Onko kukaan tilannut Zooplus-verkkokaupasta. Voiko luottavaisilla mielin maksaa ostokset ja ostokset saapuvat ihan niinkuin pitääkin? Vastasiko tuotteet odotuksianne?
Tekisi mieli tilata sieltä, mutta en yhtään tiedä millainen firma on kyseessä. Näyttäsi ainakin olevan aika halpaa.
Zooplus-verkkokauppa
15
1219
Vastaukset
- --
Olen tilannut pari häkkiä sieltä ja oli ihan luotettava,kaikki hoitui hvin.
- 2 kanin emäntä
Olen tilannut kanin ruokasäkin Zooplus verkkokaupasta. Sama ruokasäkki oli kalliimpi Mustissa ja Mirrissä. Tilaus tehtiin torstaina, Zooplussalta tuli vahvistus sähköpostiin, että paketti on lähetetty. Seuraavan viikon tiistaina oli paketti kotiovella. Tuotteen sisältö oli sitä mitä pitikin ja ehjiä. Kerran Itella yrittää tuoda paketin kotiovelle, jos ei ole kotona niin jättävät postilaatikkoon lapun, jolla voi hakea paketin postista.
- Pettynyt ja huijattu
Tilasin sieltä koiranvaljaat ja rinnanympärysmitan piti olla liiveissä 90-97 ja todellisuudessa tuotte ei ollut edes lähellä 50cm.
Ei löydy mitään suoraa yhteyttä asiakaspalveluun.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILAA!! Palautukset eivät toimi ja tuotteet mitä sattuu!!!- kaneja3
Höpö höpö mä tilasin JÄTTI satsin kanin tarvikkeita ja kaikki tuli perille, kotiovelle :) Kaikki ehjänä - ei mitään moittimista!
- 4 KISUA
Meiltä jäi tulematta 1 ruoka ja vastasivat saman tien palaute meiliin ja palauttivat kyseisen summan. tilausvahvistuksessa on meili osoite mihin voi laittaa palautteet!!
PAREMPAA PALVELUA HEILTÄ SAA KUIN MONESTA ELÄINKAUPASTA SUOMESTA ....
- mui
Erinomaista palvelua ainakin .com:issa.
120-häkissä pohjalaatikko kulmasta halki -> ei haitannut käyttöä -> hyvittivät 15€ hinnasta kun lähetin sähköpostipalautteen ja kuvan haljenneesta kulmasta :) - jh
Itse olen kissalle tilannut kiipeilypuuta ja muita leluja, hyvin on tullut paketit perille, isommat ovelle asti.
- tilannut
Uskaltaa tilata. Olen tilannut kyseisestä firmasta noin kymmenisen kertaa. Joskus tilaukseen on tullut väärä tuote, tai kärsinyt matkalla kolhuja. Ei muuta kuin yhteydenotto sivuston palautelomakkeen kautta as.palveluun ja yleensä rahat on palautettu tai annettu korvaus. Luotettava liike. Olen tilannut kissalle mm. ruokia, kiipeilypuun ja hiekkalaatikon.
- Ninaj_89
Paras nettikauppa - erittäin ystävällinen palvelu ja hinnat kohdallaan. Suosittelen!
- Xan_pet
Itse olen tilannut tänä vuonna varmaan 10 kertaa. Eikä mitään moitittavaa (ainakaan vielä). Hinnat tosiaan paljon edullisempia kuin Suomessa. Olen kysellyt lisätietoa tuotteisiin joskus ja asiakaspavelu pelaa heillä erinomaisesti ja vastaavat saman päivän aikana. Tykkään jopa heidän sivuistaan paljon enemmän kuin muista nettikaupoista - tuotteet on erittäin selkeästi ryhmitelty ja ruokia ja tarvikkeita löytyy tosi runsaasti.
- na8
Itse juuri tilasin häkin ja vessan uudelle kanin poikaselle.
Kaikki meni hyvin. Ei mitään pahaa sanottavaa. - Computer says No...
na8 kirjoitti:
Itse juuri tilasin häkin ja vessan uudelle kanin poikaselle.
Kaikki meni hyvin. Ei mitään pahaa sanottavaa.Siis heillä on hinnat ok ja samoin kuljetuskustannukset.
Kaikki menee ok, paitsi jos heille pitää palauttaa jotain.
Näin minulla: Palautin sopimattoman tuotteen ja palautuskustannukset piti maksaa itse. Palautuskustannukset piti saada kuittia vastaan. Siis periaatteessa.
En ole vielä saanut niitä takaisin monien sähköpostien jälkeenkään.
Surkea kauppa, ei voi muuta sanoa.
Voinko saada rahani takaisn... Computer says No..
- Älä osta
Huomaan viesiketjusta että juuri kukaan ei ole joutunut palauttamaan joko rikkinäisen tai väärän tuotteeen takia.
Stten vasta ongelmat syntyvät. Ehkä halvat hinnat on saatu aikaiseksi sillä
että palutuskustannuksia ei makseta asiakkaalle. - Tyytyväinen asiakas.
Sain jonkin aikaa sitten väärän kissojen raapimapuun Zooplussasta. Ensimmäiseksi he kysyivät, suostuisinko pitämään saamani puun, mutta halusin kuitenkin saada sen minkä olin tilannutkin. He järjestivät kiipeilypuulle noudon ja toimittivat uuden tilalle. Ei mitään ongelmia.
- jooooooo789
olen tilannut kaneilleni sieltä, hyvin tuli perille maksoin pankkitunnuksilla. mutta osa mitä tilasin oli murskaantunut, paketti näytti tosi kärsineeltä. niin ja olihan siellä pari tilaamaani asiaa homeessa, joita ei voinut syöttää kaneilleni. mutta en palauttanut mitään enkä tehnyt reklamaatiota koska oli kummiskin niin pienestä summasta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514549Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983969Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks111809Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1191597Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321