eli minkälaista työpanosta voidaan vaatia harjoittelijalta? samaa kuin palkallisilta? olen siis kolmekymppinen ja työharjoittelussa työvoimanpalvelukeskuksen (TYP) järjestämän koulutuksen/kurssin kautta.
Vastaukset 4
- Robin Hood
Kauanko harjoittelujakso kestää
Minkälaista ohjausta saat työharjoittelupaikalta
Maksaako harjoittelupaikka AKK:le työpanoksestasi mitään?
Sitoutuuko paikka työllistämään Sinut?
Tietää harjoittelupaikan luottamusmies että olet siellä harjoittelussa?
Montako harjoittelijaa siellä on
Kuka on järjestänyt työasun Sinulle?
Paljonko (montako %) harjoittelijoita on koko määrästä
onko harjoittelojoita yleensä työllistetty heille?
Tarjoaako harjpoittelupaikka edes RUOKAA Sinulle?? - OPasiantuntija
Sinulla pitäisi olla työharjoittelua varten suunnitelma
- entinen osaaminen
- koulutusken ja ammatin tavoitteet
- Sinun omat tavoitteet
- Sinnua tulee opastaa turavalliseen työskentelyyn
- Keskeisä ovat myös Sinun omat tavoiotteet ja motiivit
Työpanoksesta:
1. Ensisijaisesti näkisin Sinun tulee oppia noudattamaan
työlainsäädäntöä kuten kenen tahansa työntekijänkin
2. Lisäksi alan ja työssäoppimispaikan käytäntöjä
3. Oppia toimimaan työryhmän jäsenenä vastuullisesti
4. Työpanoksen- suorituksen tulee olla virheetön
5. Työt on tehtävä riittällä turvallisuudella
ja sitten " riittävällä" joutuisuudella
Mikäli työpanoksesi on sellainen harjoittelujakson lopussa kun mitä yritys vaatii tehtävään tulevalta uudelta työntekijältä niin asia on OK. - TE-k-AKK-Opetusvir.
A. Kysytkö sen vuoksi että haluat tehdä niin paljon että työllistyt yritykseen?
B. Että oppisit ammatin hyvin.
C. Vai siksi ette vaan tee liikiaa ilmaista duunia?
D. Että minimoit työt niin, että et vaan työllistyisi?
Asiaa tulee kysyä opettajalta. Hän ei ehkä osaa vastata mutta ottakoon selvää.Kysymys ja asiasi tulee selvittää opettajan ja työssäoppimispaikan avainhenkilköiden kesken.
Ja kehen työntekijään vertaamme.
1. Vasta-alkajaan 2 vk työssäolleseen
2. Puoli vuotta olleeseen
3. 3, vuoota oleeseen
Vai yli 6 v. olleeseen. - Neuvoantavat
Sopisi edes kiittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408