en usko hypnoosiin

paperxz

minua ei pystyisi hypnotisoimaan. Olen siitä täysin vakuuttunut. Tämä ei ole mikään trolli.
Haluaisin edesajaa projektia jonka mukaan hypnotisoija on pelkkä kapitalistipaska jolle pitää maksaa että
pääsee transsiin. Transsiin kyllä uskon ja olen kokenut kuinka jumala vaivuttaa minut transsiin.
Uskon henkimaailmaan paranormaaleihin ilmiöihin ja jumalaan. Mutta hypnoosi on huijausta olen
tästä asiasta niin vakuuttunut että mikään tai kukaan ei saa minua muuttamaan mieltäni. Hypnoosisessiossa
koehenkilö yrittää alitajuisesti (minä elän alitajunnassa ja tietoisessa tajunnassa samaan aikaan)
miellyttää hypnotisoijaa ja kuvittelee asiat kuvittelee että menee transsiin. Jos mua yritettäisiin hypnotisoida
katsoisin hypnotisoijan silmiin ja nousisin hypnotisoijan yläpuolelle psyykkisesti näkisin hänen läpi.
En todellakaan haluaisi että hän onnistuu hypnotisoimaan minut. Enkä yrittäisi miellyttää häntä.
Mulla on tulivuori sisälläni mulla on niin mahtavat mielialan vaihtelut olen yliihminen.
Olen l

10

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poka ex

      täällä. minäkään en usko..en sit millään.

      • paperxz

        mulla on joku kirja hypnoosista olikse paul mc kenna joka piti jotain tv showta missä mukamas
        vaivutti ihmisiä transsiin. Miten tuollaista voi näyttää tv ssä. Äijä taputtaa olkapäälle ja koehenkilö jotenkin vaipuu
        transsiin ja näkee esimerkiksi kaikki ihmiset alastomina vaikka niillä on vaatteet päällä.
        Mä oon kokeillut itsehypnoosia kymmeniä kertoja joskus 10 vuotta sitten kun vielä uskoin hypnoosiin.
        Kuuntelin jotain hypnoosikasetteja. Mikään ei vaikuttanut tai tuntunut yhtään miltään. Koskaan en päässyt transsiin.
        Nykyään uskon erilaisiin paranormaaleihin ilmiöihin pyhään henkeen olen kokenut pyhän hengen se on niin
        voimakas kokemus että sitä ei voi kiistää. Ja mikään huume ei anna sellaista fiilistä.
        Olen niin vakuuttunut että hypnoosi on huijausta että kukaan ei pysty muuttamaan mieltäni.


    • jo entinen

      Ei se mitään, hypnoosi kun ei ole mikään uskonto.

      • paperxz

        minusta hypnoosi on vähän niinku oma uskonto pitää uskoa tai samaistua hypnotisoijaan.
        Ikäänkuin pitää olla kyky siihen että ulkoiset ärsykkeet suggestiot yleensä tuntuvat yhtään miltään.
        Mua ei pahemminulkoiset asiat ärsykkeet haittaa jos olen hyvissä euforioissa.


      • jo entinen
        paperxz kirjoitti:

        minusta hypnoosi on vähän niinku oma uskonto pitää uskoa tai samaistua hypnotisoijaan.
        Ikäänkuin pitää olla kyky siihen että ulkoiset ärsykkeet suggestiot yleensä tuntuvat yhtään miltään.
        Mua ei pahemminulkoiset asiat ärsykkeet haittaa jos olen hyvissä euforioissa.

        Oma kokemukseni on, että jos ihminen on varma ettei häntä voi hypnotisoida niin se voi olla jopa eduksi.Varmuus siitä ettei minua voi hypnotisoida poistaa kaiken vastustuksen ja jos henkolö on vähänkään hypnoosiherkkä niin indusoinit on aika helppoa. Hypnoosiin vaipumisen vastustus on kuitenkin yksi suurimpia esteitä hypnoosiin vaipumiselle.


      • ex poka
        jo entinen kirjoitti:

        Oma kokemukseni on, että jos ihminen on varma ettei häntä voi hypnotisoida niin se voi olla jopa eduksi.Varmuus siitä ettei minua voi hypnotisoida poistaa kaiken vastustuksen ja jos henkolö on vähänkään hypnoosiherkkä niin indusoinit on aika helppoa. Hypnoosiin vaipumisen vastustus on kuitenkin yksi suurimpia esteitä hypnoosiin vaipumiselle.

        kaikki ihmiset voidaan hypnotisoida tahdosta riippumatta.


    • Sin Pin

      Tarvetta ylikorostuneeseen provoon tulee mielestäni käsitellä tahdon vastaisena mielen muunnoksena, jossa henkilö toteuttaa muualta ohjattua tehtävää mielipiteen muokkaajana. Kirjoittaja itse ei kykene eriyttämään sitä mikä on hänen henkilökohtainen mielipiteensä ja mikä on häneen syötetyn tajunnan tuottamaa mielipidettä. Tilanne on hankala ja tavallaan kiusallinen ympäristölle, normaalissa kanssakäymisessä henkilön persoona voi muuttua yllättäen muutaman avainsanan tai mielikuvan johdattamana ja henkilö, miten sen nyt sanoisi, henkisesti liukuu ulos tilanteesta vaikkakin fyysinen minuus jää paikalle. Asioiden käsittelystä tulee sekavaa ja kaikki henkilökohtaiset puolustusmekanismit laukevat yhtä aikaa päälle.
      Olen tavannut kyseisen ilmiön useimmin uskonnollisissa piireissä. Henkilö käy sisäistä kamppailua omien ja syötettyjen mielihalujen ja ihanteiden kesken. Uskontoon kuuluva henkinen alistaminen tuonpuoleisen uhkakuvalla, mikäli petät yhteisösi luottamuksen, ottaa lopulta yliotteen ja henkilö vetäytyy liki kataleptiseen olotilaan.
      Tilanne on mielenkiintoinen mutta samalla traaginen. Henkilön auttaminen ulos aiheutetusta ongelmasta on monisyinen ja vaativa. Onhan ensimmäinen askel auttaa häntä ymmärtämään, että se viiteryhmä, johon hän tukeutuu on hänen ongelmansa aiheuttaja.

      • paperxz

        sä oot ihan sekaisin päästäsi sosiaalinen massaihminen. Tuollaisia on kadut täynnä
        oot social butterfly. Täysin läheisriippuvainen ja yksinkertainen.


      • paperxz

        mä en ole koskaan kirjoittanut ylioppilastekstiä


      • paperxz
        paperxz kirjoitti:

        mä en ole koskaan kirjoittanut ylioppilastekstiä

        ei mikään auta ei nää lääkkeet mitä täällä sairaalassa määrätään auta yhtään mitään.
        Moneen vuoteen en ole ollut mihinkään tyytyväinen hiki virtaa otsalla. Ei varfmaan tähän
        helvetilliseen oloon auta hypnoosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe