Jos pituutta kysytään jossakin niin onko se aamullamitattu vai illallamitattu pituus kumpi on "oikea" pituus.tämmönen vitun typerä kysymys kun on tylsää.olen 171-172cm pitkä riippuen juuri ajasta.kuinka paljon ihminen on aamulla pidempi kuin illalla joo se on yksilöllistä mutta suurinpiirtein keskimäärin.kertokaa että saan sielunrauhan xDD.Jos pituutta kysytään niin onko se tuo aamulla mitattu pituus vai illalla vai päivällä tai millllo.olen aamulla 172 päivälläkin on vielä 172 mutta illalla alkaa olla 171 paikkeilla tai vähän yli.
Vastaukset 5
- hjkgyukgyukhjkgyuy
Päivällä mittaat niin tulee se virallinen mitta...
- sdfghjdsfdrgthy
Ite oon aamulla jotai 3 senttiä pidempi kuin illalla, mutta itse katson että se oikea pituus on ilta ja niin on myös paino. Tavallaanha se on huijausta olla lähemmäs 10 h syömättä ja mitata paino ja kertoo et on vaik 50 kiloo jos oikeesti on suurimman osan päivästä siinä 52 kilossa
- poik93
no mä taas katon et se mittaus tulos on enemmän oikee taas aamul ku illalla. Mäki oon aamulla jopa 2 cm(!) pidempi ku illalla ja vähä kevyempi. mun mielestä aamu paino on se oikee paino joten niin on myös pituus
- minuusss
Joo ihminen menee 1-3 senttiä kasaan päivän aikana. Itse menen 2 cm. Paino ainakin punnitaan aamulla todellakin. vessan jälkeen. Painon kanssa muutenkaan ole niin tarkkaa kun se heittelee päivästä toiseen ja monella kilollo päivän aikana. ihminen lihoo ja laihtuu vuodesta toiseen.
Pituus on aina sama: aamulla tietty pituus ja illalla sitten keskimäärin 2 cm vähemmän.
Itse mieluiten sanoisin aamupituuden, mutta en tiedä mikä on oikea? Näkyy olevan mielipide asia. Sano iltapituus jos se tekee sut onnelliseks tai sano aamu jos se tuntuu paremmalta. jos otat keskiarvon niin kellään ei luulis olevan nokankoputtamista ainakaan.
ainiin 0.5 cm pyöristetään ylöspäin ja 0.4 jo alas. näin matematiikassa! Naurettavaa kun jotku ilmottaa pituutensa 0.5 cm tarkkuudella. - pyllyseta
JÄNNITÄ PYLLYLIHAKSESI NIIN SAAT LISÄÄ PITUUTTA. PITUUS LYHENEE PÄIVÄN AIKANA KOSKA PYLLYN VETOVOIMA VETÄÄ MAATA PUOLEENSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2051989
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731045- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.335658- 25646