Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paras sotapeli?

CodBlackOps

mikä ois tämän hetken paras sotapeli? ja jotain perusteluja kiitos!
onko tämä uusi Call Of Duty Black Ops minkälainen? yksinpeliä tulee varmaankin pelailtua enemmän.

30

4119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -,,,-,.-.,-,

      Sanotaan että BC2, MW2 ja uusin MoH. Varauksella black ops. Siinä tämän hetken parhaat. Ja noista paras on vähän makuasia. Oma valinta olisi BC2. Yksinpeli ok ja verkkopeli aivan huippu. Tälle on tulossa vielä lisäosa Battlefield Vietman kohta puoliin. Älä missaa verkkopeliä sillä siellä ne parhaat gamet on.

    • gdfgfdgfd

      paras sotapeli varmaankin mw2. olen pelannut viimeisen vuoden aikana mm. mw2,mw1, moh tier 1, bc2, black ops... on niitä vielä monta :P. mutta en suosittelisi black opsia. liian samanlainen muiden codien kanssa. pätkii servut liikaa, huono respaus, aseilla saat ampua turhan paljon vihollisiin ennen kuin kuolee. ja ei ole mitää ideaa ostaa mitään codia jos pelaat lähinnä yksinpeliä. menin ite black opsin yksinpelin 2 päivässä läpi, yhessäkin ois päässy jos ois jaksanu pelata.

    • i´m 2 drunk

      Moh:issa oli omat hyvät puolensa, mutta siinä oli/on liikaa snipuja, codeissa on liikaa teinejä jahtaamassa killstrekkeja joten Battlefield BC2 on näistä omasta mielestäni paras. Tämäkin on taas vaan meikäläisen mielipide mutta battlefieldissä on sitä jotakin. Yleensä porukka jakaantuu tasaisemmin eri aseluokkien kesken kuin muissa sotapeleissä. Ympäristö on pitkälti tuhottavissa ja ajoneuvoja on moneen lähtöön. Pelistä löytyy myös dlc:nä co-op jota on ollut ihan mukava pelata ja nyt joulun alla tulee aiemmin mainittu "Good Morning" Vietnam karttapaketti. Ohjaus on battlefieldissä selvästi kankeampi kuin codeissa mutta herkkyyttä muuttamalla sekin hieman helpottaa ja se on kuitenkin kaikille samanlainen. Maku asioista on paha mutta joskus hauskakin kiistellä kun kaikki ovat kuitenkin oikeassa.

    • aLaaJeP

      itellä on vaan cod 2 ja on siinäkin ihan hyvä verkkopeli.....mut kyllä uuemmissa on paljo parempi. mulle käy kumminki cod2.on mulla ollu myös moh 1.....
      se oli tylsä peli ja siinä vähä verkkopeli kusi:D:DD:D::DD:D:

    • JoopaJoo....

      minä ainaki pelaan enemmän verkkopeliä.

    • vaihto ehtoja..

      jos et pelaa verkossa ni et saa mitään hirveitä irti näistä sotagenreen jättiläisistä koska niis on pääpaino verkkopelaamisessa ja yksinpeli menee läpi parissa päivässä jos oikein innostut hakkaan pitkiä rupeamia codia battlefieldiä jne. jos fps pelin ei tarvitse olla varsinainen sota peli ja pelaat yksinpelinä ni kannattaa tutustua esim. fall out kolmoseen siinä riittää pelaamista kerrakseen! Vähä riippuu kyl minkälaisista fps peleistä sit tykkäät

    • SOTAPELEJÄ

      Jos aiot pelata pääasiassa yksinpeliä, niin silloin nämä olisivat hyviä vaihtoehtoja:
      - Brothers in Arms: Hell's Highway
      - Operation Flashpoint: Dragon Rising ja Red River
      - Far Cry 2
      - Crysis (alkuperäinen, se on tosin ladattava PS Storesta)
      - Ghost Recon Advanced Warfighter 2
      - Killzone 2 ja 3 (niissä on myös ihan menevä moninpeli)

      • Lasol

        Far cry nyt on mitä on, Nätti pelialue ja mapeditor on hauska,Mutta loistopelin pilaa yksin haahuilu campaignissa ja pelituntuma/ajituntuma,ampuminen ja liikkuminen tuskaista.


      • SOTAPELEJÄ
        Lasol kirjoitti:

        Far cry nyt on mitä on, Nätti pelialue ja mapeditor on hauska,Mutta loistopelin pilaa yksin haahuilu campaignissa ja pelituntuma/ajituntuma,ampuminen ja liikkuminen tuskaista.

        Kun ohjaukseen tottuu, toimii se kuin unelma....


    • PattuFieldi

      Ostappa Battlefield 1943, maksaa vain jonkun 10€ PSN Storesta ja on kokopeli, itse en edes pelaa sotapelejä, mutta 43 on mielestäni hyvä!

    • Sakke29

      Ole 300. airsoft-seikkailija tänä vuonna. www.seikkailijat.fi

    • dsdsaaaaa

      Mielipide asia. Mutta itse olen tilannut jo uuden black ops 2. Oon zombi fani siihen tulee semmoset :D Ja itse peli kertoo vuodesta 2025, niin tulee varmaan hauskoja aseita ja mappeja :)

    • etin cs tapasta ps3

      Onko olemass counter-strike global offensiven tapaista peliä ps3:selle?
      Olis kiva pelailla sellasta eikä enää CoDeja sekä gta:ta ja ei mitään far crytä tai
      assasinssia tai jtn muuta tollasta vaan pelii mis pitää ostaa aseet, aseisiin saisi
      yms tähtäimiä, vaimentimia ja muuta mukavaa, tai peli iha cs globalin tyyliin.

