Yhteisö etsii jäseniä

Sundari

Olen perustanut yahoogroupsiin perustan yhteisölle nimeltä Katajanmarja.
Tavoitteena on saada koottua noin kymmenen (tai kolmentoista :)) henkilön suuruinen yhteisö, jossa voi jakaa ajatuksiaan ja kokemuksia käytännön luonnonpakanuudesta. Myös yhteisiä projekteja olisi suunnitteilla. Kyseessä on suljettu yhteisö, jotta saadaan luotua luottavainen ja positiivinen ilmapiiri. Vaatimuksia jäseneksi pääsemiseen ovat seuraavat: täysi-ikäisyys, halu ja kiinnostus harjoittaa luonnonuskoaan (tämähän on aika laaja käsitys, mutta jokaisella on tietenkin oikeus ja velvollisuus noudattaa vaistoaan siinä, mikä itselle sopii ja mikä ei) myös ryhmässä muiden kanssa.
Olen itse ollut harjoittanut uskontoani vasta muutaman vuoden, joten aika lapsenkengissä mennään.

Lisäkysymyksiin vastaan mielelläni sähköpostitse.

3

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sundari

Postia saa lähetettyä menemällä www.yahoogroups.com -sivuille, etsimällä Katajanmarja-yhteisön Searchilla ja löytyneen yhteisön etusivulla on list-ownerin sähköpostiosoite. Sillä saa viestinsä tulemaan perille.

• wiikatemies

Ehkä tästä vielä jotain kehittyy? Wanha pieru on nyt wähän wäsynyt, mutta jos en muista vastata, niin hättyyttele samalla osoitteella jonka annoin tuolle Prometeus-leirin kyselijälle...;)

• kiti

saisko ihan tarkan osoitteen kun en löytänyt antamillasi ohjeilla, please.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe