Peritäänkö tukholmaan menevillä väylillä ruuhkamaksua nykyään ? Muistlisin että joskus oli kokeilu ja silloin ei peritty ulkomaalaisilla rekkareilla varustetuilta autoilta. Muistaakseni se maksuysteemihän vaati silloin jonkun laitteen joka oli tietenkin vain paikallisilla.
Vastaukset 9
- ei oo laskuja koskaa
ei peritä.
- todistetusti
edelleenkään peritä ulkomaalaisilta autoilta, tuli taas kesällä todettua.
- turisto
Asia on, kuten arvelit: systeemi ei koske ulkomaalaisia. Mitään tulliportteja ei ole, luentasysteemi on elektroninen, joten ei vaikuta turistin liikkumiseen.
- Piätöstä vaille!
Lehdessä luki, että Ruotsikin aikoo alkaa perimään ulkolaisilta autoilta ruuhkamaksuja (Tukholma ja Göteborg sekä jotkin sillat).
- näin on näreet
Ei ole vielä päätetty miltään viralliselta taholta. Tukholman sekä Göteborgin ruuhkamaksut ovat yhä edelleen keskikaupunkiin menevästä ja tulevasta liikenteestä ma-pe kl 06.30 - 18.29 ruotsin rekkareilla oleville autoille.
- kyllä näin nyt on
Totta se on 1/1 2015 alkaen myös ulkomaan rekistereissä olevilta peritään ruuhkamaksu niin Tukholmassa kuin Göteborgissakin ma-pe 06.00 - 18.29 välisenä aikana. Myös siltamaksut Sundsvalliin ja Motalaan tulevat voimaan helmikuusta alkaen myös ulkomaalaisrekistereissä oleviin autoihin. Voit lukea lisää suomeksi sivustolta www.transportstyrelsen.se , valitse other languages, valitse Suomi.
- Kallista_on
1/2016 hintoja on korotettu.
- nikki123
Miksi ulkomaalaisilta? Mehän kuitenkin tuomme rahaa maahan.
- Tasa.arvoinen
=kaikilta peritään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520