki itselleni täysin tuntematon. Tuo hotelli pisti Booking.com:ssa silmään, mutta googlaamallakaan en oikein löytänyt tuosta juttua mistään.
Olisiko jollakin kokemuksia tuosta? Varsinkin sijainnista. Tuo kai lähellä Vanhakaupunkia?
Kaikki muutkin vinkit ja huomiot Dusseldorfista kovasti kiinnostaa, kun tuosta kaupungista ei juuri juttuja ole löytynyt! AirBerlinillä olisi lento Vantaalta.
Hotelli Steigenberger Parkhotel Dusseldorfissa?
5
699
Vastaukset
- ....
Näytti olevan Köningsalleen eli KÖ:n varrella, Kö on tunnetuin ostoskatu. Matka sinne edessäni vasta keväällä, eli valitettavasti en osaa kertoa enempää (en mene tuohon hotelliin).
Steigenbergit ovat kai paremman luokan hotelleja? - Jenniini.
Todella vähän täällä tai muilla matkakeskustelupalstoilla on ollut juttua Dusseldorfin hotelleista tai mitään suosituksia niistä. Mekin olemme naisporukalla menossa Dusseldorfiin ja hotelli etsinnässä. Vaihtoehtoina nyt ollut lähinnä Carathotel, Intercontinental ja tuo Steigenberger Parkhotel.
Kaikki kai aika lähellä Vanhaakaupunkia ja ostoskatuja?
Carathotel olisi noista selvästi halvin, mutta hotellitietojen perusteella se aika yksinkertainen ja pieni hotelli, vaikka 4 tähteä näyttääkin olevan. Iltabaari taitaa koostua parista rottinkituolista respan vieressä?
Intercontinentalissa taitaisi olla paremmat yöbaarit, mutta hinta on aika suolainen per yö?
Muita hyvätasoisia hotelleja lähellä Vanhaakaupunkia ja tuota ostoskatua ei oikein näyttäisi olevan? - 77654
Tripadvisorista löytyy paljon arviointeja ao hotellista:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187373-d191058-Reviews-Steigenberger_Parkhotel_Duesseldorf-Dusseldorf_North_Rhine_Westphalia.html - A&O
Majoituksen a ja o, ho(s)telliketju a&o. Vain posittivista kerrottavaa.
Itse oon yöpynyt Hotelli Madisonissa. Vanhasta kaupungista katsottuna toisella puolella keskustaa, mutta kävelymatkaa vain noin 5-10 min. lähinnä köta pitkin. Business -tason hotelli, palvelu ystävällistä, huoneet ok, aamiainen ok, mukava sauna- ja uima-allasosasto. Lähellä rautatieasemaa, itse kuljin junalla sinne ja pois niin tämä oli yksi syy hotellin valintaan. Jonkin verran liikenteen meteliä, kun ison tien varressa. Hyvä valinta jos huoneen saa alle 100 € yöltä ja haluaa päästä saunaan eikä pieni kävely vanhaan kaupunkiin haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954