      • ghost soldier

        future soldier


    • etin cs tapasta ps3

      mulla on jo 1 tom clanyn peli, ghost recon 2

    • trollinaama

      mulla on 4 uosikki pelii niiden nimet on Black ops ja MW3,4 ja MEDAL OF HONOR WARFIGHTER KOKEILKAA IHMEES :DDDDD

    • perfect target

      Pc:lle (ja moninpelaamiseen) Battlefield 3 on ehdottomasti paras valinta :)
      Konsoleille suosittelen Bc2:sta ja medal of honoria :D

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Kyllä nyt puhut niin pazkaa että tuota ei usko kukaan! Moh on aivan perceestä ja battlefield loistoo vioillaan! cod sarjassa kun pysyt niin saat kokoajan parasta! On nuita hairahduksia tullut itse tehtyä jo niin paljon että tiedän mistä puhun muita ei kannata edes miettiä kuin call of duty pelisarjaa ellet sitte halua pettyä.


    • bs3<3 codhyivittu!

      Helvetin tyhmä kysymys ! Battlefield 3 tietenkin! codeja pelaa ainoostaan 12v helari jonnet... jos sää haluut oikean sotapelin ostat bf3 tai jos haluut pelin missä kiväärillä hypitään talosta alas 1080 astetta noscope pasqat päälle niin ostat codin mitä ei voi ees sanoo SOTAPELIKS

      • aikuistu jo.

        tekstin perusteella olet myös vielä aivan lapsi, tai ainakin henkisesti pikkulapsen tasoll joten tuon perusteella battlefieldeissä näkee siis myös pikkulapsia tai ainakin epäkypsiä aikuisia sitten. ne ovat kummatkin pelejä joita pelaa kaiken ikäiset. ja kuuluuko pelin olla täysin aito, tai onko mikään peli täysin aito?
        ei codi ainakaan, vai onko oikeassa elämässä perkkejä jonka avulla esim. puukotan kauempaa?
        ja tottahan se on että bf on realistisempi, mutta miksi edes verrata sitä codiin...

        jos jotain aitoa sota fiilistä codista haluaa niin suosittelen pelaamaan competive promodia PC:llä, siitä on kaikki pas.ka poistettu (perkit yms), ja peli fiilis on aivan eri.

        ja mikä on bs3 nimimerkissäsi? bs on internetissä yleisesti lyhenne bullshitistä, rakastat bullshittiä? kiva kuulla...


      • cod on paras

        bf3 on perceestä eihän se ikuinen beta pazka ees toimi ja päivityksiä 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999gigaa arvaa montako ulkoista kovalevyä pitäny hommata että saa kaikki bf3 korjaukset talteen! Call of duty tietenkin kaikilla muilla voi pyhkiä persiinsä.


    • bf3 won this time

      Itse pidän enemmän Battlefieldistä. Ennen pelasin aina Cod mutta sitten kun oppi battlefieldiä pelaamaan niin onhan se vaan hyvä! Battlefieldissä plussaa saa vielä kun pääse härveleillä ajelemaan ;) ja onhan siellä ihan eri meininki kuin codeissa.
      Codeissa rupesi kyllästyttään kun pelaa sniperillä ja tähtää 3s liian kauan niin pojat rupee huuteleen et ''vitun hardscope! opettele pelaa!!'' molemmissa hyvät ja huonot puolet mutta ite kallistun battlefieldin puolelle.

    • bf3beast

      Jos nyt pilkkua nussitaan ni codi ei oo ees sotapeli .. Mutta ei siinä mitään. Vastaan kysymyksee Battlefield 3. Paljon hauskempaa joukolla kun codit. Kyl codeja joskus pelaa huvin vuoks mut on bäfä vaan parempi. Ja ehkä siks on enemmän näitä codi jonneja koska bäfä vaatii enemmän taitoa pelaajalta ku codi.

    • Killstreak teenage

      MW2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      On ihan paras!!!!!!!!!!!!!!!

    • bo 2 retards

      bo 2 pelaajat on juntteja.. taas tänään sain kd huoran itkemään..

    • Mw2 rulaa

      MW2 on ehdottomasti paras CODi.
      - Hyvät mapit
      - Aseet suht. tehokkaita
      - Realistinen, eli aidontuntuiset mapit, aseet ja hahmot (BO2 kusee koska kaikki on kauheeta sci-fiä muuta 'tulevaisuus' paskaa.)
      - Hyvät missionit eli tehtävät.
      - Sopivan halpahintainen.
      - PARHAAT KILLSTREAKIT

    • ei tee mitään

      Kaikki sotapelit ovat ihan paskoja

    • homo2

      kaikki sotapelit on olevinaan paskoja ei tee mitään ite oot paska

    • Hyväsotapeli

      Rainbow six siege on hyvä ja taktinen.

      • ei-sota

        Tämä ei ole sotapeli, vaan terroristien ja CIA - agenttien välinen taktinen ammuntapeli. Sotapelejä: War Thunder, Battlefield 1, Medal of Honor


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe