Vinkkejä magian käyttöön?

Noitatyttö94

Eli olen kokeillut elementtien käyttöä jo parin vuoden ajan, ja vain tuulen ja sään hallitseminen on tähän mennessä onnistunut kunnolla. Eikä siis kyseessä sattumaa, koska täysin tyynenä päivänä tuullut rajusti ja pyydettyäni tunnin päästä satanut, vaikka sadetta ei oltu luvattu. Lisäksi monia muita pienempiä taikoja. Olisin kiinnostunut oppimaan lisää, mutta älkää turhaan selittäkö minulle chakroista ja energiavirroista, koska en tajua niistä mitään :D
Eli olisiko kellään ideoita harjoituksiin, jonka avulla voisin oppia lisää?
Olisiko kenelläkään vinkkejä?
Yms...
Ja pliis, älkää kirjoittako tänne jos meinaatte ehdottaa tyyliin " Paskanna housuusi"-juttuja tai jos tulette vain mollaamaan!!

Kiitos ^^

2

528

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no vaikka "lesser banishing ritual of the pentaram" ym.theleman(Aleister Crowleyn perustama uskonto) rituaaleja

• rev.ver

Hei,

En aio ehdottaa, että paskantaisit housuusi, koska se on oma valintasi mitä teet, mutta rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että housuun paskantaminen on kokemuksena melko väkevä ja järisyttävä tapahtuma, jonka muistat varmasti koko loppuelämäsi. Jos magiaksi nyt vaikka tänään määritellään kaoottisten energiavirtojen muotoilu suhteellisen pysyviksi entiteeteiksi eli energiapyörteiksi tai kaaoksen voimien vapauttaminen totutun järjestyksen järkyttämiseksi, niin kummastakin näkökulmasta katsottuna housuun paskantaminen on väkevää magiaa par excellance, riippumatta siitä teetkö sen tarkoituksella taikka vahingossa.

Eräs ystäväni sanoi kerran, että ihminen on viisas vasta sitten kun on oppinut arvostamaan ruskeaa väriä.

Rev

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2102
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      686
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      633
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      62
      485
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      482
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      450
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      447
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      438
    Aihe