Miten on kun finskin kone saapuu n.klo 16.00 JFK:n kentälle, onko kova ryysis takseihin vai pääseekö suht asiallisessa ajassa kyytiin.
taksi?
5
563
Vastaukset
- mäh
Siellä on jono, saattaa olla pitkäkin, mutta takseja on aina hurjasti. Eli jono kulkee.
- NYGirl!
Me päästiin taxiin n. 15 minuutissa. Tosiaan jonoa oli, mutta hyvin se etenee. Silloin oli lauantaipäivä ja luulisi, että vieläkin vilkkaampaa. :)
- jaksonville
tosi hyvin pääsee! varo kuitenkin kun tulet ulos terminaalista niin ovensuulla on paljon näitä kyydin tyrkyttäjiä! taksikyyti manhattanille voi maksaa tällaisessa kyydissä yli 100 dollaria.. normaali taksa veroineen on jotain 55-60 dollaria riippuen missä päin manhattania tietysti majailet.. Eli mene vain ja ainoastaan keltaisen taksin kyytiin!
Meitä yritettiin huijata ja kun kysyimme vielä onko se yellow cap taksikuski vaan sanoi on ja kun päääsimme auton luokse oli taksi musta limousine.. eli kannattaa varoa.. menimme takaisin ja saimme välittömästi keltaisen taksin :)- matkailija-x
Terminaalin edessä on jono, jota hoitaa pari henkeä, menee nopeasti. Jos seurue on enemmän kuin kaksi henkeä, voi pyytää, että pääsee tilataksiin, jononhoitajat järjestävät. Hinta on sama kuin tavallisilla takseilla. Hinta Manhattanille on kiinteä 45 USD tietullit ja tipit eli noin 60 USD.
Terminaalissa ja sen edessä tulee erilaisia kyydin tarjoajia, mutta kannattaa ottaa vain virallinen taksi. - mapori
matkailija-x kirjoitti:
Terminaalin edessä on jono, jota hoitaa pari henkeä, menee nopeasti. Jos seurue on enemmän kuin kaksi henkeä, voi pyytää, että pääsee tilataksiin, jononhoitajat järjestävät. Hinta on sama kuin tavallisilla takseilla. Hinta Manhattanille on kiinteä 45 USD tietullit ja tipit eli noin 60 USD.
Terminaalissa ja sen edessä tulee erilaisia kyydin tarjoajia, mutta kannattaa ottaa vain virallinen taksi.tiedoista kaikille,jonotetaan ei tuo pahalta ajalta kuullosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298