Huomasin, että Hieronta-akatemiassa saa 2h kokovartalohieronnan 44€ (oppilastyö) tai 70€ (valmis hieroja). Kenellä on kokemusta näin pitkästä hieronnasta? Onko sen jälkeen olo hyvin väsynyt ja raukea (jolloin hieronta kannattaisi ottaa illalla) tai reipas ja energinen?
VArmaan siinä on ainakin hierojalla melkoinen homma:)
2h tunnin hieronta
14
5313
Vastaukset
- massagemän
Minun ongelmani hierontaan liittyen on se, että saan erektioita hieronnassa ja hierojia ei tunnu haittaavan. Kysyisinkin voiko hieronnassa masturboida? Nyt ei siis ole kyse mistään taijhieronnasta vaan normaalista.
- toki voi
Tottakai voi, ei muuta kun muna käteen ja vemputtamaan.
- great massage
Olen kuullut etä pari kaveriani on masturboinut ollessaan hieronnassa, eikä ollut thaihieronta. Ei hieroja ollut kieltänyt tai ajanut ulos, vaikka he olivatkin tyydyttäneet itseään hierontapöydällä, oli vain hymyillyt. Tietenkin riippuu paikasta, mutta luulen että yleensä hieroja ei laita pahakseen, jos on pakko tyydyttää itsensä.
- hieroskelija
great massage kirjoitti:
Olen kuullut etä pari kaveriani on masturboinut ollessaan hieronnassa, eikä ollut thaihieronta. Ei hieroja ollut kieltänyt tai ajanut ulos, vaikka he olivatkin tyydyttäneet itseään hierontapöydällä, oli vain hymyillyt. Tietenkin riippuu paikasta, mutta luulen että yleensä hieroja ei laita pahakseen, jos on pakko tyydyttää itsensä.
Itse olen kerran masturboinut hieronnassa, mutta hieroja valitti asiasta, vaikka täräytin lastin housuihini. Sain parin viikon porttikiellon paikkaan, mutta olen taas käynyt siellä uudestaan ja hieroja ei ole asiasta puhunut.
- jargon1972
hieroskelija kirjoitti:
Itse olen kerran masturboinut hieronnassa, mutta hieroja valitti asiasta, vaikka täräytin lastin housuihini. Sain parin viikon porttikiellon paikkaan, mutta olen taas käynyt siellä uudestaan ja hieroja ei ole asiasta puhunut.
en ole itse masturboinut hieronnassa, vikka on käynyt mielessä useamman kerran. En ole uskaltanut kuitenkaan toteuttaa aikeitani, koska pelkään hierojan reaktiota. Yllättävän moni on kuitenkin ilmeisesti kokeillut asiaa, ilman sen kummempia seuraamuksia?
- maksava asiakas
jargon1972 kirjoitti:
en ole itse masturboinut hieronnassa, vikka on käynyt mielessä useamman kerran. En ole uskaltanut kuitenkaan toteuttaa aikeitani, koska pelkään hierojan reaktiota. Yllättävän moni on kuitenkin ilmeisesti kokeillut asiaa, ilman sen kummempia seuraamuksia?
Kyllähän maksava asiakas saa hieronnan aikana onanoida. Ei niillä hierojilla niin paljon ole asiakkaita, että voisivat ruveta valkkaamaan vain ei onanoivia asiakkaita.
- vain hieroja
maksava asiakas kirjoitti:
Kyllähän maksava asiakas saa hieronnan aikana onanoida. Ei niillä hierojilla niin paljon ole asiakkaita, että voisivat ruveta valkkaamaan vain ei onanoivia asiakkaita.
No ite oon koulutettu hieroja ja jos joku mastruboisi hieronnan aikana, niin näyttäsin ovea ja sanosin että ennää ei oo asiaa tänne. On kuitenki sen verran varaa valita... jos siitä hieronnasta haluaa jotain muutakin kuin hierontaa, niin miksei sitten suoraan mene johonki thai-hierojalle ei tarvis masturboida.....
