En tiedä mikä on suositeltava kiinnitysruuvi ko. materiaaliin. normaali "gyproc-ruuvi"? en ole vielä edes kokeillut mitään siihen, ensimmäinen palanen on asennusvalmiina mutta kun lopettelen muutenkin tältä pvältä ja huomenna en ehdi niin josko joku ois sillä välin neuvonut keltanokkaa asiassa. Kiitos!
Kaakeliluja-levy - saisinkohan täältä neuvoa..
Voiha kaakeli
3
1100
Vastaukset
- lateri1
Siihen on ihan omat ruuvit ns. hobauruuvi, ruuvin kannan sivussa on sellainen "siipi" joka poraa itselleen levyn pintaan upotuksen.
- Voiha kaakeli
kiitos!
- kib öjkh öuk i
Voiha kaakeli kirjoitti:
kiitos!
Tää nyt ei ole pakollista sinällään. Mutta kandee enen vesieristyksen telailua pensselillä sutia ruuvinkannat läpi. Kaakelinluja on kyllä lujaa, mutta aikaa menee vain hetki, eikä levy saa sitten märkää itteensä. Kun kaakeliluja on kuitenkin vain tavalllista levyä, joka on pinnoitettu.
Siis tää oli vaan mun mielipiteeni. "Ammattilaiset", jotka tekee kylppäriremppoja on tietenkin eri mieltä tästäkin :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468