venymisarpia :(((

15 vee

reisissäni on jonkinlaisia venymisarpia ja ne näyttävät tosi inhottavilta, niitä on noin tuuman verran ja pahoilta näyttävät :( aina kun ollaan kavereitten kanssa uimassa niin kylmässä vedessä arvista tulee violetin sinisiä.... Monet sanoo että kaikilla on noita venymisarpia mutta kenelläkään kaverillani ei ole, kun olimme uimassa niin kaikkien reidet olivat täydellisen näköisiä, alkoi nolottaa pahan kerran siellä ainoana arpisena :'( Olen myös nuorempi kuin monet ystäväni ja pienikokoisempi ja hoikempi ja silti arpia riittää vaikka muille jakaa.
että olisiko jotain tehtävissä niille arville, iho on niiden kohdalta valkoista ( O__o)..... Itsetunto on aika matalalla varsinkin kesällä kun kaikilla muilla on shortsit ja mä kuljen vaan pitkissä housuissa :( nolottaa kamalasti näyttäytyä uimarannoilla :'(( auttakaa, pliis : )

11

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon:P

      Minunkin tyttöystävälläni on niitä mutta ei ne minua haittaa. Itseensä tuntuu kyllä haittaavan. Mutta minulle on ratkaisevaa vain se perseen koko

      • jokutuntematontyyppi

        Mulla on kans... Sillon ku ne tuli/huomasin ne, musta tuntu että eihän tälläsii oo ku joillakin vanhoilla akoilla. Sillon vielä uitiin kaverin kanssa, ja koitin pitää jalkoja silleen yhdessä, mutta nyt ne ei mua haittaa enää, kun kukaa ei niitä nää. Olen ny 16v ja 12 kun ne tulii.

        Sitä en vaan tiedä että mistä ihmeestä ne tulee? ja iho on siitä kohtaa kipeä jos koskee silleen lujemmasti:(


      • nw
        jokutuntematontyyppi kirjoitti:

        Mulla on kans... Sillon ku ne tuli/huomasin ne, musta tuntu että eihän tälläsii oo ku joillakin vanhoilla akoilla. Sillon vielä uitiin kaverin kanssa, ja koitin pitää jalkoja silleen yhdessä, mutta nyt ne ei mua haittaa enää, kun kukaa ei niitä nää. Olen ny 16v ja 12 kun ne tulii.

        Sitä en vaan tiedä että mistä ihmeestä ne tulee? ja iho on siitä kohtaa kipeä jos koskee silleen lujemmasti:(

        Iho kun venyy niin se repeää. Siitä ne arvet tulevat. Esim naisille niitä tulee raskaana ollessa kun maha kasvaa vauhdilla. Lihominen ja tietysti vain nopea pituuden kasvu voi aiheuttaa venymisarpia.


      • akiasfrjqewjqeop
        nw kirjoitti:

        Iho kun venyy niin se repeää. Siitä ne arvet tulevat. Esim naisille niitä tulee raskaana ollessa kun maha kasvaa vauhdilla. Lihominen ja tietysti vain nopea pituuden kasvu voi aiheuttaa venymisarpia.

        Ja toki myös pojille. Itsellänikin on, olen silti normaalipainoinen, ja kokoinen. Johtuu varmaan vitunmoisesta kasvustani. Nivusista löytyy siis.


      • TeroTee
        akiasfrjqewjqeop kirjoitti:

        Ja toki myös pojille. Itsellänikin on, olen silti normaalipainoinen, ja kokoinen. Johtuu varmaan vitunmoisesta kasvustani. Nivusista löytyy siis.

        Venykö pippelikin? :D:D:D


    • Siiställäddtä

      Minullakin on noita venymisarpia / ''raskausarpia''.
      Mua kyllä hävettää kavereiden kaa uimassa, mutta tiedän että ketään ei kiinnosta katsoa reisiäni ja arpia.
      Ne ovat normaaleja arpia jotka syntyvät kun laihtuu tai lihoo nopeasti.
      Kaiki tietävät että se on normaalia varsinkin tytöillä (pojilla en monesti olekkaan arpia nähnyt :D), eikä niissä ole mitään katsottavaa.
      Puoli vuotta sitten laitoin arpien päälle ohuen kerroksen kosteusvoidetta (ihan normia) ja päälle puuterimaista tai matta peiteväriä/puuteria. Uimassa tuo peiteväri lähtee pois tietenkin, mutta onhan tuo ihan oiva keino rannalle jos ei mene veteen :)
      Ajanmittaan arvet vaalenevat miltei näkymättömiksi.

      Nykyään mulla on arpia vaan hieman reiden yläpuolella ja perseessä.
      Ja ne ovet sinertäviä /liloja.

    • larr

      oon 17 ja mullekkin tuli noita noin puol vuotta sitten, oikeen sinertäviä koholla olevia arpia :s Nyt kuitenkin ne on alkanu vaaleneen mutta vähän koholla ne silti on. Eli ajan mittaan ne varmasti sultakin alkaa hälveneen.
      Voiteillakin niitä kuulemma saa hälvytettyä mutta ite en oo kokeillut, tässä yksi viestiketju niistä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6812337

    • Jos on niin sitten se johtuu siitä.

      • 15 vee taas

        olen kyllä pienempi ja hoikempi kuin kukaan kavereistani ;l lauta ja pieni


      • 15vee TAAS :D
        15 vee taas kirjoitti:

        olen kyllä pienempi ja hoikempi kuin kukaan kavereistani ;l lauta ja pieni

        olen itseasiassa alipainoinen :OOOOOOO miks justiinsa mulla on näitä D: jännä


      • possse
        15vee TAAS :D kirjoitti:

        olen itseasiassa alipainoinen :OOOOOOO miks justiinsa mulla on näitä D: jännä

        No stress.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe