näin että saako htc desire normaaliin sitä suosittua angry birds peliä tai muita vastaavia,mitä saa iphoneen . koska iphonessa on parhaat ne sovellukset
htc desire
2
847
Vastaukset
- iSuck
Kyllä mä sain omaan HTC tuon angri birdsin ladattua buumilta. Aika nihkeessä on tällä hetkellä tarjonta HTC/android puhelimille kun ei operaattorit tarjoa näille mobiiliviihdetarjoajille tarvittavia rajapintoja....
Sivulauseessa voin myös mainita, että on muuten surkein puhelin mitä olen koskaan omistanut tämä HTC. - änysisata
Parhaat sovellukset iphonessa hahahaaahaaha Sainpahan päivän parhaat naurut. Paras älypuhelin jonka tällä hetkellä saa on Nokia N900 sitä parempi onkin sitten se nokian tuleva "meego" puhelin. Pystyykö iphonella pelamaan supernintedon pelejä? entä nintendo64?? entä sit palmin kämmentietokoneelle tehtyjä pelejä?? Oho EI PYSTY!
Sivulauseessa voisin sanoa että tämä N900 jolla tätä tekstiä suolan tähän on paras puhelin ikinä ainoo vika on oikeastaan akku. Tähän saa ilmasta softaa ihan älyttömästi muunmuossa parhaimman nettiselaimen mozilla firefoxin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112