- ammattilainen...
vain hieroja kirjoitti:
No ite oon koulutettu hieroja ja jos joku mastruboisi hieronnan aikana, niin näyttäsin ovea ja sanosin että ennää ei oo asiaa tänne. On kuitenki sen verran varaa valita... jos siitä hieronnasta haluaa jotain muutakin kuin hierontaa, niin miksei sitten suoraan mene johonki thai-hierojalle ei tarvis masturboida.....
Ovat varmaankin käyneet mies hierojalla joka on tod. näköisesti ollut homo.
Ehkäpä ovat sitten runkanneet yhdessä.
Itse olen heittänyt useamman pervon pihalle....ja housut perään. - hieroja...
great massage kirjoitti:
Runkkaatko myös parturissa, lääkärissä, kaupassa ja hammaslääkärikään ei varmaan laittaisi pahakseen..
Mitähän sinä mahdat tehdä työksesi?
Saanko tulla runkkaamaan työpaikallesi? - patientpatient
hieroja... kirjoitti:
Runkkaatko myös parturissa, lääkärissä, kaupassa ja hammaslääkärikään ei varmaan laittaisi pahakseen..
Saanko tulla runkkaamaan työpaikallesi?kyllä minä ainakin voin enemmän tai vähemmän ylpeänä todeta, että olen tyydyttänyt itseni lääkärin vastaanotolla, kun lekuri lähti käymään toisen lääkärin luona ja jäin yksin huoneeseen. Ja ihan housut oli jalassa.
- jagge61
patientpatient kirjoitti:
kyllä minä ainakin voin enemmän tai vähemmän ylpeänä todeta, että olen tyydyttänyt itseni lääkärin vastaanotolla, kun lekuri lähti käymään toisen lääkärin luona ja jäin yksin huoneeseen. Ja ihan housut oli jalassa.
Jo on ihmisellä kova potenssi, jos pitää lääkärin huoneessa ruveta tumputtamaan. Itse olen masturboinut julkisella paikalla vain koulun keittiössä ja eritteet lens leviterasiaan. Tosin sillon oltiin yläkoulussa.
- Anonyymi
hieroja... kirjoitti:
Saanko tulla runkkaamaan työpaikallesi?JUURIKIN NOIN: Hyi helvetti tuollaisia masturboijia. Kyllä täytyy ihmetellä hieroankin etiikkaa jos sellaista hommaa hierontapöydällään sulattaa.
- merendi
Aika plajon meni vastaajilla asian vierestä..mutta täällä yksi hieroja vastaamassa. Riippu hiukan millanen hieronta kyseessä, mutta itse olen erikoishermoratahieroja ja hieron aina 2h/asiakas. Tottahan se aluksi voimille kävi, mutta kädet on jo tottunu eikä se rasita enää sen kummempia :)
Kyllähän noin pitkä käsittely keholle, laittaa väsyttämään ja tekee raukean olon, mutta monet asiakkaistani ovat sanoneet, että jos esim päivällä hierotaan, niin pari kolme tuntia kestää sitä väsynyttä oloa ja illaksi saakin sit kunnon energialatauksen :) Hieronnassa kannattaa käydä sellaiseen aikaan, että voi huilata ainakin pari tuntia sen jälkeen..
ja sen verran noihin muihin kommentteihin että muutama pervo on munkin vastaanotolle ilmestynyt, ja hieronta on kyllä loppunu siihen paikkaan, jos joku on alkanu itteensä räpelteleen ja joku on joskus halunnut vain esitellä vehjettään :D Sen verran on kyllä varaa valita, että näitä tapauksia en hiero! - kiitos!
Kiitos vinkistä! Tulostin samantien hieronta-akatemian tiedot, sinne kiireesti kun on aika lähellä työpaikkaakin.
Itse otan aina puolentoistatunnin kokovartalohieronnan, osahieronnan takia en viitsi edes lähteä hierojalle. Hieroja ohjeistaa olemaan rauhassa loppuillan, eli pidän rauhallisen lehtienlukuillan. Ei siis tule virkeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492608- 662517
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on722308- 221828
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131789Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681670Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921479Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221460Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201441Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121430