En tiiä voiko tätä säälittävämmin tehä, mutta sama kai se on täällä avautua :D Eli siis, oon 17v tyttö ja ihan tajuttoman ujo isossa porukassa. Tämän takia on vähän turhanki vaikea tutustua uusiin ihmisiin, enkä nyt haluais huomata 50v. päästä olevani kerrostalon kissamummo. Mitä tälle nyt pitäis tehä? Hienona esimerkkinä, samassa koulussa mun kans sattuu oleen erittäin nätti poika, jonka kans silmäpeliä ollu jo vuosi, ja mitään en oo asialle vieläkään tehny. Way to go, eh? Tosin poikaki on tositosi ujo, eli sitäkään ei saa syyttää (;
Mutta siis, eikä tässä vielä kaikki. Satun oleen juurikin se "isotissinen blondi", josta vaan kaikki vääränlaiset ihmiset kiinnostuu. Ite tykkään enemmänki erilaisista pojista, conversepojista ja . No joo, bimbo en ehkä oo, mutta hoikka ja blondit hiukset, niin ihmisillä mukavasti jo ennakkoluuloja :D
Mutta tän viestin idea, ööh. Joku vapaaehtonen kidnappaan mulle nätin pojan jostai ja salakuljettaan sen tänne? Kitooss.
yhy tahon poikakaverin D:
10
709
Vastaukset
- alottaja siiis
Aijjoo, vois vielä mainita, että oon siis seurustellu muutamanki kerran ja niin. Joskus se oli vaan helpompaa tutustua päisn kaikkiin ja riehua tuolla jossain, mutta sitten tuli syksy >;
- Handeee....
Missäpäin asut? Ajattelin vaan, että 1 v päästä olisit 18 v. Itse olen 26 v. Asun tämmöisessä kaksiossa Vantaalla.
Tarkoitus olisi vuokrata puoliksi omakotitalo ja perustaa perhe (jossain vaiheessa). Pääasia, että olisi joku jota aamuisin halata ja kutsua "pupuksi", joku jonka kanssa kruisia autolla, joku jonka kanssa nukkua ja juoda aamukahvit, kokata sulle päivällinen, lounas ja iltapala. -Joku jonka kanssa katsoa leffoja vierekkäin. Ihmisen kaipuu :(- alotttajajeojeo
Äöh, no tällä hetkellä Oulussa, mutta täältä pois ens syksynä kuitenki, että sinänsä tällä mitään väliä. Muttamutta emmä vielä perhettä oo perustamassa, tahon eka käyä vähä seikkailee ja pyöriin ympäriinsä. Sillee kaukana poissa.
Ja eihän nätit pojat hengaa suomi24ssa ,hengaako :o - Kiltti poika
alotttajajeojeo kirjoitti:
Äöh, no tällä hetkellä Oulussa, mutta täältä pois ens syksynä kuitenki, että sinänsä tällä mitään väliä. Muttamutta emmä vielä perhettä oo perustamassa, tahon eka käyä vähä seikkailee ja pyöriin ympäriinsä. Sillee kaukana poissa.
Ja eihän nätit pojat hengaa suomi24ssa ,hengaako :oNo kyl mä täs oon :)
- 17vPoika
Siis mee vaa puhuu sille, siis ajattele, mitä pahinta mitä vois tapahtua? Aluss on aina iha v*ttumaise vaikeeta ja tuskaista, mutta kuitenki pitää aloittaa jostai.
- alottttajaa
Voisin tehä esim loputtoman listan, mitä kaikkea vois tapahtua. Ja pahimpana näistä se, että näkisin sitä seuraavan vuoden vielä melkein joka päivä, yhyhy ei uskalla ;o
Muttamutta hui, mistä näitä nättejä poikia oikein tulee? - 17vpoika
alottttajaa kirjoitti:
Voisin tehä esim loputtoman listan, mitä kaikkea vois tapahtua. Ja pahimpana näistä se, että näkisin sitä seuraavan vuoden vielä melkein joka päivä, yhyhy ei uskalla ;o
Muttamutta hui, mistä näitä nättejä poikia oikein tulee?Siis sulla on iha väärä käsitys pojista. Luuleksä oikeesti ett mä en sietäisi sitä, jos joku mimmi yrittää tutustua? Must se on tosi kivaa ku jtn randomit muijat tulee puhumaa. Ja voiksä nyt oikeesti kertoo 2 pahaa Asiaa mitä vois tapahtua? :D Siis pahimmillaa hän vois ''ärsyntyä'', no oisko se niin pahaa? Ja ainaki silloin tiedät, ettei sitä kiinnosta edes puhuu sulle.
Ei maailma kadu, eikä kukaa ruve pilkkaamaa sua, jos teet sen, usko pois. Kai sä tiedät ett jossai vaiheess sun pitää tutustua poikii? Sooner or later..
Uskalla jo ja tee se! :D
- kjfhgisfh
Ennen naiset sentään pitivät komeista, karskeista ja miehekkäistä miehistä. Nykyään päät saa kääntymään vain nätit, söpöt ja ihkut pojat.
- hyvä juttu juu
Ovat tytöt viisastuneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085