näin että saako htc desire normaaliin sitä suosittua angry birds peliä tai muita vastaavia,mitä saa iphoneen . koska iphonessa on parhaat ne sovellukset
Vastaukset 2
- iSuck
Kyllä mä sain omaan HTC tuon angri birdsin ladattua buumilta. Aika nihkeessä on tällä hetkellä tarjonta HTC/android puhelimille kun ei operaattorit tarjoa näille mobiiliviihdetarjoajille tarvittavia rajapintoja....
Sivulauseessa voin myös mainita, että on muuten surkein puhelin mitä olen koskaan omistanut tämä HTC. - änysisata
Parhaat sovellukset iphonessa hahahaaahaaha Sainpahan päivän parhaat naurut. Paras älypuhelin jonka tällä hetkellä saa on Nokia N900 sitä parempi onkin sitten se nokian tuleva "meego" puhelin. Pystyykö iphonella pelamaan supernintedon pelejä? entä nintendo64?? entä sit palmin kämmentietokoneelle tehtyjä pelejä?? Oho EI PYSTY!
Sivulauseessa voisin sanoa että tämä N900 jolla tätä tekstiä suolan tähän on paras puhelin ikinä ainoo vika on oikeastaan akku. Tähän saa ilmasta softaa ihan älyttömästi muunmuossa parhaimman nettiselaimen mozilla firefoxin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4702079Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35848Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 33831- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht444794- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40616