Miksi niko n voitti?
Eikä nino'
Sitä mä ihmettelin?
Miksi niko n voitti?
6
383
Vastaukset
- Marika voittoon<3
...
- Eiks je!
että on lojaali tuotantoa kohtaan. Eiköhän tämä lause kuvanne sitä, että voitto oli luvattu Nikolle jo taloon saapuessaan.
- jeeeebooooooooooou
No nino ei voittanu siksi koska kansalla oli vielä hyvässä muistissa miten väkisin sormetti sampon pyllynreikää ja lensi sen takia ulos talosta
- En äänestänyt
Niko voitti koska sai eniten ääniä.
Yksinkertaista, mutta totta.- görgyj
Eipä ole totta.
Tuotantoyhtiö voi äänestyksestä riippumatta valita voittajan. Sub,fi:n sivulta:
Kopiotu Sub.fi sivun äänestysohjeista:
"Sub ja Metrome Film & TV eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Metronome Film & TV varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä."
- maminami
NO voi dääm.....eiks iha sama kuka viimeks voitti, nyt on nyt ja katellaan tätävuotta, .....ihan jänniä tyyppejä tosi monta, hyvin valittu porukka, hyvä tulee kunhan vähä tehtävät alkaa kunnolla ....ja tulee draamaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099