venymisarpia :(((

15 vee

reisissäni on jonkinlaisia venymisarpia ja ne näyttävät tosi inhottavilta, niitä on noin tuuman verran ja pahoilta näyttävät :( aina kun ollaan kavereitten kanssa uimassa niin kylmässä vedessä arvista tulee violetin sinisiä.... Monet sanoo että kaikilla on noita venymisarpia mutta kenelläkään kaverillani ei ole, kun olimme uimassa niin kaikkien reidet olivat täydellisen näköisiä, alkoi nolottaa pahan kerran siellä ainoana arpisena :'( Olen myös nuorempi kuin monet ystäväni ja pienikokoisempi ja hoikempi ja silti arpia riittää vaikka muille jakaa.
että olisiko jotain tehtävissä niille arville, iho on niiden kohdalta valkoista ( O__o)..... Itsetunto on aika matalalla varsinkin kesällä kun kaikilla muilla on shortsit ja mä kuljen vaan pitkissä housuissa :( nolottaa kamalasti näyttäytyä uimarannoilla :'(( auttakaa, pliis : )

11

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon:P

      Minunkin tyttöystävälläni on niitä mutta ei ne minua haittaa. Itseensä tuntuu kyllä haittaavan. Mutta minulle on ratkaisevaa vain se perseen koko

      • jokutuntematontyyppi

        Mulla on kans... Sillon ku ne tuli/huomasin ne, musta tuntu että eihän tälläsii oo ku joillakin vanhoilla akoilla. Sillon vielä uitiin kaverin kanssa, ja koitin pitää jalkoja silleen yhdessä, mutta nyt ne ei mua haittaa enää, kun kukaa ei niitä nää. Olen ny 16v ja 12 kun ne tulii.

        Sitä en vaan tiedä että mistä ihmeestä ne tulee? ja iho on siitä kohtaa kipeä jos koskee silleen lujemmasti:(


      • nw
        jokutuntematontyyppi kirjoitti:

        Mulla on kans... Sillon ku ne tuli/huomasin ne, musta tuntu että eihän tälläsii oo ku joillakin vanhoilla akoilla. Sillon vielä uitiin kaverin kanssa, ja koitin pitää jalkoja silleen yhdessä, mutta nyt ne ei mua haittaa enää, kun kukaa ei niitä nää. Olen ny 16v ja 12 kun ne tulii.

        Sitä en vaan tiedä että mistä ihmeestä ne tulee? ja iho on siitä kohtaa kipeä jos koskee silleen lujemmasti:(

        Iho kun venyy niin se repeää. Siitä ne arvet tulevat. Esim naisille niitä tulee raskaana ollessa kun maha kasvaa vauhdilla. Lihominen ja tietysti vain nopea pituuden kasvu voi aiheuttaa venymisarpia.


      • akiasfrjqewjqeop
        nw kirjoitti:

        Iho kun venyy niin se repeää. Siitä ne arvet tulevat. Esim naisille niitä tulee raskaana ollessa kun maha kasvaa vauhdilla. Lihominen ja tietysti vain nopea pituuden kasvu voi aiheuttaa venymisarpia.

        Ja toki myös pojille. Itsellänikin on, olen silti normaalipainoinen, ja kokoinen. Johtuu varmaan vitunmoisesta kasvustani. Nivusista löytyy siis.


      • TeroTee
        akiasfrjqewjqeop kirjoitti:

        Ja toki myös pojille. Itsellänikin on, olen silti normaalipainoinen, ja kokoinen. Johtuu varmaan vitunmoisesta kasvustani. Nivusista löytyy siis.

        Venykö pippelikin? :D:D:D


    • Siiställäddtä

      Minullakin on noita venymisarpia / ''raskausarpia''.
      Mua kyllä hävettää kavereiden kaa uimassa, mutta tiedän että ketään ei kiinnosta katsoa reisiäni ja arpia.
      Ne ovat normaaleja arpia jotka syntyvät kun laihtuu tai lihoo nopeasti.
      Kaiki tietävät että se on normaalia varsinkin tytöillä (pojilla en monesti olekkaan arpia nähnyt :D), eikä niissä ole mitään katsottavaa.
      Puoli vuotta sitten laitoin arpien päälle ohuen kerroksen kosteusvoidetta (ihan normia) ja päälle puuterimaista tai matta peiteväriä/puuteria. Uimassa tuo peiteväri lähtee pois tietenkin, mutta onhan tuo ihan oiva keino rannalle jos ei mene veteen :)
      Ajanmittaan arvet vaalenevat miltei näkymättömiksi.

      Nykyään mulla on arpia vaan hieman reiden yläpuolella ja perseessä.
      Ja ne ovet sinertäviä /liloja.

    • larr

      oon 17 ja mullekkin tuli noita noin puol vuotta sitten, oikeen sinertäviä koholla olevia arpia :s Nyt kuitenkin ne on alkanu vaaleneen mutta vähän koholla ne silti on. Eli ajan mittaan ne varmasti sultakin alkaa hälveneen.
      Voiteillakin niitä kuulemma saa hälvytettyä mutta ite en oo kokeillut, tässä yksi viestiketju niistä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6812337

    • Jos on niin sitten se johtuu siitä.

      • 15 vee taas

        olen kyllä pienempi ja hoikempi kuin kukaan kavereistani ;l lauta ja pieni


      • 15vee TAAS :D
        15 vee taas kirjoitti:

        olen kyllä pienempi ja hoikempi kuin kukaan kavereistani ;l lauta ja pieni

        olen itseasiassa alipainoinen :OOOOOOO miks justiinsa mulla on näitä D: jännä


      • possse
        15vee TAAS :D kirjoitti:

        olen itseasiassa alipainoinen :OOOOOOO miks justiinsa mulla on näitä D: jännä

        No stress.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe