Lomamatka 8.-15.11.2010 Marsa Alamiin eteläiseen Egyptiin oli hieno kokemus. Hotellin rannalla oleva koralliriutta on iso ja sen yli on rakennettu n.350 metrin laituri. Laiturilta näkee rauskuja, mustekaloja ja mureenoita sekä kaikenlaisia muita kaloja vaikka ei edes mene veteen. Riutalla asuu myös jättiläismureena ja vierailee merikilpikonnia. Riutan meren puoleinen reuna on upea värikkäine koralleineen ja kymmenine erilaisine kaloineen. Rannalla tuuli nousee aamupäivällä, joten meri on rauhallisin aamupäivisin. Rannalla on tuulisuojia ja aurinkotuoleja. Lentokenttä on pieni ja muodollisuudet vievät aikaa. Matka hotellille on kuitenkin lyhyt n.30 minuuttia, joten se ei rasita. Ostosmahdollisuuksia on hyvin rajoitetusti. Suosittelen paikkaa vain meren elämästä kiinnostuneille ja lepoa haluaville.
Mahtava paikka, mihin matkustamme joskus vielä uudelleen.
Marsa Alam, Egypti
Snorkkailija
1
1060
Vastaukset
- matkaanmars
Kiitos matkakertomuksesta! Se tuli tarpeeseen, kun mietin että mihinkä sitä lähtis. Nyt varmistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882